Mitä tapahtuu kun painat "liitä"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Proteos sanoi:
"venäjän maa antoi lapsillee, vanhoja mummojaa ja niiden sisällää on uusia mummoojaa... kiinan maa antoi lapsillee, sata miljoonaa, leikkii kaveriaa..."

Prkl... Riitti jo se, että vaan luki noi sanat niin soi kokoajan toi biisi päässä :hyper: pitää varmaankin hakee se jostain, on se sitäverta hauska :D

Desert sanoi:
Kyllähän se on Nypykät ja biisin nimi on muistaakseni Lastenlaulu.
Heh... juu, Nypyköiden lastenlaulu tosiaan. Selitin kaverille icq:ssa miten biisi menee ja sitten leikkaus toiselle myös kaverille. :)

Tällä kertaa "liitä" tarjoaa tyhjää... :itku:

[13:27:02] [@Soulkrush] Joo.
[13:27:38] [+SheDevili] Jospa sitä vaikka tupakille -->

Irkissä tulee sohittua hiirellä kokoajan ympäriinsä.

Lienee sanomattakin selvää, että vapun odotuksen aiheuttama tilapäinen motivaatiokramppi näyttää todeksi meihin kohdistuvaa tietotarvetta.
by: puppulause generaattori :D

<@Rasputina> ei helvetti :D :D
<@Rasputina> nyt toi äijä vasta keksi
<@Rasputina> mulla on puhelimesta akku loppu ja sen piti soittaa että heitän sille avaimet
<@Rasputina> sit alkaa tulla privaan 02:18 <_rm> tee vittu jotai puhelimelles ja heitä avain perkele
<@Rasputina> avaan partsin oven, katon ulos niin äijä seisoo läppäri sylissä pihalla :D
<@Rasputina> internetin ihanuus ;)
<@bze> :D
<@bze> kätevää
<@Rasputina> niin joo ja se irkkas vieläpä mun kotiwlanin kautta :D
<@_rm> nii'i

Pascal: Viitevälitys
procedure Lisaa( var a: integer) begin a := a + 10; end; . . . (kutsuvassa ohjelman osassa) x := 5; Lisaa(x);
ADA: Arvo-tulos välitys
procedure Lisaa(a: in out INTEGER) is begin a = a + 10; end; . . . (kutsuvassa ohjelman osassa) x := 5; Lisaa(x);
5. Esitä seuraavan LISP -kielen funktion semantiikka suomenkielellä.
(DEFUN listatoms (x) ( COND ((NULL x) 0) ((ATOM (CAR x)) (+ 1 (listatoms(CDR x)))) (T (+ (listatoms(CAR x)) (listatoms(CDR x))))))

Ajaksi enemmän ilmianto, haluta katsella meidän Ahkeraan Kallellaan Asia ajaksi Kansainvälinen Lukupää, eli asettua yhteyteen objektimuoto suoraan.

PS:Mulla alkaa suikka hurista heti jos en pääse salille jonkun sairauden takia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom