Mitä ranteessa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kumpaakaan en pidä joka päivä kädessä mutta jompikumpi on sitten kun tarvii kelloa pitää.
Certina Ds chronograph tai kultainen Citizen Anadigi. Kumpikin hankittu tilaamalla ja en ole koskaan Suomessa nähnyt toista samanlaista.
Kuva hieman huono kun vasta harjoittelen tuota digikameran käyttöä. Ja näköjään ei saa suurella resoluutiolla laitettua kuvaa tänne.

Liitteet

• kellot.jpg
    kellot.jpg
    399,3 KB · Katsottu: 8 932
Melko perinteinen analoginen Leijona-rannekello kellertävänvaalealla pystysuorakaiteen-muotoisella kellotaululla ja teräsrannekkeella. Ei valmistajan sivuilta enää tuota mallia löytynyt, vaan jo muutaman vuoden takaa. Markka-aikaan maksoin siitä 950,-

Voisko joku kellotteluexpertti nopeesti kertoa mikä on takometri? Mun kelloissa on aina ollut taulussa "tachymeter" ja levottomasti kiihtyviä numerosarjoja joilla ei tee hevon vittua normaalielämässä.

osku sanoi:
Eikö rannekellosta tullut aika hyödytön sen jälkeen kun kännyköihin tuli kello?

Kännykkä tuntuu epämukavalta ranteessa, tarttuu hihaan kiinni :jahas:

Välillä kännykkä on epäkäytännöllinen, esim. paksun takin sisällä povitaskussa tms. En myöskään ole vielä niin kännykän orja, että sitä pitäisi joka paikkaan raahata mukaan, etenkään kesällä pelkät shortsit jalassa rannalle mennessä.

Mun mielestä kello ei kyllä paljon miehiä tee. Eihän sitä edes hihan alta huomaa, maksaa ihan käsittämättömiä summia ja on käytännössä täysin turha. Kännykkä kun kulkee mukana ja nykypäivänä kelloja on muutenkin joka puolella, kun ihmiset on niin ajan orjia... :rolleyes:

Joskus ollu rannekello. Hukkasin sen mielestäni melkein heti, kun se oli niin epämiellyttävä ranteessa, että oli pakko ottaa koko ajan pois. Semmonen kilkutin tossa ranteessa ei ainakaan musta miestä tee... Joskin se melko mahdoton projekti on suuremmallakin panostuksella! :D

Eipä tule oikein pidettyä, mutta jos jonkun kellon käteeni laitan niin lähinnä jonnekin juhla-tilaisuuteen sellainen Diesel:in "design-kello" suoraan Thaimaasta, hinta 4e :D

Mulla on myös tuollainen Fossil Blue -merkkinen kello, kylläkin krono. Sitten jos lakkaan joskus köyhtymästä, ostan Tag Heuerin. Kronojen hinnat n. 700 euroa ja siitä ylöspäin. Tämän päivän Iltalehdessä oli muuten Kimin mainostama Tag Heuer F1 -krono, 690 €. :kuola:

Rannekelloa en omista, mutta mulla on kultainen Geneve taskukello. Semmonen jonka joutuu virittämään kerran päivässä.

Ruostumattomasta teräksestä valmistettu analoginen Leijona, water resist, maksoi tarjouksessa pari vuotta sitten jotain 200 markkaa. :hyper:

Mulla ei ole minkäänlaista rannekelloa ollut enää useampaan vuoteen. Nuorempana käytin aina rannekelloa, sitten se kerran jäi vahingossa joltain reissulta pois, olin pari viikkoa ilman rannekelloa ja huomasin, että enpä minä sellaista tarvitsekaan :)

Töistä saatu Suunnon Advizor löytyy ranteesta.
Ihan pätevä vehje sykemittarin takia...

löytyy useampiakin kelloja..arkikäytössä perus Casion Edifice, sitten puvun kaa kultainen Seiko ja rokkifiiliksellä semmottinen paksulla rannekkeella oleva kello tyyliä Johnny Depp jne...

pidän (ranne)kelloista, vaikka kännykkäkin löytyy ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom