itse olen pian 15 täyttävä tyttö ja käyn salilla säännöllisesti, ja siis teen ihan kunnon treeniä, haluan kasvattaa hieman lihasta yms ja olen kiinnostunut fitnessmalli ja bikinifitness jutuista ihan tosissani (nyt varmaan joku ajattelee että "jepjep, TOSISSAAN".. sillä moni on varmaan huomannut ns fitnessbuumin myös nuorten keskuudessa.) Itse en kuitenkaan käy salilla sen takia että se olisi jotenkin "muodissa", vaan haluan saavuttaa vartalon mitä tavoittelen. Tiedän että olen vielä kehitysvaiheessa, mutta miksi en voisi silti muokata vartaloani sellaiseksi kuin haluan? Mutta pointti oli se, että mitä nuorista ajatellaan salilla kun he treenaavat kovaa, ajatellaanko heistä pahaa? ja jos ottaisin yhteyttä johonki PT:seen tai vastaavaan, suostuisiko hän laatimaan minulle treeni/ruokavalio ohjelmaa vaikka olen nuori? Olen aidosti kiinnostunut lajista, mutta pelottaa että minua ei oteta tosissaan ja sen vuoksi en saisi kunnon ohjausta, en nimittäi tosiaan halua mitään kotiäitijumppia, vaan oikeaa salitreeniä jolla saa viimeisetkin mehut irti.
viesti saattaa olla sekava, sorry
viesti saattaa olla sekava, sorry