Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En pääse Amarilloon ja Gigliniin (silloin kun Giglin vielä oli) täällä Oulussa, jos minulla on hihaton päällä ja tatskat näkyvät. Poket sanoivat suoraan, etteivät päästä baariin koska tatuoinnit näkyvät.
Aika moni joutuu varmaankin kokemaan mun naurun, jos vastaan kävelee mulla-ei-oo-mielikuvitusta -tatuoinnin kanssa. Näihin kuuluu mm. rautalanka habassa, tribaali alaselässä ja liekit.
Jos joku joskus sattus kysymään mitä joku kuva mulle tarkoittaa sanoisin suoraan että sepä ei sulle kuulu.
Kyllähän noita ihmisiä on jotka tatuoivat jotain merkkejä ihoonsa kun luulevat niiden tarkoittavan jotain muuta kuin nuudelikeittoa (tämä tulee siitä mainoksesta), eikä näitä jotka oikeasti osaavat kieltä ja voivat olla varmoja mitä mikäkin merkki tarkoittaa erota päältä.Ei ehkä niin negatiivinen, mutta ärsyttävä juttu oli kun eräs keski-ikäinen nainen katteli mun tatuointia ja kysyi mitä siinä lukee (hiraganaa) ja vastasin, nainen kysyi vielä "oletko varma?" Katoin sitä ällistyneen epäluuloisesti, näytänkö mä tosiaan sellaiselta tyypiltä joka tatuoi ihoonsa tekstiä jonka merkityksestä ei ole ihan varma edes?
"mitäs sitten kun olet vanha ja ryppyinen?" No sit mä olen vanha, ryppyinen ja tatuoitu.
Kyllähän noita ihmisiä on jotka tatuoivat jotain merkkejä ihoonsa kun luulevat niiden tarkoittavan jotain muuta kuin nuudelikeittoa (tämä tulee siitä mainoksesta), eikä näitä jotka oikeasti osaavat kieltä ja voivat olla varmoja mitä mikäkin merkki tarkoittaa erota päältä.
Buhah, toi on tosiaan väsynein kommentti koskaan. Ja typerin. Siihen vastaukseksi vaan; Mitäs sitten kun ite olet vanha ja ryypinen? Olet yhtä tylsän näkönen kun nytkin.
Ärsyttää olla suomalainen Suomessa. Nyt ei kehtaa edes rannalla ottaa paitaa pois, kun porukka jo tuijottaa tyyliin "toi jätkä leveilee". Kun noita tatuointejakin muutama on jo kertynyt. Saunaankaan ei viitti mennä kuin kavereistakin muutaman kanssa, kun muuten alkaa jupina. Suomalaiset välillä osaa olla kyllä niin :curs:
Nimenomaan, itse ainakin pidän kesällä hihattomia, jos se jotain häiritsee, niin se lähinnä kertoo kyseisestä ihmisestä jotain.Anna mennä vaan, "leveile" pois. Niiltä muiltahan silloin jotain puuttuu eikä sulta jos pitää olla kade. Kun olet tatuointeja ottanut, kanna ne ylpeydellä