Mitä ne ruumiinsyöjän näköiset oliot jonottavat Tavastian edessä?

:offtopic:

Jos multa kysytään, niin 2000 luvun musiikista en pidä, missään muodossa, vaan se musiikki josta pidän ajoittuu tuonne vanhoihin aikoihin. Samaan sarjaan laitan nämä nykyiset erikoiset suuntaukset musiikin mukana, en näe tarvetta moiselle omalla kohdalla.

Mä kuuntelen klassista, ostin just Carl Orff - Carmina Buranan, jonka alun O Fortuna oon kuunnellut nyt muutaman kerran putkeen.. Tykkään myös Mozartista, harppu- ja cembalomusiikista, Bachista ja gregoriaanisista kirkkohymneistä. Näin vanhanaikainen ei edes Antibodari ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:

Mä kuuntelen klassista, ostin just Carl Orff - Carmina Buranan, jonka alun O Fortuna oon kuunnellut nyt muutaman kerran putkeen..

Toivottavasti et tehnyt samaa virhettä kuin mä ja ostanut sitä Anttilan halpishyllystä. On meinaan aika hirveää kökköä nuo aleäänitteet.

Kyllähän näitä muotivillityksiä tulee ja menee. Oli (tai on :eek:) Pokemonit, jojot, "paskat" teinipoppibändit, kesähitit etc. Joka vuosi uusi meno ja uudet kuteet. Tuskin tämä montaa vuotta pinnalla pysyy.

Jos tykkää niin kuuntelee ja menee keikoille, jos ei niin valittaa ja on kuuntelematta.

Niin, ollaanpas sitä niin nokkelaa, että;)

Jos multa kysytään, niin 2000 luvun musiikista en pidä, missään muodossa, vaan se musiikki josta pidän ajoittuu tuonne vanhoihin aikoihin. Samaan sarjaan laitan nämä nykyiset erikoiset suuntaukset musiikin mukana, en näe tarvetta moiselle omalla kohdalla.

:thumbs:
Minäkin nautin 1300-luvulla eKr. Eqyptissä käytettyjen hopeatrumpettien sulosoinnuista.

Mä en edes tykkää musiikista:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom