Mitä ranteessa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen katsellut omegan seamastereita. Mitä luotettavia nettikellokauppoja on www.laatukellot.fi:n lisäksi? Aidon haluaisin mahdollisimman edulliseen hintaan. Myös käytetyt seamaster diverit kiinnostaa. Yksityisviestiä tulemaan, jos jollain on kaupan. ;)

Olen katsellut omegan seamastereita. Mitä luotettavia nettikellokauppoja on www.laatukellot.fi:n lisäksi? Aidon haluaisin mahdollisimman edulliseen hintaan. Myös käytetyt seamaster diverit kiinnostaa. Yksityisviestiä tulemaan, jos jollain on kaupan. ;)

Meet kivijalkaliikkeeseen ja tingit sieltä sen kellon. Kuten täälläkin on moneen otteeseen todettu, niissä hinnoissa on ilmaa ihan helvetisti ja helposti lähtee kiva siivu pois loppuhinnasta. Mä en mitään seamasteria alkaisi netistä tilaamaan, voi olla takuut päin persettä sitten jos jotain sattuu.

dz7109_2.jpg

Olen katsellut omegan seamastereita. Mitä luotettavia nettikellokauppoja on www.laatukellot.fi:n lisäksi? Aidon haluaisin mahdollisimman edulliseen hintaan.

Juu ei missään nimessä kannata hinnan takia tuolta tilata. Virallisilta jälleenmyyjiltä Seamaster 2220.80.00 saa tingittyä laatukellot.fi:n hintojen tasalle ja hieman allekin. Eli sinne vaan kipkap.

Onkohan tälläsellä kellolla mitään arvoa ? Löytyi muuton yhteydessä jokunen vuosi sitten.
DSC00111.jpg

Joo niin mä vähän arvelinkin :). Ois ny löytyny joku Omega!

Mulla on noin satakunta kelloa. Muutama tuossa visakoivuisessa rasiassa:

http://i282.photobucket.com/albums/kk250/tuc_finland/DSC05280.jpg

Vähän hienommasta päästä on Rolex Tudor Oyster Regent 50-luvulta ja postissa on tulossa yksi 40-luvun Lancon taskukello ja Girard-Perregauxin 39Jewels Gyromatic 60-luvulta.

Tuossa kuvassa vasemmalla tuo Tudor:

http://i282.photobucket.com/albums/kk250/tuc_finland/DSC05282.jpg

Haaveena olisi jossain välissä hommata tourbillon, mieluiten tietty JLC:n Gyrotourbillon jossa on kyllä maailman hienoin koneisto:

http://www.youtube.com/watch?v=dbLITIynCgA

...mutta sen n. 200 000 euron hinta vähän rajoittaa. Hienoja tourbilloneja saa muutamalla tonnilla, mutta siihenkin hintaluokkaan on meikäläisen budjetilla matkaa.

No toi nyt on ollut vissiin jonkun kuukauden ranteessa...
...ei pahempia valittamisia. Näyttää aikaa, on mielstäni tyylikäs. Lasi on kestänyt pari kolhua moitteetta. En mä nyt tiedä onko noi samanlaisia "laatukelloja" kuin tuhansien eurojen omegat tms. mutta omasta mielestäni tyylikäs ja kohtuu hintainen ja ainakin toistaiseksi toiminut hienosti.

Pitää myös vettä, joka on ihan kiva homma.

Tollasissa isoin ongelma on se, että kellon arvo kun sen on kerran vetänyt käteen on pari kymppiä. Samalla hintaa saa vanhan Omega Seamasterin jonka arvo vain nousee ajan myötä.

Mutta ihan siistejä noi on kyllä, ulkonäössä ei valittamista. Eipä tosin kovin erikoisiakaan mutta ei tarvikaan olla.

Koneistohan tommosissa kvartsikelloissa on luokkaa muovinen-japsi-valmistuskustannukset-1e mutta paremmin ne ajassa pysyy kuin mekaaniset. ;)

No toi nyt on ollut vissiin jonkun kuukauden ranteessa...
...ei pahempia valittamisia. Näyttää aikaa, on mielstäni tyylikäs. Lasi on kestänyt pari kolhua moitteetta. En mä nyt tiedä onko noi samanlaisia "laatukelloja" kuin tuhansien eurojen omegat tms. mutta omasta mielestäni tyylikäs ja kohtuu hintainen ja ainakin toistaiseksi toiminut hienosti.

Pitää myös vettä, joka on ihan kiva homma.
kuinka suuri on kellon halkaisia?

Tuli eilen tilattua Omegan Speedmasteriin uusi alkuperäinen nahkaranneke, 93e maksoi Timanttisilla. Tällä hetkellä jokin lainakello ranteessa, jokin Orientin sukeltajakello.

Tietääkö joku pakkislainen Techno Master merkkisistä kelloista mitään?

Meinaan ovatko "kestäviä" yms.?

ostin ebaysta techno masterin heräteostoksena
:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom