mitä ostaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maska
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
pitäis ostaa nyt proteiinia.niin olen kattellut tota Massaa ja Whey3.Oisko tuo Whey3 hyvä ostos?
mitä eroo on proteniinilla ja heraproteiinilla?

olen kuulluut että whey3 heikentää vastustuskykyä esim.tulee flunssa helmommin? pitkää totta?
Mut kumpaa kannntaa ostaa jos haluaa massaa pikkaisen enemmän? massaa vau wheytä?

Originally posted by maska
pitäis ostaa nyt proteiinia.niin olen kattellut tota Massaa ja Whey3.Oisko tuo Whey3 hyvä ostos?
mitä eroo on proteniinilla ja heraproteiinilla?

Jos haluut massaa niin osta massaa...

mutta eikös tuo whey3:kin käy ihan hyvin lihasten kasvatukseen? ku pitäisi saada lihasta vähän isommaksi...et reenin jälkeen ottaa whey3.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
käytän reco2 reenon jälkeen.mutta kun olen laskellut niin saan päivässä vaan proteiinia jonkun 30-40g...niin ajttelin et jos ostaisin tuota whey3 ja pistäisin sitä pikkasen tuohon reco2 sekaan.

käytän reco2 reenon jälkeen.mutta kun olen laskellut niin saan päivässä vaan proteiinia jonkun 30-40g...niin ajttelin et jos ostaisin tuota whey3 ja pistäisin sitä pikkasen tuohon reco2 sekaan.

Ensiks ruoka asiat kuntoon ja sitten vasta ostat lisäravinteita.
Syö enemmän kuin kulutat.

massaa

Ruokaa+ruokaa+ruokaa+paljon ruokaa = massaa.
:whip:
EDIT: Ei mitään lisäravinteita jos haluaa massaa, joten kaikki massajuomat sucks.

:confused: Mitä sä oikeen mies syöt? Et yhtään lihaa etkä maitotuotteita?

30-40g??? Huh! Paranna syömisiäsi hyvä mies. Tuota ei nimittäin yksi protskudrinkki reenin jälkeen pysty korjaamaan.

PS. Krrjotatko kännisä sielä vaii hä?

Noh jossei erityisemmin kiinnitä huomiota ruokavalioon, esim. siinä mielessä että tarkoituksella söis protskupitosta safkaa, ni ei niitä protskujakaa kauheesti tuu.

jos massaa todella haluaa niin ei kannata tuijottaa pelkkään proteeinejen määrään ruuassa.. kun syö tarpeeksi, tulee sitä proteeiniakin tarpeeksi. eli 2-3h välein syö. paljon.

enemmän kannattaa nuorena kiinnittää huomiota että saa varmasti riittävästi energiaa ruuasta. eli vaikka 4000kcal näin alkuun / päivä. alkaa massaa tulemaan. x)

Mikset laita siihen RECO2 sekaan normaali maustamatonta heraa jos lisäproteiinia siihen palautusjuomaan tarvit? Ei ainakaa maku oo sen kummempi.

Suositut

Back
Ylös Bottom