Mitä palautusjuomaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peky
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä palautusjuomaa mun kannattais käyttää kun käyn 4krt viikos puntil ja haluaisin voimaa ja vähä kiinteyttää? Mielellään käyttäisin vaan yhtä FASTin valmistetta, ettei tarvitsisi sekoitella montaa eri jauhoa keskenään eikä menis niin paljon rahaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleensä toi jauhojen sekottelu tulee halvemmaksi mitä joku valmis palkkari...

Searchia.

Ota vaikka fast Reco 2 jos nyt välttämättä haet fastin tuotteita käyttöösi.

ps: viestisi sisällön valossa kehottaisin suuresti tutustumaan aloittelijoiden, kuten myös ravinto-osioon.

Onko jollain omakohtaista kokemusta tosta palkkarista? Meinaan tohon hintaan palautumisen pitäisi jo todella tuntua ja näkyä edukseen... verrattuna perinteiseen hera-malto mixiin.

Protskua tulee ainakin kovin vähän annosta kohti :(

Fastin Mass Blast 4kg maksaa 55,90€. Tuo MuscleTechin hinta on järkyttävä, niin kuin MuscleTechin tuotteilla yleensä. Muistan aikoinaan kun pakkiksen kaupassa oli jopa pientä kritiikkiä myytäviä tuotteita kohtaan, nyt monet kaupan tuotteet ovat varustettu ihmeellisiä lupauksia täynnä olevilla tuoteselosteilla. Esim: http://www.p-store.fi/product_info.php?manufacturers_id=19&products_id=387

Aattelin et jos tota Muscle+: saa ostais nii kuinka paljon sitä tarvis ottaa aina salin jälkee? 1dl jauhetta?

Aattelin et jos tota Muscle+: saa ostais nii kuinka paljon sitä tarvis ottaa aina salin jälkee? 1dl jauhetta?

Ei se palkkarin toiminta ole rakettitiedettä, eli kyllä ne normaalihintaisetkin palkkarit toimii. Suosittelen käyttämään rahasi johonkin inhimillisen hintaiseen tuotteeseen.

Mitä palautusjuomaa mun kannattais käyttää kun käyn 4krt viikos puntil ja haluaisin voimaa ja vähä kiinteyttää? Mielellään käyttäisin vaan yhtä FASTin valmistetta, ettei tarvitsisi sekoitella montaa eri jauhoa keskenään eikä menis niin paljon rahaa :D
Muscle+, koska recossa on enempi hiilareita.

Jos nyt katsotaan juurikin FAST:in tuotteita ja valmiita palkkareita niin Muscle+ ehdottomasti. Hiilareiden ja proteiinin suhde 50/50, kreatiinia 5g ja rasvaa 3,3g + muut tilpehöörit (nämä siis 100g jauhetta katsottuna).

Eniten käytetty voimaharjoittelussa/lihasmassanlisäyksessä, sekä jääkiekossa ja muissa joukkuelajeissa. Vieläpä maultansakin hyvänmakuinen jauhe mielestäni. Samaa en voi sanoa mass blastista, vaikka halpaa onkin, mutta aina saa naama kaksin kerroin tuota siemailla.

Jos taas haluat itse sekoitella niin edellä mainituissa posteissa se onkin jo kerrottu.

Ite sekottaisin massalla 1dl maltoa, 1dl heraa ja 1 lusikallinen kreaa.

Itse ainakin aijon tilata huomenna tai ylihuomenna nämä P-storesta:

UFS Malto 2kpl
UFS Creatine
UFS Whey 2kpl

Ja tarkoituksena sekoittaa maitoon/kaakohon

Miltä vaikuttaa?

Kuinka usein tuollaista satsia voi ottaa..
1 Treenien jälkeen?

Ja miten muuten mitäkin

Itse ainakin aijon tilata huomenna tai ylihuomenna nämä P-storesta:

UFS Malto 2kpl
UFS Creatine
UFS Whey 2kpl

Ja tarkoituksena sekoittaa maitoon/kaakohon

Miltä vaikuttaa?

Kuinka usein tuollaista satsia voi ottaa..
1 Treenien jälkeen?

Ja miten muuten mitäkin

Sekoita veteen. Kaakao riittää kyllä mausteeksi. Hera-malto-krea-kombo uppoaa ihan palkkarina. Pelkkää Whey´tä voipi nautiskella vaikka aamulla tai välipalalla jos protumäärä uhkaa jäädä alhaiseksi.

Nutri Plus Reco Power on kans ihan hyvä, itse käytän tuotetta. Protskut ja hiilarit 1:2 suhteella. 21€ maksaa 1kg säkki ja annostus on 65g reenin jälkeen. Makuja on monia ja itse syön minttusuklaata. :kuola:

Ravintosisältö 100grammassa:

# Proteiinia 30 g
# Hiilihydraatteja, 58 g, josta * sokereita 12.9 g
# Rasvaa, 1.1 g

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom