Mitä tapahtuu kun painat "liitä"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Saunabelt. Uskomattoman helppo ja tehokas tapa kutistaa vyötärömitan. Ei kuukaudessa, viikossa tai edes päivässä. Se kestää vähemmän kuin tunnin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
omppis sanoi:
Saunabelt. Uskomattoman helppo ja tehokas tapa kutistaa vyötärömitan. Ei kuukaudessa, viikossa tai edes päivässä. Se kestää vähemmän kuin tunnin.

Hehehehe... ei hiddo kun on tullut naurettua sille infomercialille (sp?). Kaikkea ne keksii. Joskus kankkusaamuna tuli maattua sängyssä katsellen tuota osteluteevee mainosta ja kyllä se sillon ainakin antoi itselleni makoisat naurut päivän aluksi. Jes. :D

Rauhankatu 17

tuli kun painoin liitä. Täytyy lähettää sinne postia kun postitoimistot aukee.

boderek tuli kun painoin liitä.

si päästöarvoista.

(liittyy bemarin turbotukseen...)

alias regeneration-1 "gl_lightmode 0; gl_scaleTurbTextures 0; gl_scaleModelTextures 0; gl_texturemode gl_linear_mipmap_nearest; gl_externalTextures_bmodels 1; gl_externalTextures_world 1; gl_picmip 0; gl_miptexLevel 0; cvar_reset gl_max_size"

I can't think of many things that tell me more about a person than his or her diet and exercise habits. This is one of the most characterizing things you can know about a person. It's right up there with age, sex, religion, and IQ. Hang out with a group of hard-training athletes, and then hang out with a group of lumpy sedentary people. There is no way you could confuse the two groups even if you were blindfolded. The way they look at things, the way they approach life, the kinds of comments they tend to make about other people, the kinds of people they tend to date and marry---everything is different. Sedentary people tend to look at life as something that happens to them. Active people tend to look at life as something they can influence, where outcomes reflect the effort they put in. In other words, active people tend to take responsibility for themselves rather than make excuses.

Piste.

Kun puhalletaan tulta tähän
sammuvaan hiileen
Se savullansa meitä tukehduttaa
Ja jos vain muistellaan jäädään
kiinni ikuisuuteen

Eikä eletä ollenkaan
Kaikki tämä vähäkin vain tuhotaan
Rohkeempaa on luovuttaa

Kyllä sinä muistat kuinka katse viiltelee
Kyllä sinä tiedät miten lehdet putoilee
Kaikki on jo nähty siksi pisteen nyt teen
Anna jo olla
Anna mun olla ja unohtaa

Kun nyt jutellaan voidaan
hyvin katsoa silmiin
On nähty nämä seinät ennenkin
Mutta ei saa koskettaa,
ne aamut meidät imee vain kuiviin

Ei tästä tule näin valmiimpaa
Ehkä on jo aika irrottaa
Kai saa nyt luovuttaa…?

Kyllä sinä muistat kuinka katse viiltelee
Kyllä sinä tiedät miten lehdet putoilee
Kaikki on jo nähty siksi pisteen nyt teen
Anna jo ollaAnna mun olla ja unohtaa

Kyllä minä tiedän kuinka kehomme kietoutuu
Kyllä minä muistan mille ihosi tuoksuu
Jos tulevatkin vuodet käsiimme vain rikkoutuu
En jaksaisi olla

Anna mun olla ja unohtaa…

Että Näin meillä

Kaksi pikkupoikaa meni tavarataloon ja otti paketin tamponeja ja meni kassalle. Kassa kysyi vanhemmalta pojalta:"Poika, kuinka vanha sinä olet?" Poika vastasi "Kahdeksan". Kassa jatkoi: "Tiedätkö mihin näitä käytetään"? Poika vastasi: "En oikeastaan, mutta ne eivät tulekkaan minulle vaan veljelleni. Hän on neljän ja me näimme tv-mainoksesta, että kun käyttää näitä, niin pystyy uimaan ja pyöräilemään. Veljeni ei vielä osaa kumpaakaan."
...................................................

Porilainen mies istui baaritiskillä. Jossain vaiheessa ennen valomerkkiä viereiselle jakkaralle kiilasi hyvännäköinen bööna, joka kiehnutti jalkaansa porilaisen jalkaa vastaan ja liversi: "Kelpaisiko pojalle seura?" Porilainen pomppasi ylös ja käveli baarista kadulle ja kotiansa kohden vihaisena: "Kyllä ottaa päähän nuo lehdenmyyjät."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom