von huff
Banned
Olen 22 vuotias yo-merkonomi, valmistuin 09 ja olen sen jälkeen ollut varastomyyjänä puutavaraliikkeessä. Tämä piti olla väliaikainen juttu mutta välivuosi venyi vähäsen ja teen samaa paskaa duunia vieläkinOlen hakenut mm sähköinsinööriksi mutta kun koepaperit tuli nenän eteen tajusin että minulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä sisään ja ehkä mulla ei olekaan sitä motivaatitaokaan.Toinen luonnolinen vaihtoehto olisi tradenomikoulu mutta se ei minua kiinnosta pätkääkään kauppiksen jälkeen.Töitä on vaikeeta löytää ainakin Porvoosta missä asun.En haluaisi muuttaa, tyttöystäväkin opiskelee täällä.
Mitä kannattaa tehdä?mitä kannattaa opiskella, ICT-asentajan ammatti vaikuttaa kiinnostavalta, ja valmistuisin kahdessa vuodessa. Mieluimmin tekisin töitä, tienaan nyt 1800€/kk ja sillä ei pitkälle päästä kun muija suunnittelee jos lasta parin vuoden päästä.Vitun vaikeeta kun en tiedä yhtään mitä haluan, mutta tavoitteena olisi tienata +2200/kk ja löytää nopeasti töitä :/
Mitä kannattaa tehdä?mitä kannattaa opiskella, ICT-asentajan ammatti vaikuttaa kiinnostavalta, ja valmistuisin kahdessa vuodessa. Mieluimmin tekisin töitä, tienaan nyt 1800€/kk ja sillä ei pitkälle päästä kun muija suunnittelee jos lasta parin vuoden päästä.Vitun vaikeeta kun en tiedä yhtään mitä haluan, mutta tavoitteena olisi tienata +2200/kk ja löytää nopeasti töitä :/