SUPERCARB 1kg -40%

Mitä palaria käytät dieetilläsi?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Oon melkein aina sikäli dieetillä, että ilman dieettiajattelua syön ja mässään niin, että lihon. Paikkari on Female Recovery. Ei keinomakeutusaineita ja on hyvää. Valitettavasti vähän soijaprodea se sisältää, mutta kaikkea ei näköjään voi saada...

Mä teen palkkarini itse, oon tehnyt vuosikausia. Tällö hetkellä se sisältää protskua, leusiinia, glutamiinia ja kreatiinia. Maltoa mulla on treenin aikaisessa juomassa kera aminohappojen, siks niitä ei ole palkkarissa :)

Fastin dietmixit ollu käytössä, täytyy varmaan vaihtaa kun mahassa kuplii aina kivasti, joko laktoosi tai makeutusaineet, en tiedä en ole jaksanut miettiä asiaa tarkemmin :)

Nyt kun dieetti menossa, niin otan heti salilla mandariinin/banaanin ja kotona puoli tuntia treenin jälkeen rahkaa/kunnon ruokaa+ raejuusto riippuen onko iltapala vai päivällinen syömättä kun kotiudun.

Liten In Shapessa kun olin syksyllä, oli käytössä whey+ ja hetelmä. Nyt on muscle+ salin jälkeen. Mut en ookkaan dieetillä. Joten en tiedä miksi edes vastasin..

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom