Mitä syödä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sidi
  • Aloitettu Aloitettu
Olen uusi palstalla joten aloitetetaan tälläisellä tyhmällä kysymyksellä joka koskee ruokaa, aiheesta varmaan keskusteltu jo miljoona kertaa mutta en vaan löytänyt mitään joka valaisisi mua.

Esim eilen sunnuntaina:
Aamupalaksi:
Lasi maitoa + pari täysjyvä leipää jossa hieman voita, kinkkusiivu, kurkkua, juustoa ja maksamakkaraa.
Lounas: Lasangea, paljon salaattia sekä maitoa 1l
Päivällinen: Lasange loppui joten tein kana-kiusauksen sekä 1l maitoa
Iltapala: Kaksi aamupalan kaltaista leipää sekä maitoa

Välipaloja en oikein ole tottunut syömään, oli hirveä homma tottua aamupalan syömiseen. Joskus teen puuroa, joskus munakasta. Kaikki riippuu aina aamusta ja kuinka äreä olen.

Nyt kaipaisin ruokavinkkejä sillä haluan laihtua mutta saada silti lihasmassaa.

Anteeksi etukäteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lasagnessa on paljon rasvaa ja hiilareita..... kana,kala(tonnikala),raejuusto,kananmunat ja liha. sisällytä noi sun ruokavalioon. Mikä sun painos on? Syö proteiinia treenipäivinä n. 2-3 g per painokilo kehossa. Eli jos painat esim 80 kg syöt 160-240 grammaa. Ja osta joku proteiini palautumiseen missä on vähän hiilareita..:hyvä:

piuha2;2925327 begin_of_the_skype_highlighting**************2925327******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Lasagnessa on paljon rasvaa ja hiilareita..... kana,kala(tonnikala),raejuusto,kananmunat ja liha. sisällytä noi sun ruokavalioon. Mikä sun painos on? Syö proteiinia treenipäivinä n. 2-3 g per painokilo kehossa. Eli jos painat esim 80 kg syöt 160-240 grammaa. Ja osta joku proteiini palautumiseen missä on vähän hiilareita..:hyvä:

Mitat 178/105, tarkoitus olisi päästä n.90kg.

Hyvät ja terveelliset ruokaohjeet ovat tervetulleita

Nyt kaipaisin ruokavinkkejä sillä haluan laihtua mutta saada silti lihasmassaa.
Siis kumpaa sä haluat, koska molempia et voi saada samanaikaisesti.
Lihasmassa = plussakalorit
Laihtuminen = miinuskalorit

edit. lihasmassan rakentamiseen ei tuossa tarpeeksi apetta ole

Ei joo ole tarpeeksi 90kg miehelle protskua, sun pitää sisäistää ekana, että noi kaikki safkat menee muutokseen ekana kaikki leivät ym. viljatuotteet paitsi puuro, pasta, riisi ja vehnäleseet. Näistä saat energiaa helposti, mutta ne eivät nosta verensokeria nopeasti ja laske sitä myös. Asiat mitkä täyttävät hyvin vatsaa ja ovat vähäkalorisia ovat maitorahka, raejuusto, kasvikset(paitsi ei maissia), Light mehukeitto. Noista kannattaa ottaa jotain joka aterialle. Niin ja OSTA RUOKAVAAKA!!! Rakenna ruokavaliosi:
Aamu: Puuro, raejuusto, mehukeitto + Vitamiini valmiste + Omega-3
Lounas: Kana/jauheliha/kala, Raejuusto, Vihannekset
Välipala: Maitorahka, mehukeitto, ehkä hieman marjoja?
Päivällinen: Riisi/pasta, Kana/jauheliha/kala, Vihannekset
Iltapala: Maitorahka/raejuusto, Mehukeitto, Vehnälese + Omega-3
Treenin jälkeen palkkarina Heraa + Maltoa
-> Mene kalorilaskuri.fi:hin ja ala katteleen mitä määriä sun pitää syödä, että laihtuisit 0,5 kg viikossa. Eli -500kcal.

Aamu: Puuro, raejuusto, mehukeitto + Vitamiini valmiste + Omega-3
Lounas: Kana/jauheliha/kala, Raejuusto, Vihannekset
Välipala: Maitorahka, mehukeitto, ehkä hieman marjoja?
Päivällinen: Riisi/pasta, Kana/jauheliha/kala, Vihannekset
Iltapala: Maitorahka/raejuusto, Mehukeitto, Vehnälese + Omega-3
Treenin jälkeen palkkarina Heraa + Maltoa

rasvaa 10g? 20g voisilmä puuroon, 20g oliiviöljyä iltarahkan sekaan ja lounaalle+päivälliselle salaatin sekaan 20g oliiviöljyä ja näyttäisi omasta mielestä huomattavasti fiksummalta.

Vaikkapa, itse en niitä lisäile ja olen kyllä pärjännyt hyvin.. Voisihan itsekin sitä alkaa lisätä oliiviöljyä salaatteihin.

varmasti todella terveellistä vetää pitkään käytännössä täysin rasvattomalla ruokavaliolla :D nivelet + hormonitoiminta tarvitsevat rasvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom