mitä mieltä weiderin möyhyystä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, ensimmäinen ja viimeinen on ollut viime vuodesta asti pihalla. Se haju on jotain ihan käsittämätöntä, koko talo haisee homeelle kun sen avaa. Joku suklaanmaku-wannabe se on. En kyllä enää weidereihin koske ilman happinaamaria.

onko kukaa syöny weiderin proteiineja?
- Olen.
Onko minkälaasta?
- Mun mielestä jotenkin pahanmakuisia pari makua ollut jota aikanaan maistoin, mutta mistäs sitä niistä kaikista tietää, kun on monen montaa niitäkin. Hinnat on joka tapauksessa ainakin Wrangella aika törkeellä tasolla tuotteeseen nähden. Senpä takia suosisin ihan muita merkkejä.
Onko auttanu?
- Jaa mihis sen pitäisi "auttaa"? Reumaan ja luuvaloon?

Re: Re: mitä mieltä weiderin möyhyystä?

Originally posted by turre101
Onko auttanu?
- Jaa mihis sen pitäisi "auttaa"? Reumaan ja luuvaloon?

:lol2:
No läskittömän lihasmassan nopeaan kasvuun tietysti.

Re: Re: Re: mitä mieltä weiderin möyhyystä?

Originally posted by Sami82
:lol2:
No läskittömän lihasmassan nopeaan kasvuun tietysti.

Läskittömän lihasmassan ? Mitä se läskillinen lihasmassa sitten on ? :D

P.S. Älkää lyökö..

Tuo "auttaakohan tää" tai "toimiiko se" kuulostaa siltä että tulee aina mieleen kuva yli-innokkaasta jannusta joka ostaa sitä kamalan hurjaa proteiinilisäravinnetta mistä jo isoisä ennen sotaa varoitteli että korvat tippuu, ja sitten syödään sitä ja ihmetellään kun ei viikossa tullutkaan ronnien näköiseksi.

Lisäravinne on lisäravinne.

*Pieni purkautuminen, luultavasti aivan syyttä ja off-topiccina* :D

Enpä ole juurikaan Weiderin tuotteita käyttänyt, lukuunottamatta sitä Victory Power Proteinia jota ei meinannut saada millään sekoamaan nesteeseen. (tai lopulta sai kun laittoin yhden ruokalusikallisen ämpärilliseen vettä ja sekoitti perämoottoriila).

Noin yleisesti eri keskustelupalstoilla, niin kotimaassa kuin ulkomaillakin, Weiderin tuotteita ei pidetä mitenkään erikoisen hyvinä. Mielestäni aika välillä aika rankkaankin kritiikkiin voidaan lukea mukaan ns. Weider-lisä, eli tiettyjen piirien mielestä kaikki mitä Weiderit tekevät tai sanovat on paskaa. Ilmiö tunnetaan paremmin Suomessa nimellä "kateus".

Suomessa Weiderin tuotteet ovat kuitenkin aika törkeän hintaisia, mikä taitaa olla se pääsyy jättää ne ostamatta.

Kerran on tullut syötyä Weiderin Victory sarjaan kuuluvaa Uber Super Whey mansikan makuista protskua. Taisi maksaa 25 euroa 700 grammaa.
Maku oli kyllä helvetin hyvä, mutta eipä tuossa muuta ihmeellistä ollutkaan. Voishan tuota syödä enemmänkin jos vaan rahat riittäis.

Mä oon Wrangelta hakenu monesti 4Kg:n ämpärin maustamatonta heraa, tällä hetkellä hintaa näyttäis olevan 51 rahaa. Sopii ainakin meikäläisen vatsalle, ei todellakaan haise juuri miltään ja sekoittuu helposti nesteeseen. Pikaisesti muihin kauppoihin verrattuna toi on ennemminkin halpa.

Originally posted by Sam79
Mä oon Wrangelta hakenu monesti 4Kg:n ämpärin maustamatonta heraa, tällä hetkellä hintaa näyttäis olevan 51 rahaa.

No eipä tuolla Weiderin jauhojen kanssa ole mitään tekemistä.

Ite muistan kun ~8 vuotta sitten söin Weiderin Ultra Super Turbo proteiinitabletteja. Tarttuivat hampaisiin ihan älyttömästi ja muutenkin 10 tabun annostuksesta ei varmaan ollut mitään hyötyä. No onneks ajat on muuttuneet:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom