Mitä mieltä NUORISTA saliharrastajista ollaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viivvi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ainakin itteeni on suhtauduttu hyvin salil vaikka ikää onkin vasta 15v junnu :D Kannustavalla asenteella on tosiaan suhtauduttu ja neuvottu, kun pyytänyt:) Eikä sillä ole loppujenlopuksi paskankaan väliä miten sielä salilla muhun suhtaudutaan mä treenaan, koska haluan vielä joku päivä nousta lavalle :fuckyeah:

hieno asenne :) Mulla on suunnilleen samanikäisen tyypin kanssa ongelma, Tekisi mieli sanoa mutta kun ei oikein kuulu minulle ja tyyppi on selkeästi kuitenki jo jonkun aikaa käynyt..
Samaan aikaan käydään salilla ja joka ikinen kerta kun hänellä on jalka/selkäpäivä mun tekis mieli soittaa 112, kyykyt rykästään sellasella pompulla ala-asennosta ettei voi tehdä hyvää ja mave + sjmv tekniikka on niin hirveän näköistä ettei mitään rajaa + pisin vetosarja mitä olen nähnyt 2 toistoa.. . Ajan kysymys millon napsahtaa mut miten tollasesta sanotaan?

Viimeksi muokattu:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ajan kysymys millon napsahtaa mut miten tollasesta sanotaan?

Suomalaisten perus ongelma, asioihin puuttuminen. Kaikkien pitäis mennä vaan rohkeasti sanomaan että voinko näyttää tai heittää pari vinkkiä miten kannattais tehdä. Näin ainakin meidän salilla yks kokeneempi, kunnioitettavan kokoinen sälli tekee. Vaikka se neuvominen on jotenki oudon kiusallista ni veikkaampa että tämä nuorempi kaveri arvostaa myöhemmin :)

Jeps, jos olisin vanhoissa mitoissa olisin sanonut jo ekalla kerralla, vaan kun itsekkin olen nykyään kärpässarjan miehiä niin hivenen tuntuu kiusalliselta..

Mitäpä sillä on väliä mitä muut sanoo? Jos oikeesti haluat, niin sitten toteutat. Treenaat, syöt ja lepäät sen mukaan, unohtamatta että olet nuori. Älä tee siitä liian fanaattista, vaan pidä se intohimoisena ja mukavana asiana.
Ite kuulen ties kuinka paljon sukulaisilta kuinka paha asia tämä treenimäärä ja tarkka ruokavalio on noin nuorelle naiselle (ens kuussa täysi-ikäisyys :rock:). Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos, mä haluan joskus kisata ja pärjätä bodyfitneksessä, piste. Elän sen mukaan. Ne jotka ei lajia ymmärrä, pitää mua nipona. So what?! :D

Jos jollakin on noin kova palo alkaa treenata, ei sitä saa estää mikään. Ei pidä miettiä mitä muut ajattelee, ei pidä lannistua jos joku sanoo mitä ajattelee. Katsot vaan siihen suuntaan mihin haluat mennä, ja menet. Et kadu mitään muuta, kuin sitä jos poikkeat reitiltä. Personal trainerin avulla pääset varmasti todella hyvin alkuun, paljon paremmin kuin useimmat yksin alottelevat. Jos multa joku nuori tulisi kysymään neuvoa tuollasella asenteella, voisin valmentaa ilmaiseksi. En siis ole personal trainer, mutta olen useamman ihmisen auttanut hyvälle polulle.

Tsemppiä vaan treeneihin ja toivottavasti sinusta kuullaan joskus.

Vaikea kuvitella, että pahaa tykkäisi ainakaan kukaan jolla on itsellään lapsia. Vallitseva kauneusihanne tytöille on likimain anoreksia ja siihen verrattuna halu kehittää itseään salilla on suorastaan loistava vaihtoehto.

Eipä ole kukaan mitään kuittalut, että mene kotia :D Mutta eipä ole kukaan tullut neuvomaankaan, että kait tekniikka sen verta OK-näköistä on.
Mukavahan se on nuoria nähdä salilla, mutta kunhan ei ole näitä pelkkää hauista, joka kerta, n. 15 eri variaatiolla, peilin edessä -tyyppisiä. Tuollaisiakin löytyy.

Zone-sarja -42%
Ei siellä salilla kieroon katsota sen enempää kuin missään muuallakaan... kaupassa, kirjastossa... korkeintaan vähemmän, koska pääosin samanhenkistä porukkaa siellä liikkuu. Itseäni lähinnä huvittaa tällainen ajattelumalli, että juuri salilla vaan tuijotellaan, kyräillään ja ajatellaan pahaa toisista :) Ja varsinkin kaikkien itseä isompien toimesta. Ei se niin ole.

Aloittelijoilla kaikki järkevät perusohjelmat toimii ja tärkeämpää olisi, että saa jonkun kokeneen katsomaan liiketekniikat kuntoon. Oli se sitten joku pätevä kaveri tai ammattimainen PT. Siitä kannattaa maksaa... ei treeniohjelmasta välttämättä.

90-luvulla syntyneet ei ymmärrä Kummeli-huumoria, mutta tuli ihan tämä mieleen...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom