Mitä suuhun ennen treeniä?

Kolme kuukautta treenasia aamusta pelkän kahvin juoneena ja mitään ongelmia ei voima tai energiassa havainnu. Nyt on pari viikkoa syönyt joitan jugurttia maitokahvin kanssa ja vaikkei voimatasoissa näy mitään muutosta niin yleinen energia taso on parempi. Mikä varmaan johtuu verensokerin noususta eikä niinkään syödyn ruuan antamasta energiasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jotai suhkot sulavaa safkaa jottei vatsa vittuilis reenis... melkei pare mennä et ruuasta ois 3tuntia sit aminoita reenii enne ja aikana.. siis näin mulle paras.

mulla aamutreenin tyhjällä vatsalla ei vaan toimi, voimatasot alhaalla vaikka kuin paljon söis illalla. siispä aamulla puuro ja kahvi naamaan ja siitä tunnin päästä jo puntilla :)

Itse syön yleensä ihan normaalin protskuhiilariaterian noin tunnin ennen treeniä (yleisin 100g tumma makaroni ja 200g jauheliha). Ei vaikuta minun kohdallani oikeastaan ollenkaan treenitehoon vaikka ei olisi sulanutkaan vielä kunnolla, ei vaikuta myöskään vaikka olisi 2h taukoa syömisestä, silti treenit sujuu ihan hyvin. Itselläni jos 4-5 tuntia taukoa syömisestä nii alkaa jo olemaan verensokerit liian matalalla vaikka lojuisin vain kotona sohvalla. Aika henkilökohtaista ja myös tottumus kysymys.

Tänään pitkästä aikaa treeni aamulla, klo 6 alko. 5 aikaan reishi kahvi ja vajaa 5.30 MCT-öljyä 2rkl. Salilka vielä verryttelyn aikana beta-al ja krea sekä muutama gojimarja !+ 1/3 herapalkkarista. Yllätyin voumatasoista ja paremmin kulki ku viimeksi jalkatreeni illemmalla. Ja syön kyllä joka pv aika optimaalisesti treenejä ja jaksamista aatellen. Tää aamutreeni toistuu kyl luultavasti tosi harvoin mut nyt kroppa herätti normaaliin töihinlähtöaikaan vaikka olis saanu nukkua.

Tunti ennen treeniä maustamatonta proteiinijauhetta, kaakaojauhetta ja maitojuomaa tehosekoittimeen, tulee hyvän makuinen juoma.

En tiedä onko optimaalinen satsi mutta on nopea valmistaa ja helppo nauttia.

Blenderillä puoli purkkia rahkaa, maitoa, banaanin ja mustaherukoita smoothieks. Kuppi kahvia ja shakeriin 50g maltoa ja aminohappoja. puolen tunnin päästä treeni.

Riisi/kana tai makaroni/jauheliha -kombo, entiiä onko optimaalinen mutta toimii mulla. Energiaa piisaa koko reenin ajaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom