Eli meikäläisellä alkoi kyynärpää reistailemaan 4kk. sitten.Sinä päivänä olin just treenannu ojentajia ja hauiksia.Ja massakausi kun oli meneillään, niin tottakai kovilla painoilla.Nyt tuntuu oikean käden kyynärpäässä kipua,kun teen ojentajia tai esim. etunojapunnerrusta.Olen ollut sairaslomalla sen takia jo 4 kk.töistä sekä salilta.Kaikki voi kuvitella, miltä päässä tuntuu, kun ei ole päässy treenaamaan.Kun sitäkin oon harrastanu jo 9v. Eli olen käynyt sähköhoidoissa 5 kertaa ja ottanu 2 antipiottikuuria, eikä ole auttanu mikään.Tutkimuksista on tehty hermoratatutkimus,jossa todettiin että kaikki on ok ja ultraäänikuvauksissa,jossa todettiin että hermo pääsee hyppämään omasata kuopastaan ulos,kun käsi on 90 asteen kulmassa ja röntgen kuvauksissa, jossa todettiin että kaikki on ok.Sinne tutkimuksiin lähetti mut yksityinen ortopedi.Nyt sitten kävin erikois fysiatrin vastaanotolla, joka kokeili pikkasen kättä ja totes että ei mun vamma johdukkaan mistään hermosta, ja kiroitti lähetteen mulle magneettikuvauksiin ja sairaslomaa 15.8.06 asti,mikä mun mielestäni ei tunnu yhtään kivalta.Nyt sitten sain tietää mun
magneettikuvauksen ajankin,joka on 28.8.06.Eli kaikki menee niinku ei putkeen.Että hermostuttaa aika lailla tää mun tilanne.Oisko kellään mitään neuvoa,mitä mun kannattais kokeilla,tai tehä? KIITOS etukäteen:curs:
magneettikuvauksen ajankin,joka on 28.8.06.Eli kaikki menee niinku ei putkeen.Että hermostuttaa aika lailla tää mun tilanne.Oisko kellään mitään neuvoa,mitä mun kannattais kokeilla,tai tehä? KIITOS etukäteen:curs: