Mitä nyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aloitin tuossa kovan punttikuurin tasan 2kk sitten. Tarkoituksena oli kasvattaa lihasmassaa ja pitää rasvat samoissa (11%). 183/78 oli mitat alussa. Noh, tuossa jossain thredissa oli pohdittu, että KÄYTTÄMÄNI fastin massa onkin ihan paska-tuote. Vähän proteiinia, liikaa hiilareita. Voi vittu sanon minä. Olenko minä nyt 2 kk vetänyt ihan väärää pulveria? 2kk kroppa on selvästi "miehistynyt" ja varsinkin vatsanseudun lihakset ovat kovan reenin tuloksena tulleet mukavasti esiin. Kokonaisvaltaista kehitystä siis. Mutta tästä proteiini-drinkistä, jota olen 2 krt päivässä nauttinut..mitä tilalle, jos fastin massa on kerran surkeaa ja kun tavoitteet ovat nuo toisessa lauseessa mainitut????? Auttakaa nyt hyvät veljet. :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Fabien sanoi:
Aloitin tuossa kovan punttikuurin tasan 2kk sitten. Tarkoituksena oli kasvattaa lihasmassaa ja pitää rasvat samoissa (11%). 183/78 oli mitat alussa. Noh, tuossa jossain thredissa oli pohdittu, että KÄYTTÄMÄNI fastin massa onkin ihan paska-tuote. Vähän proteiinia, liikaa hiilareita. Voi vittu sanon minä. Olenko minä nyt 2 kk vetänyt ihan väärää pulveria? 2kk kroppa on selvästi "miehistynyt" ja varsinkin vatsanseudun lihakset ovat kovan reenin tuloksena tulleet mukavasti esiin. Kokonaisvaltaista kehitystä siis. Mutta tästä proteiini-drinkistä, jota olen 2 krt päivässä nauttinut..mitä tilalle, jos fastin massa on kerran surkeaa ja kun tavoitteet ovat nuo toisessa lauseessa mainitut????? Auttakaa nyt hyvät veljet. :worship:

Hyvät veljet kyllä auttaisi jos kertoisit tarkemmin, että mikä Fastin tuote on käytössä? :david: Lue mitä siin paketis lukee isoilla kirjaimilla, kirjoita se sama teksti tänne, ni katotaan jos päästäis eteenpäin ongelmasi ratkaisemisessa... :)

Minä itse + tuhannet muut vetävät naamaansa yleensä itseväsättyjä palautumisjuomia. Itse vedän treenien jälkeen pommin, joka sisältää heraproteiinia n.2dl, maltodekstriiniä n.2dl ja kreatiinia n.5g (kaksi teelusikallista). Sekoita veteen tai maitoon, ravista ja nauti kylmänä. ;)

Mitä nyt yhellä 2 kk:lla on väliä. Varsinkin, jos on tullut toivottua tulosta, eikä fläsää. Jos omaa nopean aineenvaihdunnan, niin runsaampi hiilariset massapaketit on ihan ok.

Noi massapaketit on muutenkin vähän turhia, ellei kerkiä syömään usein. Välipaladrinkkinä kannattaa suosia pelkkää heraproteiinia ja öljyä.

Zone-sarja -42%
Manuel sanoi:
Välipaladrinkkinä kannattaa suosia pelkkää heraproteiinia ja öljyä.

Miksi vetää öljyä paljon, jos omaa jo hyvän aineenvaihdunnan, ja haluaa pitää rasvat samoissa?

Eli kyseessä on fastin MASSA - high protein weight gainer. Punainen pussi
1,5 kg. Korostan, ettei kyseessä ole palautusjuoma, vaan ihan normaali protskudrinkki, joita vedän 2krt päivässä. Palautusjuomana on sitten ihan erikseen reco2. Aineenvaihdunnasta..se on luultavammin kohdillaan kilpaurheilutaustani johdosta, joten sen suhteen ei ongelmia. Mutta jos asia on näin, että parempaakin proteiinia olisi tarjolla tuohon lihaksen kasvatukseen kuin tämä fastin massa, niin veljet voisi kertoa mitä kannattaisi ostaa?

Voivoi... onkohan sulla ruokailupuoli kunnossa? Urheilutaustaa jos on, niin luulisi.

Mun mielestä on turha vetää hiilaria välipalaksi, pelkkä halpa (hera)proteiini riittää. Palautusjuomaan sitten parempilaatuinen proteiini ja hiilaria mukaan.

Huhtamo: öljyä siksi, että hyvälaatuisia rasvoja harva saa kerättyä tarpeeksi pelkistä ruuista.

En tiedä, mistä olet Fish nuo huikeat postaus määrät kerännyt, vaiko vapaan keskustelun puolelta, mutta jotenkin jäi sellainen fiilis. Ymmärrän täysin, että on olemassa erilaisia ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä, mutta sitä en, että kysymyksien vastailuun täytyy yrittää keksiä kaiken maailman viisastelua. "voi voi voi..jne"..Omasta mielestäni kysyin täysin asiallisesti mitä proteiinia minun tulisi ostaa, jotta en keräisi turhan paljon hiilareita.Noh, 99% vastaukset oli suuntaa antavia, mutta jos kysymyksiin aletaan vastailemaan kysymyksillä, niin mitä ihmettä tämä foorumi ketään enää hyödyttää?

ps. ruokapuoli on kunnossa.

Kyllä toi Fishin postaus ihan asiallinen IMO oli. Huolenpito sun puolestas nääs notta syökkönä miten ;). Ja toi fast:n massa on nyt vähän mitä on. Itte en kyllä käyttäis, koska se on törkeen kallista ja siin on nopeeta hiilaria paljon.

Pahoittelen mielenilmaisuani fishia kohtaan, taustalla oli samaan aikaan kauhea sanasota tyttöystävän kanssa, ei tosin fastiin liittyen. Mutta edelleen..sanokaa nyt hyvät miehet ja veljet, että mitä proteiinia tulisi sitten ostaa.Itselleni on tällä hetkellä selvää vain se, että viimeinen pussi fastia on menossa pitkään aikaan.Sen verran on nyt tullut siitä huonoa palautetta. Eli kertauksena : haussa vähähiilarinen protsku, jota nauttisin 2krt/päivässä maidon tai veden kera. Mikä on se proteiinituote/merkki, joka tämän pandoran lippaan nyt viimein aukaisee??????????????? :wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fabien sanoi:

Hyvä veli, mitä sä välität jostakin tietystä threadista? Mielipiteitä mahtuu maailmaan yhtä paljon kuin niiden jakajiakin. Jokin threadi ei sisällä lopullista totuutta yhtään mistään aiheesta.

Fastin Massa on hyvä tuote mun mielestä. Miksi välipaladrinkki ei saisi sisältää hiilareita? Lihakset vaativat kuitenkin energiaa kasvaakseen. Toki on niin, että jotkut ovat "herkkiä" hiilareille ja alkavat fläsiintyä, jos ruokavaliossa on yhtään liikaa niitä. Mutta sitten taas on niitä, joille hiilarit sopivat mainiosti ja jotka itseasiassa eivät kehity ilman niitä. Sitten taas, onko se fläsiintyminenkään -sikäli kun se pysyy kohtuuden rajoissa- maailman pahin asia. Ainakin itse uskon kehittyväni parhaiten pienessä fläsässä. Sitten vasta kun tarve vaatii, tiristelen ylimääräset pois.

Ymmärsin kirjoituksestasi, että olet kehittynyt hyvin treenaamasi 2kk aikana. Kaikkihan on siis ok! Keskity kuuntelemaan omaa kroppaasi ja seuraa kehitystäsi, kysy mielipidettä kehityksestäsi myös joltakin kaveriltasi, jota näet harvoin. Tee johtopäätökset näiden asioiden pohjalta, älä jonkin threadin pohjalta.

Huhtamo sanoi:
Miksi vetää öljyä paljon, jos omaa jo hyvän aineenvaihdunnan, ja haluaa pitää rasvat samoissa?

Luin vastaukseni uudelleen ja se tosiaan oli hieman epäselvä. En minä itsekään ota öljyä läheskään joka kerta proteiinidrinkin yhteydessä.

Eli ei minkään takia PALJON kannata öljyä vetää, mutta kuitenkin välillä.

Itse ostan heraproteiinia pussukan ja maltoa, sitten niitä suhteeseen 1:1.
Sitten välipalaksi joku hidas protsku ja huom. pelkkä protsku(ilman maltoa tms.)

Fabien sanoi:
Eli kertauksena : haussa vähähiilarinen protsku, jota nauttisin 2krt/päivässä maidon tai veden kera. Mikä on se proteiinituote/merkki, joka tämän pandoran lippaan nyt viimein aukaisee??????????????? :wall:

Eikös Tämä kävisi?

Kyllä näyttäisi olevan ihan tehokkaan tuntuinen. Tuo maustamaton pisti vaan silmään..maistuu varmaan ihan vehkeelle.
:urjo:

Fabien sanoi:
En tiedä, mistä olet Fish nuo huikeat postaus määrät kerännyt, vaiko vapaan keskustelun puolelta, mutta jotenkin jäi sellainen fiilis - - täytyy yrittää keksiä kaiken maailman viisastelua. "voi voi voi..jne" - -mutta jos kysymyksiin aletaan vastailemaan kysymyksillä, niin mitä ihmettä tämä foorumi ketään enää hyödyttää?

Se voivoi tarkoitti lähinnä sitä, että mistä minä aloittaisin. Ja johtui ihan tuosta mitä kirjoitit; olen kerännyt alle ne esimerkit mistä voivoini syntyi.

Pulverit ei kasvata lihaksia, vaan treeni, minkä tietänet. Lisäksi makroravinnetasapainon tulee olla oikea, ja ravintoa riittävästi mutta ei liikaa. Lisäksi, jos haluat maksimoida lihaskasvusi, et pysty pitämään rasvoja samassa.

Kirjoituksesta paistoi läpi "vittu kun olen ostanu tosi kallista tuotetta joka ei toimi, millä pulverilla musta tulee iso ja lihaksikas?". Anteeksi jos olen väärässä.

Fastin tuotteet ovat laadukkaita, enkä sanoisi mitään tuotetta paskatuotteeksi. Käyttötarkoitukset hieman vaihtelevat, ja jos et pysty ruuasta tankkaamaan tarvittavaa kalorimäärää, niin voi hiilihydraattipitoisempi tuote olla paikallaan. Itse tosin ostaisin maltoa ja kaksi eri proteiinia: toisen välipalaksi ja toisen palautumisjuomaksi. Halvempaa ja monikäyttöisempää kun voi suhteita vaihdella tarpeen mukaan.

Fabien sanoi:
Tarkoituksena oli kasvattaa lihasmassaa ja pitää rasvat samoissa (11%) - - KÄYTTÄMÄNI fastin massa onkin ihan paska-tuote - - Olenko minä nyt 2 kk vetänyt ihan väärää pulveria? - - tästä proteiini-drinkistä, jota olen 2 krt päivässä nauttinut..mitä tilalle, jos fastin massa on kerran surkeaa

PS. Postausmääräni johtuu siitä, että olen tätä foorumia seurannut aktiivisesti jo roinaforumin ajoilta, eli kohta 2½ vuotta.

Ei aivan kuten luulet. Olen toki ostanut kallista pulveria viimeiset 2 kk ja tulosta on tullut.Toisin sanoen olen reenannu kuin hullu. En todellakaan hae tässä mitään ihmeaineita, ainoastaan sitä ideaali-tuotetta. Lihasta on jo pohjalla ja kun rasvat ovat 11, niin luulen olevani oikealla tiellä, tai edes polulla. Näin uskon. Toivottavasti en pahoittanut mieltäsi tällä threadilla. Halusin vain ja ainoastaan tiedustella parasta mahdollista proteiini-lisäravinnetta, jotta reenaukseni saisi lisäpotkua lisäproteiinin muodossa.

Alkuperäiseen kysymykseen vastaus:
Osta välipalaksi jotakin perusheraa (FAST 80, Evolution Ultra Whey tms.) tai hiukan kalliimpaa kaseiinia, joka myös imeytyy hitaammin. Pakkotoiston kaupassa on myös kaseiini + hera -sekoitus, joka on hyvää myös. Jos haluat drinkkiin lisää kaloreita, lisää vaikka kaurahiutaleita hiilareiksi ja maapähkinävoita rasvoiksi (öljytkin käyvät). Tosin drinksusta ei monen mielestä tule hyvänmakuinen mutta täällä onkin outoja neitejä, joille massajuomankin pitää maistua nektarilta. ;)

Kaupan massajuomat eivät ole hyviä välipalaan siksi, että ne sisältävät paljon nopeita hiilareita. Ne taas jatkuvasti syötynä kostautuvat alentuneena insuliiniherkkyytenä ja läskin kertymisenä.

Back
Ylös Bottom