Mitä tavoitteita toteutitte tänä vuonna? :)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyykkäsin 3v treenaamisen jälkeen viimeinki sarjapainona päälle satasen (110kg). Ruumiinpainoki tosin nous about 10kg mut vyötäröllä ei näytä mittanauha ku +2cm joten menkööt :P

Eka marathon tuli juostua. Salilla tuli käytyä säännöllisesti 3-4krt/viikko, mikä oli vuoden ehkä tarkein tavoite. Ja uudet ennätykset penkissä ja kyykyssä.

Räjähtävyyttä tuli saatua mukavasti lisää, paikaltaan 30m alle neljän sekan ja pikkuhiljaa alkaa olemaan rivenkin tekniikka kunnossa.

Löysin urheilun :hyvä:
Entinen sohvaperuna juoksee (köntystää) ja käy salilla muutakin kuin hengailemassa :D.
Paluuta entiseen ei ole ja ensi vuodelle on asetettu jo joitakin pieniä tavoitteita

Kyykky ja mave pysyi maksimien osilta samoissa mutta sarjakestävyys parani huomattavasti, kestävyyskunto on vitusti parempi kuin ennen (400 metrin juoksun jälkeen puolikuollut, nyt pitäisi mennä pari kilsaa juoksua/hölkkää) paino tippui 107->83, penkki tippui samalla 127->110 mutta se on hyväksyttävää tässä vaiheessa.

Aivan ja aloitin maaliskuussa BJJ:n ja kesäkuussa vaparin ja lukkopainin, kaikissa tulee kehitystä kovaa tahtia.

E: Ja 2 kuukautta tuli täyteen savuttomana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muutin ulkomaille. Se on varmaan ollut ihan ykköshaaveeni pitkään ja en kadu päivääkään lähtöäni - lähinnä ihmettelen miksen lähtenyt aiemmin. Teen tosin rankkaa työtä, asun todella hyvällä alueella ja tulen toimeenkin ihan kivasti. Kaiken lisäksi olen tutustunut ihan mielettömän moniin ja mahtaviin ihmisiin, jotka ovat edelleen osa elämääni. Olen varmaan onnellisempi kuin ikinä ja toivottavasti suunta on vain ylöspäin.

Mitä tulee tavoitteisiin kropan puolesta, niin olin kesällä varmaan elämäni kunnossa - tosin ihan liian alhainen rasvaprosentti. Nyt olen lihonut varmaan 5kiloa, mutta jotenkin tuntuu, että saavutin tänä vuonna jo tuon oman henkilökohtaisen kuntohuippuni - treenasin ihan hullusti, olin todellisen addiktoitunut. Rakastan edelleen liikuntaa, mutta nyt otan rauhallisemmin. Enää en itke, vaikka söisin yhden suklaapalan tai vaikkapa suklaalevyn:D

Toivon, että tämä vuosi oli vain tälläinen ensimmäinen etappi kohti parempaa ja onnellisempaa elämää.

ps. Ensimmäistä kertaa elämässäni en vietä uuttavuotta yksin - minä ikisinkku olen kait kesyyntynyt?

I'm happy.

Happy New Year:-)

EDIT. Nyt vasta luin aloituspostin - threadin tarkoitus oli ilmeisesti eri mitä ymmärsin, mutta menkööt nyt.

Aloitin tammikuussa 2011 aktiivisen treenaamisen, sitä ennen oli vuosien saatossa satunnaisia kuukauden, parin mittaisia treenijaksoja. Tavoitteena oli saada penkistä solttutyylillä n.80kg--> 100 kg. Sen saavutin jo huhtikuussa, uusi tavoite oli 120 kg vuoden loppuun mennessä, 28.12. saavutin senkin :) Ja elopainon sain nostettua n. 70-72 kg ---> reiluun 80 kiloon. Kaikin puolin tyytyväinen olen viime vuoden saavutuksiin!

Alkuvuodesta asetin tavoitteeksi painion pudottamisen 15 kg:lla ja juoksukunnon parantamisen.. Painoa tippui 12 kiloa, ja lopetin pudottamisen, koska olin tyytyväinen jo saavutettuun tavoitteeseen. Cooperin tulos parani 600 metrillä.

Syyskuun alussa aloitin treenaamisen salilla ensimmäistä kertaa elämässäni ja asetin itselleni tavoitteen 2,5 kk:n päähän. En päässyt kaikilta osin tavoitteeseen ja asetin loppuvuodeksi uudet tavoitteet (nostin hieman aikaisempia tavoitteita).

Kehitys syyskuun alusta tähän päivään SS:lla ja 5x5:lla:

Kyykky 45kg x 5 --> 115 kg x 5 (ja 120 kg x 2)
Penkkipunnerrus 45 kg x 5 --> 77,5 kg x 5
Pystypunnerrus 27,5 kg x 5 --> 45 kg x 5
Maastaveto 60 kg x 5 --> 120 kg x 5
Kulmasoutu 40 kg x 5 --> 65 kg x 5

Vuoden 2012 tavoitteita ovat tupakanpolton lopettaminen (eka päivä menossa), penkkipunnerruksessa 100 kg:n raja rikki ja rasvaprosentin tiputtaminen alle 15%.

Paransin tuloksia ja lihaakin tarttui kroppaan ihan mukavasti. Tässä vähän parannuksia edellisiin tuloksiin:

Kyykky: 60 kg - 105kg
Penkki: 60 kg - 95 kg
Mave: 80 kg - 130 kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom