Mitä suosittelette?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ngen
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä muutaman vuoden olen salilla käynyt,enimmäkseen lihasmassaa kehittänyt.
Nyt kysyisinkin teiltä kysymyksen:Mitä valmistetta suosittelet,joka kasvatta MAHDOLLISIMMAN hyvin/maksimmaalisesti lihasmassaa,lailliset aineet tietysti (ampulli,kapseli,jauhe jne..)
Kerrothan myös valmisteen nimen,jonka itse olet todennut hyväksi/tai joku kaverisi on todennut hyväksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kysyisinkin teiltä kysymyksen:Mitä valmistetta suosittelet,joka kasvatta MAHDOLLISIMMAN hyvin/maksimmaalisesti lihasmassaa,lailliset aineet tietysti (ampulli,kapseli,jauhe jne..)
"Valitettava" totuus on, että oikotietä onneen ei ole. Lisäravinteet toimivat hyvän ruokavalion tukena ja helpottavat elämää välipalojen/palautusjuoman helpon valimistamisen kautta.

Mutta suosittelen lihasmassan kasvatukseen kuitenkin proteiinipitoista ruokaa ja proteiinia lisäravinteena. Ilman proteiinia lihas ei kovin hyvin kasva.

Mutta suosittelen lihasmassan kasvatukseen kuitenkin proteiinipitoista ruokaa ja proteiinia lisäravinteena. Ilman proteiinia lihas ei kovin hyvin kasva.

Miten on sitten noitten kapseleiden laita,tuntuu vähän juttujen perusteella olevan semmosta ja tämmöstä(esim tribulus?)

Oon tässä nyt 2-3 vuodessa ottanu vähän semmosta ja tämmöstä,jauheiden syönti on vähän turruttavaa jo..

Jep. Lihasmassa tulee ennen työtekoa vain sanakirjassa...

Jos puhutaan ihan perusproteiinijauhoista ym. lisäravinteista, itse en ainakaan ole kovin suuria eroja eri tuotteiden välillä löytänyt. Hinnat toki pikkuisen poukkoillee mutta OMASTA MIELESTÄ se pikkuisen halvempi ei ole yhtään sen huonompi. Ihan joitain tiettyjä tuotteita ei kovasti laktoosivaivoista kärsiville suositella, mutta jos ei välttämättä halua esim. valmiiksi sekoitettuja palkkareita lisättynä vaikka krealla, niin osta sieltä mistä halvimmalla saat. Sitä kumminkin kuluu sen verran ettei siitä kannata turhaa ylimääräisiä maksaa.

Ja niin... mikään "pölypussi" ei korvaa huonoa ruokavaliota!!

Niin kuin Ingersoll sanoikin niin ei taida olla mitään "ihmeellistä" laillista ainetta joka olisi ylivoimainen massankehittäjä. Toki hifistelemällä erilaisilla ainella voi saada hyötyä mutta ruokavalion pitää ensin olla varmastikin huippuhyvä ennen kuin todellista hyötyä saa irti. Eli perusasioista kaikki lähtee. Sitte kun ne on kunnossa niin voi alkaa hifisteleen jollain tribuluksilla sun muilla.. IMO

Miten on sitten noitten kapseleiden laita,tuntuu vähän juttujen perusteella olevan semmosta ja tämmöstä(esim tribulus?)

Oon tässä nyt 2-3 vuodessa ottanu vähän semmosta ja tämmöstä,jauheiden syönti on vähän turruttavaa jo..

tribulus toimii toisilla toisilla ei. Ite kokeillut pari purkkia noita tabuja kiskoin 5 kertaisia annoksia. Pientä vaikutusta oli huomattavissa.

Niin kuin Ingersoll sanoikin niin ei taida olla mitään "ihmeellistä" laillista ainetta joka olisi ylivoimainen massankehittäjä. Toki hifistelemällä erilaisilla ainella voi saada hyötyä mutta ruokavalion pitää ensin olla varmastikin huippuhyvä ennen kuin todellista hyötyä saa irti. Eli perusasioista kaikki lähtee. Sitte kun ne on kunnossa niin voi alkaa hifisteleen jollain tribuluksilla sun muilla.. IMO
Juuri näin. Tässä olikin hyvä pointti jota en itse ottanut huomioon kun tredin kysyjä haki lähinnä jotain yksittäistä tuotetta. Eli voi olla että kun ruokavalio on todella hyvässä kunnossa ja siihen päälle lisätään pino hifi supplementteja, niin vaikutus voi olla......no en tiedä mitä se voi olla, mutta niistä voi olla apua.:D
Ja voihan olla, että vielä löydetään (tai jossain on löydetty, mutta se ei ole vielä suuren yleisön tietoudessa) joku lisäravinne, josta olisi huomattavasti merkittävämpää hyötyä kuin nykyisistä.

Toddiin,kiitoksia nyt näistä tähän mennes tulleista vastauksista,lisää tietystikkin =)

Tuon G-Mass aineen olen itse todennut hyväksi,sillä on ollut ehkä eniten vaikutusta.Maku vaan on hirveä,mutta menee se alas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom