Mitä mieltä teidän porukat on lisäravinteista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manuel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En ite osta eikä mitään tarvi selitellä koska isällä alko treenit ekan kerran 15-vuotiaana (penkkiä jossain kellarissa tietenkin) ja isoveli on treenannut kans.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Varsinki ku mä oon vielä naispuolinen ihminen niin meidän porukat järkytty noista lisäravinteista.. oon vasta hiljattain alottanu heraproteiinin käytön ja oon alottanu vakavammin tän saliharrastuksen.
Sit ne vielä järkytty siitä kun alotin myös ketodieetin. Ois kivempi saada nätit lihakset läskien tilalle ;)
Kaippa ne ymmärtää sit jossain vaiheessa..

Originally posted by Lord
Meinaatko ettei lihakset saa energiaansa niistä mömmöistä silloinkin? Ylimääräinen kertyy flädeksi eikä sen kummempaa.

Hyvin on Kuukkeli jos tuossa selkeästi niin sanotaan.
:zzzz:

Huomaa Lordi kerääntyy enemmän . No jotkut ymmärtävät pointin niinkuin Kuukkeli teki mutta kaikilla ei luetunymmärtäminen ei ole yhtä hyvä.

Kyllähän ne ihan hyvin asian otti. Yleensäkin aina kaikkee urheilua sponssannu, niin ei oo tarvinnu lisäravinteita ite maksaa. Tosin ei meekkään ku fastin kreaa ja recoo... :thumbs:

Onko siinä perää, ettei "liikaa" protskua saa syödä kovin nuorena, äiti väittää, että pituuskasvu pysähtyy, eikä näin ollen osta sitä proteiinia vielä pariin vuoteen luontaistuote kaupasta.
Minusta se pysähtyy ennemminkin, jos treenaa, eikä sitä protskua ole tarpeeksi.

No tonnikalaa saa kuitenkin onneksi vetää niin paljon kuin sielu sietää...
:urjo:

Äiti tajuu jutut ku on terkkari. Enpä vejä nyt muutaku heraa ja sen ne tilas hymysuin jos vaikka saisin painon nousuun tolla. Palautushiilarit vedän kotona tavalisesta ruuasta (salilta --> kotiin, ~5min)
Kreatiinista löin tohtori tolosen tutkimuksen ja selitykset äitille kouraan ni ku se sen luki ja sano että: "joo tilataan tota sulle ja isälle kans" hieman yllätyin. Rahastaha se vähä on kiinni. Kuukausikortti 24e + hera kuukaudeksi ~15e + vielä kreatiini ni huh huh.. hävettää kynyttää rahaa. Eipä muuta.

Mmn sanoi:
Onko siinä perää, ettei "liikaa" protskua saa syödä kovin nuorena, äiti väittää, että pituuskasvu pysähtyy, eikä näin ollen osta sitä proteiinia vielä pariin vuoteen luontaistuote kaupasta.
Minusta se pysähtyy ennemminkin, jos treenaa, eikä sitä protskua ole tarpeeksi.

No tonnikalaa saa kuitenkin onneksi vetää niin paljon kuin sielu sietää...
:urjo:

Menee kyllä niin päin että proteiinin puutuminen ruokavaliosta pysäyttäisi pituuskasvun. Tarvittavan proteiininhan saat kuitenkin ruuastakin ilman lisäravinteita, joten huolehdi että saat sen sitä kautta. Vanhempien tehtävähän tuo on huolehtia lapsiensa riittävästä ja terveellisestä ruokavaliosta mutta jos eivät niin tee niin huolehdi itse. Vaikka äitisi ei ostaisikaan lisäravinteita sinulle niin pyydä häntä ostamaan sen sijaan vaikkapa raejuustoa, maitorahkaa tai tonnikalaa kaupasta, siihen varmaankin suostuu.

mun mutsi ei sanonu mitää protskujen ja hiilareitten käyttämisesta ku aloitin... mut kreatiinistä se höpötti aluks et toi on varmaa "hormoonijauhetta"... mut sit näytin tutkimuskia sille kreatiinista nii sit se älys mitä ainetta se on...olen kustantanut omat lisäravinteet siitä lähtien ku aloitin bodaamisen,aina menee kuukauden opintotuet salille ja lisäravinteihin :D

Back
Ylös Bottom