Mitä olette joutunut kokemaan tatuointien myötä? (negatiiviset asiat)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En pääse Amarilloon ja Gigliniin (silloin kun Giglin vielä oli) täällä Oulussa, jos minulla on hihaton päällä ja tatskat näkyvät. Poket sanoivat suoraan, etteivät päästä baariin koska tatuoinnit näkyvät.

Itsellä ei ole tatuointeja, tekee vaan mieli kertoa tatuoinnista jonka näin. Eräällä naisella oli nilkassaan tatuoitu päivämäärä. Tuo ei varmaan ole kauhean harvinaista, paitsi että tämä päivämäärä oli TULEVA päivämäärä. Mistä hän tietää mitä tulee tapahtumaan 2.8.2008 (muistaakseni oli se päivämäärä). Hänen kannaltaan varmaan huono, että monet kenties tulevat kysymään että mitäs tuolloin tapahtuu? Ehkä tuon päivämäärän jälkeen kukaan ei enää kysele, ajattelee että se oli lapsen syntymä-/kuolinpäivä tms...
Olisin ehkä itsekin kysynyt ellei nainen olisi vaikuttanut erittäin epäsosiaaliselta eikä näyttänyt koskaan olevan juttelutuulella. Mitähän ihmettä merkitsee tuleva päivämäärä nilkassa, naimisissa se jo näytti olevan. No, enpä tule koskaan tietämään.

:OT over:

E: mahtaisi ketuttaa, jos se mitä piti tapahtua 2.8 tapahtuisikin jo 1.8.

En pääse Amarilloon ja Gigliniin (silloin kun Giglin vielä oli) täällä Oulussa, jos minulla on hihaton päällä ja tatskat näkyvät. Poket sanoivat suoraan, etteivät päästä baariin koska tatuoinnit näkyvät.

Luulin että ainoastaan happo1 menee baariin hihattomalla :rolleyes:

No lähinnä tuon apilan aiheuttanat irkkuläpät on ne ainoat, niinkun taisin toisessa ketjussa mainita.

Aika moni joutuu varmaankin kokemaan mun naurun, jos vastaan kävelee mulla-ei-oo-mielikuvitusta -tatuoinnin kanssa. Näihin kuuluu mm. rautalanka habassa, tribaali alaselässä ja liekit.

Aika moni joutuu varmaankin kokemaan mun naurun, jos vastaan kävelee mulla-ei-oo-mielikuvitusta -tatuoinnin kanssa. Näihin kuuluu mm. rautalanka habassa, tribaali alaselässä ja liekit.

Siinäpä naurat. Tatuointi on kuitenkin henkilökohtainen juttu, joka merkitsee kantajalleen jotain. Jos joku juttu on "muodissa" tatuoinneissa, niin pitäisikö sen takia jättää ottamatta se vaikka se merkitsisi kantajalleen jotain? :jahas: Se vasta ääliötä hommaa olisi...

Ja vaikka meikäläisellä tatuointeja onkin, niin en omista liekkejä, tribaalia tai rautalankaa iholla, jos puolustuspuheesta niin kuvittelet.

Kerran meinasin saada paskahalvauksen, kun suurehkon vaatekaapin kokoinen vartija tuli pysäyttämään kaupassa. Luulin, että mua jo epäillään jostain, mutta se halusikin katsoa tatuointia tarkemmin (hiha peitti puoliksi). Ei muuta. Aika neutraaleja "kerro mitä toi tarkoittaa" -juttuja tulee aina, mitään negatiivista ei sinänsä. Jotain kauhistelua joskus vanhemmilta työkavereilta.

Aika itsetarkoituksellista tuo tatuoinneista johtuva "syrjintä" nykyään, otettan joku tribaalijeesus rintaan ja mennään ilman paitaa baariin ja sitten itketään, kun portsari on niin ennakkoluuloinen tatuointeja kohtaan että heitti ulos. Aika harvalla kuitenkaan on sitä hakaristiä otsassa tai muuta suurta yleisöä häiritsevää.

Kyllähän esim salilla vanhemmat ikäihmiset katselee käsivarsia kauhistellen. Jos joku joskus sattus kysymään mitä joku kuva mulle tarkoittaa sanoisin suoraan että sepä ei sulle kuulu.

Välillä sitä miettii että tulikohan sotkettua jo vähäsen liikaa. Seuraavana päivänä ollaankin taas varaamassa uutta aikaa .:D

Jos joku joskus sattus kysymään mitä joku kuva mulle tarkoittaa sanoisin suoraan että sepä ei sulle kuulu.

Tää on muuten oikeasti aika ihmeellistä. Itse olen toisinaan sanonut, että jos et tunnista sitä merkitystä niin onko sillä jotain väliä? Kuva on kuva. Sen voi kukin tulkita miten huvittaa, ei mullakaan ole mitään tarvetta alkaa selvittämään mitään symboliikkaa.

En kyllä ajatellut tuota kyyläämistä minään negatiivisena, mulle ei ainakaan ole kukaan oikein sanonut mitään. Vähenemään päin varmaan tuo toljottaminenkin.

Ei ehkä niin negatiivinen, mutta ärsyttävä juttu oli kun eräs keski-ikäinen nainen katteli mun tatuointia ja kysyi mitä siinä lukee (hiraganaa) ja vastasin, nainen kysyi vielä "oletko varma?" Katoin sitä ällistyneen epäluuloisesti, näytänkö mä tosiaan sellaiselta tyypiltä joka tatuoi ihoonsa tekstiä jonka merkityksestä ei ole ihan varma edes? Kerrottakoon että eräs japanilainen turisti kysyi multa tietä, katsoi tatuointia ja sanoi "ooh, that means... You are intrested in Japanese culture?" Eli kyllä siinä lukee mitä pitää..

Kyllä moni ihminen on näitä kyylännyt ja kommentoinut koska ne on niin paljon esillä mm. töissä, mutta 90% kommentit on positiivisia. Yleisesti ärsyttävin on se kysymys: "mitäs sitten kun olet vanha ja ryppyinen?" No sit mä olen vanha, ryppyinen ja tatuoitu.

Ei ehkä niin negatiivinen, mutta ärsyttävä juttu oli kun eräs keski-ikäinen nainen katteli mun tatuointia ja kysyi mitä siinä lukee (hiraganaa) ja vastasin, nainen kysyi vielä "oletko varma?" Katoin sitä ällistyneen epäluuloisesti, näytänkö mä tosiaan sellaiselta tyypiltä joka tatuoi ihoonsa tekstiä jonka merkityksestä ei ole ihan varma edes?
Kyllähän noita ihmisiä on jotka tatuoivat jotain merkkejä ihoonsa kun luulevat niiden tarkoittavan jotain muuta kuin nuudelikeittoa (tämä tulee siitä mainoksesta), eikä näitä jotka oikeasti osaavat kieltä ja voivat olla varmoja mitä mikäkin merkki tarkoittaa erota päältä.

"mitäs sitten kun olet vanha ja ryppyinen?" No sit mä olen vanha, ryppyinen ja tatuoitu.

Buhah, toi on tosiaan väsynein kommentti koskaan. Ja typerin. Siihen vastaukseksi vaan; Mitäs sitten kun ite olet vanha ja ryypinen? Olet yhtä tylsän näkönen kun nytkin.

Ärsyttää olla suomalainen Suomessa. Nyt ei kehtaa edes rannalla ottaa paitaa pois, kun porukka jo tuijottaa tyyliin "toi jätkä leveilee". Kun noita tatuointejakin muutama on jo kertynyt. Saunaankaan ei viitti mennä kuin kavereistakin muutaman kanssa, kun muuten alkaa jupina. Suomalaiset välillä osaa olla kyllä niin :curs:

Tatskoja on nyt viis ja lisää tulee.. Monesti on luultu rikolliseksi! :hyvä:

Jos jollain ihmisellä näen oikeasti hienoja tauointeja, se antaa vaan jopa tavallista paremman kuvan ihmisestä koska on viitsinyt panostaa taiteeseen, ja alkuasenne häneen itselläni on positiivinen. Jos taasen näen sotkuisia kuvia, ajattelen ihmisestä aluksi samalla tavalla kuin ihmisistä jotka ajavat ympäri kaupunkia ikkunat auki basso soiden lippis takaraivolla.

Kyllähän noita ihmisiä on jotka tatuoivat jotain merkkejä ihoonsa kun luulevat niiden tarkoittavan jotain muuta kuin nuudelikeittoa (tämä tulee siitä mainoksesta), eikä näitä jotka oikeasti osaavat kieltä ja voivat olla varmoja mitä mikäkin merkki tarkoittaa erota päältä.

Onhan niitä, liikaakin. Mutta pitääkö aina olettaa että jos on joku merkki/tekstiä, se on kuitenkin väärin tehty tms. Miksi?

Buhah, toi on tosiaan väsynein kommentti koskaan. Ja typerin. Siihen vastaukseksi vaan; Mitäs sitten kun ite olet vanha ja ryypinen? Olet yhtä tylsän näkönen kun nytkin.

VAnhin ja typerin kysymys, siihen saakoon siis yhtä vanhan ja typerän vastauksen...

Mutta kyllä mun mummi (82v) oli sitä mieltä etten enää ikinä saa kunnon työpaikkaa, ainakaan jos en AINA peitä tatskoja. No, ei ole ollut ongelma vaikka kuvat on aina töissä näkyvillä kun ei niitä voi peittää sillon. Mummille kuitenkin tämä sallittakoon, eihän silloin kun hän oli nuori tatuointeja ollut kuin merimiehillä ja linnakundeilla.... (vanha tääkin).

Ärsyttää olla suomalainen Suomessa. Nyt ei kehtaa edes rannalla ottaa paitaa pois, kun porukka jo tuijottaa tyyliin "toi jätkä leveilee". Kun noita tatuointejakin muutama on jo kertynyt. Saunaankaan ei viitti mennä kuin kavereistakin muutaman kanssa, kun muuten alkaa jupina. Suomalaiset välillä osaa olla kyllä niin :curs:

Anna mennä vaan, "leveile" pois. Niiltä muiltahan silloin jotain puuttuu eikä sulta jos pitää olla kade. Kun olet tatuointeja ottanut, kanna ne ylpeydellä :rock:

Anna mennä vaan, "leveile" pois. Niiltä muiltahan silloin jotain puuttuu eikä sulta jos pitää olla kade. Kun olet tatuointeja ottanut, kanna ne ylpeydellä :rock:
Nimenomaan, itse ainakin pidän kesällä hihattomia, jos se jotain häiritsee, niin se lähinnä kertoo kyseisestä ihmisestä jotain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom