Mitä mieltä mitoista ja tuloksista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JaPa_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aloitin sali hommat 25.11.2004, jolloin hauiksen ympärysmitta oli 33cm ja nyt 38cm. Rinnan ympärys on siinä 100cm hujakoilla tällähetkellä, hartiat levenny (kuulemma) aika paljo, tytöt "kertoivat". Ikä 17v, Pituus 178cm, Paino 68kg-->75kg

Penkki 75kg-->2x100kg (Uutta maksimia en ole vähään aikaan kokeillu)

Hauis suoralla tangolla 55kg (Ehkä muutama "gramma" enemmänki)

Mave 135kg (Olen tehny ehkä 3vko mavea, mut silti aika heikko tulos)

Kyykkyä en ole vielä edes aloittanu.

Laittakaapa omia tuloksia, jos olette suunnilleen saman kokoisia ja saman verran kulkenu säännöllisesti salilla nostelemassa romuja. :rock:

Näitä tulos threadeja on jo entuudestaa, että laitappas speksit sinne.

Ihan "kivoja" tuloksia, mutta miten musta toi 55kg hauiskääntö tuntuu oudolta? Alota vaan se kyykky. Pyydä joku kokeneenpi kattomaan tekniikka niin siitä se lähtee.

Tuloksia löytyy kasoittain muista aiheista. Nyt vain kyykky mukaan niin kehityskin nousee paremmaksi. Vaikka ihan hyvää se on ollut tähänkin asti.

Nää on vähä kyseenalaisia maksimeja nää hauiskäännöt, kun helposti menee alaselällä runklaamiseksi ja heijareiksi.Jos kohtuu järkevällä tekniikalla tehty niin ihan hyvä tulos treenimäärään nähden

:hyper: Ei muuten mene heijarilla... Pitäis varmaan aloittaa toi kyykkääminen! Harmi vaan ku se sali jossa käyn on sellanen vähä pienempi, että eipä siellä paljon konkareita näy, niin ei hirveesti voi apuja siellä kysellä. Onneksi on keksitty tällaiset sivut. Pakkotoisto.com on mun mielestä täys 10.
No onhan niitä muutama hyvä kaveri joilta neuvoja voi kysellä ja välillä antaa itekki niille neuvoja, mut satutaan niin harvoin yhtäaikaa salille ku kaikki ei jouda yhtä aikaa ku on joillaki nuita muitaki kiireitä.

Sori toi aloitus päivämäärä on 25.10.2004 eikä 25.11.2004. No eihän tuo menny ku kuukaudella väärin :)

Joo, piti huvikseen kokeilla ja laittaa jonku näkösiä tuloksia tänne.

Ihan hyvin on nähtävästi tullut kehitystä! :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no mulla meni viimeks sen 62kg hauista ku koitin..minkäänlaista alaselkä tai lähtopomppua en käyttäny.tietty se perus huojuminen siin oli ja ei varmast menis scotis sama mut itse sanoisin et puhdas suoritus kaikest huolimatta.

Helvetin hyvää kehitystä imo :thumbs:

Pystyisipä allekirjoittanutkin tuossa ajassa tuollaiseen :( :david:

"Hauis suoralla tangolla ilman heijaria, 55kg, kolme kuukautta reeniä"

Otappa videolle tuo.. Jos on totta, niin :worship: :david: :arvi:

EDIT: ei sitä reeniä ollukaan ku 2kk...

no laitetaan nyt sitten vähän jotai:
eli salille elokuussa -04, paino 75kg...aamupaino viime viikolla 81kg.
penkki max oli jotain 60kg nyt aika lähellä se legendaarinen markka.(tän kuun viimesellä viikolla olis tarkotus kokeilla).
kyykännyt oon 7x130kg:osaiskohan kukaan sanoa tosta kyykystä noin maximia..?
maven olen vasta ottanut ohjelmaan joten siitä ei puhuta mitään.
haa haa aloittaessa 33cm nyt 38cm.rintaa en mitannut kun aloitin mutta nyt 101cm.
ai niin ja pituutta 175cm.

Katabolic sanoi:
Helvetin hyvää kehitystä imo :thumbs:

Pystyisipä allekirjoittanutkin tuossa ajassa tuollaiseen :( :david:

Kiitos, kiitos... Mut mitä meinaa "imo" (Jäi vaivaamaan)

Hämmer sanoi:
"Hauis suoralla tangolla ilman heijaria, 55kg, kolme kuukautta reeniä"

Otappa videolle tuo.. Jos on totta, niin :worship: :david: :arvi:

EDIT: ei sitä reeniä ollukaan ku 2kk...

Videoa en valitettavasti pysty millään ottaan, mutta sali kuvia IRC-GALLERIAAN voisin kyllä laittaa. :wall:

Hienoja tuloksia...

Pistämpäs näin alottelijana omia tuloksia...

1.2.2004 voisi sanoa vaikka niin että uuden elämän alku. Ikää silloin 23v, pituutta 184 ja painoa palttiarallaa oli tuo 115kg.

Niin sanottu dietti ja kevyt treeni kesti 10 viikkoa aikalailla tasan jonka aikana paino putosi 89kg ja tämä 10 viikkoinen jakso sai aikaan sen että salikärpänen pääsi puremaan.

Nytten on siis aikalailla vuosi rehkitty omaan tahtiin, tosin yrittäen siihen että 3 kertaa viikossa ainakin ja paino on nytten kivunnut 95kg hujakoille ja pysynyt siinä jo tovin.

Tuloksia kun kerran niitä kysellään niin paljastetaan nyt jotain...

Penkin makisimi 120kg
Scotti tai mikäs se nyt on niin 40kg + se tanko.. Paljonko lie...
Kyykkyä ja mevaa ei ole paljon uskaltanut kokeilla vielä. Luoja kun on suonut kieron selän joka tahtoo ottaa itseensä turhan helposti. Mutta voisihan noita kokeilla.

Tekemistä on siis vielä että tästäkin kukkakepistä saadaan miehen mittainen :D

joo.pitää se itsekki näitä tuloksia tänne työntää :D .Nyt oon treenannu tosta joulukuun alusta asti pituus 186cm paino 92kg.enkat:pena 70kg ->95kg :nolo: ,kyykky 120kg(eilen nousi :D ),mave 165kg.

Suositut

Back
Ylös Bottom