Mitä mieltä Nissan Primerasta....?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja A-83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin eli mitä mieltä....siis ihan uusi Primera ja tietty farmari jos haluaa kaikki tilahyödyt käyttöön.
Itse pidän sitä hinta-laatusuhteeltaan todella hyvältä...näyttää turvalliselta ja muhkealta monien muiden samanhintaisten rinnalla. Mutta jos omistajia tai tietoja minkälaisia kokemuksia niin olisi kiva tietää..
Jos ulkomaan matkan jälkeen uskaltaisi mennä tekee kaupat...:rolleyes:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nissanit on varmatoimisia käyttöautoja, eihän niissä mitään erikoista oo mut kyllä niillä vaan ihmiset ajelee. Pienikulutus, kestävä, hyvä hävittää se auto myöhemmin. Kyllä ne hyviä autoja on tuossa hintaluokassa

Ja jos haluaisi vähän piristää lookkia pois pelkän perheauton muotista niin on varmaan helposti tehtävissä pieniä tuunauksia....vanteet tietty mutta jotain levikettä jne... ??
Onko stadissa päin hyviä liikkeitä jotka tekis hienoa jälkeä halvalla just tuollaisesta autosta??
Vaikka perheauto on aina perheauto ja perheautoksi sen olen tarkoittanutkin....

Meil oli primera sedan Sveitsissä vuokra-autona, ei oo valittamista.

Nissanit ovat minun kokemukseni mukaan varmatoimisia autoja. Mulla oli pari vuotta -98 Almera jonka vaihdoin isomman auton hingussani -01 Opel Zafiraan. Zafira myin vuoden päästä pois pikkuvikoihin kyllästyneenä ja ostin tilalle -01 Almeran. (ja -69 Chevy Bel Airin...)
Almera on OK pikkuauto, ei mikään erityinen mutta toimii kuin sveitsiläinen kello. (pitänee koputtaa puuta aina kun menee tällaista suustaan päästämään)

Varmatoiminen auto, mutta tyyppivikoja tietysti noissakin. Googlettamalla löyty tällainen sivusto Suomen Nissan kerho, josta vois olla hyötyä. Varmaan löytyy niitä tyyppivikojakin.

Muutamia tapauksia olen kuullut, joissa pari vuotta vanha Nissan on alkanut ruostua ihan ihmeellisistä kohdista. Takuuseen tietysti menneet.

Pahaa sanomista Nissaneista ei muuten kyllä ole. Ulkonäkö on tietysti makuasia.. :rolleyes:

Ja Nissanit taitaa aika hyvin säilyttää arvonsa..

Varmatoiminen ja halpa käyttöauto. itellä ollu primeran farkku vuoden päivät ja vikoja ei oo tullu.. ainut vika et on vähä ruma, tylsä ja laiska

Kyllä ne laittaa siellä autokaupassa sulle ne levikketkin.
Esim.Elia (ei kuvassa)

Liitteet

• Gialla-Primera-P12-2004-01.webp
    Gialla-Primera-P12-2004-01.webp
    4,7 KB · Katsottu: 1 712
joo ei valittamista ainakaan tossa mun -04primulassa,ostohetkellä vertailin myös mondeota ja avensista mutta tuohon päädyin hinta-laatusuhteen vuoksi. 1.8 ei vie paljoa soppaa ja hyvät varusteet on sekä tarpeeksi tilava,kertaakaan en ole myöhästynyt auton takia mistään,joten teho riittää meikäläiselle.1,5 vuotta oon nyt huristellut tuolla ongelmitta,ainoa mikä on ilmennyt niin on takakontin lukon mikrokytkimen jäätyminen pakkasilla,mutta sekin hoitui kun ne huollossa rasvas sitä joten sekin ratkes sillä,kaiken kaikkiaan hyvä ostos!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos vaan tähän mennessä saaduista tiedoista....aika positiiviselta tuntuu.

Joo ei se mikään älyttömän komea ja menokkaan näköinen auto ole mutta en sillä naisia ajatellutkaan pokailla kun oma on jo pokattu.....ja vieläpä ilman autoa...:D

A-83 sanoi:
Tosi hyvännäköiseksi tuollaisellakin tuunauksella saatu.......
Makuja on tosiaan monia :) Jos mulle tuollaista tarjottaisiin niin kysyisin ensimmäiseksi että paljonko saa alennusta kun on tuon näköinen.

Javu sanoi:
Makuja on tosiaan monia :) Jos mulle tuollaista tarjottaisiin niin kysyisin ensimmäiseksi että paljonko saa alennusta kun on tuon näköinen.
Sama. :jahas:

Tuossahan on eräs pakkislainen myymässä uusia Nissaneita eräässä pk-seudun liikkeessä, varmasti antaa pienen rabatin / hyvän tarjouksen jos kerrot olevasi pakkislainen :D Privalla saa hänen nimensä/sijaintinsa (tai sitten hän voi kertoa sen itse jos lukee tätä ;))

Käväisin siinä jokin aika sitten ja oli siinä pari vähän ajettuakin myynnissä...

Joo, jotenkin mieli muuttunut siihen henkilöautomalliin...en mä kuitenkaan sen kummempia tavaramääriä tarvitse autoon ja jos tarvitsen, niin onhan nuo muuttopalvelut ym käytössä.
Henkilöautomalli sitten onkin jo paljon kivempi kun on vähän vannetta ja ehkä jotain levikettä...
Kunpa näkisi se automyyjä tän threadin.
Jos vaan uusi duunipaikka nyt lupautuisi niin eka thaimaan lämpöön ja sitten huhti-toukokuussa autokaupoille..

Uusi Primera...noh...
- Ruostuu
- Maantiellä onneton jolla
- Ei mikään ajamisen riemuvoitto
- Kummallisen mallinen ulkoa
- Kummallisen mallinen sisältä
+ Halpa kuin mikä
+ Historiallisesti kestävät koneet
+ Ei naapurikateutta
+ Kaikenlaista lisävaruste blingblingiä (parkkikamera!)
+ Suht edullinen ja hyvä huolto

Tuossa mun mielipiteet. Kohta mua fleimataan. Sitten väitellään juupas-eipäs kellä on paras auto. Volvot on homoja, bemarit mulkkuja, japsit riisikippoja, skodat kommareita ja ranskiksia ei ostaisi sokeat apinatkaan. Lähdetään tuosta liikkeelle. Next.

kodari76 sanoi:
Uusi Primera...noh...
- Ruostuu
Ai? Lähde?

Tuollaisen voisi seuraavaksi ostaa, varsinkin kun ulkonäkö on eniten mieleen luokkansa vekuista. Ajettavuus nyt on ihan se ja sama. Mieluummin saisi olla mukava ja hiljainen, mutta tuskin pärjää silläkään saralla.

primera

Itse ajelen ukon 1.6 uudella Primeralla aina joskus. Paljon kuluttaa tuolla koneella, civicci vie parit litrat vähemmän. Hyvä ajaa maantiellä, ilmeetön (tylsä) kaupungissa. Kone kyydittää kivasti, kun antaa rönttöstä..puhtaasti ja värinättömästi kiertää rajoittimeen asti:whip: . Luottovehje, mutta hirmupakkasilla ei kaikki elektroniikka aina toiminut.

Suositut

Back
Ylös Bottom