Mitä mieltä ootte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daug
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla tämmönen perusjako:

Ma: Rinta, olkapäät ja ojentajat
Penkkipunnerrus (3x8)
Vinopenkki käsipainoilla (3x10)
Pec deck (3x10)

Pystypunnerrus (3x10)
Vipunostot sivuille (3x10)

Ylätaljaveto eteen (2x10)

supersarjana:
Ojentajat ylätalja (3x10)
Hauiskääntö alatalja (3x10)

Ke: Jalat
Jalkaprässi 5x10
Hack-kyykky 3x10
Jalan koukistus 3x12
Pohjenousu seisten 3x10

Pe: Selkä ja hauikset
Penkkipunerrus (2x8)
Vipunostot sivuille (2x10)

Ylätaljaveto eteen (3x10)
Tuettu soutu (3x10)
Alataljaveto (3x10)
Selänojennus (3x15)

Hauiskääntö kulmatangolla (3x12)
Scott hauiskääntö (3x10)
Keskitetty hauiskääntö (3x10)
Ranneliike tangolla (2x12)

Kursivoidut liikkeet teen siis kevyinä sarjoina ja perjantain selkä ja hauisliikkeitä vaihtelen viikoittain. Onko tuossa maanantain hauis/ojentaja supersarjassa mitään järkeä?

Siksi vain 3 sarjaa ojentajille maanantaina kun ne on niin poltteessa rinnan ja olkapäiden jälkeen ettei jaksa enempää :curs:

Forkut tuntuu myös jumiutuvan melkein joka liikkeessä joten kannattaisiko niitä treenata enemmän esim. jalkapäivänä? :confused:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nopeasti silmäiltynä ohjelma näyttää ihan hyvältä. Hauista ehkä vähän liikaa, 9 sarjaa selän jälkeen.
Edit: Forkut voit treenata toiseen kertaan vaikka maanantaina.

Joo, vois ehkä hauista vähentää. Oisko maanantaille hyvä liike forkuille se hauiskääntö vastaotteella? Kuinka isoja painoja sinä käytetään tavalliseen hauiskääntöön verrattuna?

Olisi. Painot oli mulla noin 2/3 hausikääntö tangolla painoista, silloin kun forkkuja erikseen treenasin.

Niin kuin sanottu, niin hauiksille ihan liikaa, muuten loistava ohjelma.
Tosin tuossa tuli mieleen, että oletko miettinyt, että voisit heittää hauiksen ja ojentajat ympäri? Siis Rinta, olkapäät ja hauikset ja Selkä, ojentajat. Tällöin siis kädet saisi suorat ja epäsuorat. Tämä on tietysti mieltymyskysymys, mutta itse pidän tuosta systeemistä, koska silloin kädet saavat kunnon treenin, ja itselläni kädet kehittyi silloin paljon nopeammin. :thumbs:

Originally posted by KäveleväRuumis
Niin kuin sanottu, niin hauiksille ihan liikaa, muuten loistava ohjelma.
Tosin tuossa tuli mieleen, että oletko miettinyt, että voisit heittää hauiksen ja ojentajat ympäri? Siis Rinta, olkapäät ja hauikset ja Selkä, ojentajat. Tällöin siis kädet saisi suorat ja epäsuorat. Tämä on tietysti mieltymyskysymys, mutta itse pidän tuosta systeemistä, koska silloin kädet saavat kunnon treenin, ja itselläni kädet kehittyi silloin paljon nopeammin. :thumbs:

Eipä oo tullut mieleen, kiitti neuvosta pitää kokeilla :thumbs: Silloin saisi tosiaan enemmän puhtia ojentajatreeniin kun nyt ei meinaa löytyä sisua rinnan ja olkapäiden jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom