Mitä mieltä?Vai ollaanko mitään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Badou
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Oisko teidän mielestä sellanen ohjelma toimiva,että yksi viikko sairaan kovaa treenii(Paljon enemmän sarjoja ku normaalisti) ja
seuraava viikko kevyttä ja sitte taas kovaa ja sitte totaalinen lepoviikko.? Oon aatellu tämmöstä jaksotusta ,ku meinaa toi
palautuminen olla ongelma.Joten mielipiteitä vaan:)

Oon treenannu Ti,To,Pe. koko keho läpi reilussa viikossa.
Rinnan ja haban yhtenä päivänä,olkapäät ja ojentajat yhtenä,
selkä yhtenä,ja vielä jalat yhtenä .vatsat oon lykäänny jonnekin päivään,riippuen palautumisesta.

Originally posted by Tohveli
Ootko ajatellu treenata 8-9 päivän kierrolla jos palautuminen on ongelma? Saattaisi toimia sulle hyvin.
Siis toihan ON 8 - 9 päivän kierto.
Minkäslaisia Badou noi sun treenit sit on? Liikkeet, sarjat? Ihmetyttää vaan jos et tolla systeemillä tosiaan kerkee palautua...

No ihan perusliikkeillähän mä...palautukset on väh 2min.Mielestäni osaan jo treenata kovaa vaikka 1,5 vuotta vasta oon harjotellu.Teen sarjat loppuun saakka ,niin että ei enää yhtään mee.erikoistekniikoita käytän silloin tällöin.

Tähtään aika paljon penkkituloksen nostamiseen ,muita tuloksia
toki täysin unohtamatta.

Badou: Toi palautuminen on kyllä todella yksilöllistä ja sun tarvii ite löytää sulle parhaiten sopiva palautusväli.

Otetaan nyt vaikka penkkipunnerrus omalta kohdaltani esimerkiksi. Mulla itsellä menee kovan penkkireenin jälkeen 2-3 viikkoo aikaa palautua kunnolla, että pystyn tekemään taas kovan penkkireenin ja siinä väliviikoilla en tee penkistä kun nopeusreeniä kevyellä painolla ja jotain rintaprässiä tai käsipaino penkkiä, mutta kovan penkkireenin jälkeen mun lihakset onkin kipeet 5-7 päivää, mikä on kai aika harvinaista.

Ite painan 80 kg ja penkkaan 140-150 kg (päivän fiiliksistä riippuen) ja oon ihan tyytyväinen.

Originally posted by Badou
Oon aatellu tämmöstä jaksotusta ,ku meinaa toi
palautuminen olla ongelma.Joten mielipiteitä vaan:)

Ja olet jo tehnyt "kaikkesi" palautumusen eteen ...ruokaa,lepoa ja "riittävävän" vähän treeniä :confused:

yritän syödä tarpeeksi ja lepoa on mielestäni riittävästi.Oisko teillä muute mitään hyvää penkkiohjelmaa(siis joka tähtää ensisijaisesti penkkimaximin nousuun)?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom