olen tällä hetkellä 16 vuotias ja olen n. vuoden treenannut suht kovaa. Olen kaksi kertaa ostanut palautusjuomaa. Toisella kerralla muscle+ ja toisella HT-R vai mitä se nyt olikaan. Sen jälkeen kotona tuli sanomista paljonkin niiden hinnasta ja terveysvaikutuksesta vaikka olen vakuutellut että ei niissä mitään ole. Onko mitään halvempia vaihtoehtoja näille palautusjuomille? Sen palautusjuoman sijaan olen tehnyt pirtelön laittamalla n. puoli litraa maitoa , banaanin ja jäätelöä kulhoon ja mössännyt kurkusta alas. Auttaako tällainen oma tekemä pirtelö yhtään ? Luin juuri tuolta FAQista tuota palautusjuomaakin koskevan jutun missä puhuttiin osittain palautusjuomasta. Onko se todellakin niin tärkeä osa tätä syömistä ?
Sitten toista asiaa. Käyn 2-3 kertaa viikossa heittämässä n.8-10km pitkän lenkin ja ajattelin nyt kesällä lisätä lenkkien määrää 4-5 kertaan viikossa ja matkaa pidentäen 10-15km. Onko sali ja näin paljon lenkkiä ollenkaan hyvä yhdistelmä ruokailun suhteen sillä luulisin että täytyisi syödä kuin hullu ? Onko kellään mitään vinkkiä syömisen suhteen jos teen näin ?
Sitten toista asiaa. Käyn 2-3 kertaa viikossa heittämässä n.8-10km pitkän lenkin ja ajattelin nyt kesällä lisätä lenkkien määrää 4-5 kertaan viikossa ja matkaa pidentäen 10-15km. Onko sali ja näin paljon lenkkiä ollenkaan hyvä yhdistelmä ruokailun suhteen sillä luulisin että täytyisi syödä kuin hullu ? Onko kellään mitään vinkkiä syömisen suhteen jos teen näin ?