Mitä sauna merkitsee sinulle?

Meikäläinen ei ilman saunaa voisi elääkkään. Puusaunassa tulee kylvettyä ainakun mahdollista, eli n. 5-6x viikossa.

"Kun soivat kiukaan tummat urut, unohtuvat arjen surut."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu elikkäs kerran viikossa tulee saunottua noin tunnin verran (kerrostalossa asun, joten useammin sinne ei pääse). Jos oma sauna ois niin siellä tulis vietettyy viikos vähintään sellaset kolme tuntii.

Mutta ei voi ku ihimetellä niitä suomalaasia jokka ei pirä saunomisesta :confused:

Täältä löytyy yksi, tai ei minulla mitään saunomista vastaan ole, ei vain tule saunottua. Piti oikein miettiä, koska olen viimeksi saunonut --> viime juhannuksena :D

Kaipa sitä voisi taas ensi juhannuksena saunoa.

(Taloyhtiön saunassa voisi saunoa ilmaiseksi omalla vuorolla muutaman kerran viikossa ja duunissa vaikka joka päivä. Ei vain nappaa)

Omaa saunaa ei ole, mutta en ole oireillut saunan puuttumisesta. Noin kerran kuussa pääsen muualla saunomaan (melko epäsäännölisesti).

Eilen kävin isovanhempieni luona saunomassa puusaunassa ja pappa laittoi sellaista lahjaksi saamaa salmiakki(-anis)tuoksua kiukaalle, niin kylläpä tuntu hyvälle! Siihen olisi voinut jäädä istuun toviksi jos toiseksikin. Ei vain oikein tuo mun saunomiskunto ole kohillaan, kun meinaa taju lähtä pitemmän päälle. No, siihen vielä pari kiukaalla foliossa valmistettua makkaraa, niin eipä se saunomiskokemus siitä parane.

Täällä myös yksi joka ei alkuunkaan käsitä saunomista. Oma sauna on rojuvarastona tällä hetkellä. Silloin osallistun tietty pitkin hampain tuohon homoiluun jos ollaan esim. mökillä ja hommaan liittyy ankara kaljan kanssa luttaaminen. Hiki siis mieluummin riehumalla kuin ahdistavassa kuumuudessa.

Sähkösauna ei oikeastaan mitään. En tykkää juurikaan, sosiaalisessa mielessä tuo on kuitenkin ihan ok tapahtuma.
Mutta sitten: puusauna, oma ranta ja olutta niin johan alkaa toimimaan. Iso savusauna on parempaa kuin seksi. Paitsi tietenkin seksi savusaunassa.

Helsingissä useimmat eivät pidä saunomisesta, ainakaan paljasjalkaiset tai "paljasjalkaiset", useimmilla saunat ovat romuvarastona. Ei voi käsittää.

Talon kun saan rakennettua niin saunon joka ilta, puusaunassa.

vitutusta, kun sitä ei tällä hetkellä ole...

Kerrostalossa sähkösauna arkena: Eipä juuri mitään, pikaista peseytymistä
Kerrostalossa sähkösauna saunailtana tovereiden kera: Ihan ok paikka rupatella
Savusauna, kesä, riittävästi olutta, hyvää seuraa: Aika katoaa, oluet katoaa, oikeastaan kaikki saunomisen ulkopuolinen menettää merkityksensä ja sitä jaksaa aina odottaa

Savusauna, kesä, riittävästi olutta, hyvää seuraa: Aika katoaa, oluet katoaa, oikeastaan kaikki saunomisen ulkopuolinen menettää merkityksensä ja sitä jaksaa aina odottaa
Kohta on kevät. Minä tarjoan oluet ja sinä savusaunan sekä hyvän seuran? :kippis1:

Hyvä paikka rauhoittua ja rentoutua. Saunassa irtoaa aina syvällisimmät ja vakavimmat keskustelut kavereiden kanssa.

Edit: Kävin muuten äskenkin saunassa :)

Kohta on kevät. Minä tarjoan oluet ja sinä savusaunan sekä hyvän seuran? :kippis1:

Juu, pitää ottaa joku saunamaratoni taas tässä kesemmällä.

No edustan sitä koulukuntaa että merkitsee lähinnä peseytymistä,pikaset löylyt 2-5 min ja sitten pesu.Kuvittelen että pienen hien jälkeen lika irtoaa paremmin.Talvella kerta viikkoon,kesällä duunin likaisuuden mukaan. :offtopic: Joskus saunassakäynti oli verrattain hankalaakin,pihan läpi toiseen rakennukseen,kiukaana joku tynnyristä tehty kyhäelmä,vettä muuripadasta pesuvatiin jne.

melkein joka päivä. aina sali treenin jälkeen salil kunno löylyt. ajassa ei kovin kauaa mutta kertoja viikossa parhaillaa 9x tullut :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom