Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IJK sanoi:Jos ihan mielipidettä kysytään ni kynäniskojen ja akkojen hommaahan se on. Hyvää vastapainoa se on punttitreenille siinä mielessä että haittaa varmasti palautumista tehokkaasti jos paljon treenaat.
Kait se oikeesti ihan mukavaa hommaa on ku niissä niin moni käy.

Carbon sanoi:Toi sun idea että kolmas viikko olis bodypumppia niin kuulostaa aika kiinnostavalta.
notko sanoi:ööö... Siis tarkoitin että silloin tällöin (tyyliin parin kuukauden välein) viikko ilman salitreeniä, tilalle BP 3kertaa viikossa. Ei siis joka kolmas viikko tuota BP-viikkoa.
Mitä eroa näillä on?ant sanoi:Rasvanpolttoon ja kiinteytykseen tuo minusta on,
:lol2: olenko minäant sanoi:......ärsyttää kun jotkut ihmiset aliarvioivat punttaajat vain koska he saavat itse "pumpin" jossain pitkässä sarjassa, sitten ollaan niin pahiksia. :jahas:
vai sinä. Mitä h****ttiä toi tarkottaa?Carbon sanoi:Kerran olen ollut ja ihan hauskaahan se oli. Ainakin tehokkaampaa kuin monet muut aerobiset liikuntamuodot.
ant sanoi:ärsyttää kun jotkut ihmiset aliarvioivat punttaajat vain koska he saavat itse "pumpin" jossain pitkässä sarjassa, sitten ollaan niin pahiksia. :jahas:

notko sanoi:Pumpilla saa kyllä koko kropan sattumaan seuraavana päivänä, vaikka kuinka olis tottunut punttien nosteluun.
Näin mullekki pääsi käymään. Laitoin huomattavasti vähämmen painoo siihen tankoon ku millä yleensä salilla teen, mutta silti joutu kesken sarjan vaihtaan painoi... :wall:emex sanoi:Laitoin tankoon aina aivan liian isot painot ja sarjat menivät kelloa tiiraillessa ja taukoa odotellessa.