Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heraproteiini on proteiinia maidon herasta.Originally posted by maska
mitä eroo on proteniinilla ja heraproteiinilla?
Wheytä ja uusi näppäimistö samalla, koska tuo taitaa olla rikki.Originally posted by maska
Mut kumpaa kannntaa ostaa jos haluaa massaa pikkaisen enemmän? massaa vau wheytä?
Originally posted by Tomi
Wheytä ja uusi näppäimistö samalla, koska tuo taitaa olla rikki.
Originally posted by maska
pitäis ostaa nyt proteiinia.niin olen kattellut tota Massaa ja Whey3.Oisko tuo Whey3 hyvä ostos?
mitä eroo on proteniinilla ja heraproteiinilla?
käytän reco2 reenon jälkeen.mutta kun olen laskellut niin saan päivässä vaan proteiinia jonkun 30-40g...niin ajttelin et jos ostaisin tuota whey3 ja pistäisin sitä pikkasen tuohon reco2 sekaan.
Mitä sä oikeen mies syöt? Et yhtään lihaa etkä maitotuotteita?Originally posted by maska
käytän reco2 reenon jälkeen.mutta kun olen laskellut niin saan päivässä vaan proteiinia jonkun 30-40g...niin ajttelin et jos ostaisin tuota whey3 ja pistäisin sitä pikkasen tuohon reco2 sekaan.