Mitä mieltä All Stars`n patukasta ja valmispulloista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
50
Varmasti ootte maistellu noita All Stars`n 100 g. patukoita ja puolen litran valmispulloja (protein 60). Mun mielestä ainakin maku alkaa olla aikas kohdallaan, kun näitä nyrpitelijöitäkin on täällä ollut. Toki hinta on kova, mutta ainahan näin on valmiin tuotteen kohdalla, myös ruuassa. Lisäksi saatavuus hyvä. Hyviä välipaloja tai reissueväitä, miksei myös palautumiseen.

Ainakin proteiinipitoisuudet on saatu vastaaviin kilpailijoihin verrattuna koviksi:

Protein 60:

P: 60g 500ml
HH: 45g 500 ml
R: 1g paikkeilla 500ml

Patukka:

P: 30 g, 100 g: ssa (ennätys patukoissa)
HH: 48 g, 100 g: ssa
R: 8 g

Jos olisin rikas, vetäisin pari pulloa ja patukan / per päivä:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
all stars

no mä oon niitä joskus vedelly kun oon matkalla muualla suomessa, poissa kotoa. ne juomat rokkaa ainakin kovaa, niin hyvän makusia ne musta on. mä mieluummin törsään sen reilu 3 egee sellaseen hyvänmakuseen juomaan mistä saan 60 grammaa proteiinia kun meen mäkkäriin ja otan.... mitä 3 eurolla edes sieltä saa??? en tiedä onko tuota protein60:ä tarkoitettu ihan sellaiseksi meal replacementiksi mutta kuitenkin, menee välipalasta hienosti vaikkei se minulla liiemmin nälkää pidäkkään. Sittenhän siinä säästyy myös sekoittelulta ja sheikkerin kanssa vatkaamiselta.

Näin kesällä noi patukat sulaa autossa yhtä hyvin kuin suussa... kylmälaukku on jees reissussa.

Tua Bodyboostissa on ainakin 100g:n patukka missä on 50g proteiinia ja tuskin sekään mikään ennätys on.

Ettei vaan olisi gelatiinia laskettu proteiiniksi noissa patukoiden luvuissa... Tuollaisia väitteitä muistan ainakin t-magista aikoinani lukeneeni, ei kuitenkaan mitään patukoiden nimiä mainittu.

Originally posted by Jellie
Näin kesällä noi patukat sulaa autossa yhtä hyvin kuin suussa... kylmälaukku on jees reissussa.

Nature's Bestillä on tosi nami patukka: Isopure Vanilja. Siinä ei ole suklaatia ollenkaan ja on suunniteltu kestämään kesähelteellä taskunpohjalla. Mulla on semmoinen aina varoilta mukana rotsin povarissa jahka nälkä ylättää kesken ajon.

Ainesosat: Glukoosisiirappi, heraproteiini, fruktoosisiirappi, inuliiniglyseriini, omenamehu ja kasvirasva-aromi.
100 g:ssa protskua 30,3g, hiilaria 52.9 g ja rasvaa 1,8 g.
Patukka on 40 g painoinen eli protskua 12,1 g, hiilaria 21,2 g ja rasvaa 0,7 g.

Originally posted by Heikko
Ettei vaan olisi gelatiinia laskettu proteiiniksi noissa patukoiden luvuissa...

On näköjään (kääre on justiin kädessä). Patukka (100g) sisältää 23% maitoproteiinia ja 8% gelatiinia. Eli Hy-Pro:ssa on (oletettavasti) laatuproteiinia noin 23%/grammaa. Maussa ei valittamista, sekä pähkinä että sitruunarahka -> nam!

Tuo protein 60 on parasta proteiini juomaa, mitä olen maistanut, tulee silloin tällöin ostettua sitä ja juotua treenin jälkeen. On se niin hyvää, että siihen tulee himo.

Protein Blend (Calcium Caseinate, Hydrolysed Protein, Whey Protein Concentrate) Chocolate Flavour Coating (15%) ( Contains Vegetable Fat, Lecithin) Water, Glycerine.

Nutritional Information per 100g Bar:
Energy 1467/352Kcal
Protein 50g
Carbohydrate 12.4g
of which Sugars 11.3g
Polyols 6g
Fat 8.7g
of which Saturates 5.7g
Dietary Fibre 1.4g
Sodium 120mg

Tässä PeakBodyn Megapro 50 patukan arvot. En löytäny tuoteselosteesta naudan tahi sian sidekudoksia (gelatiinia), tosin ovat voineet vain jättää sen ilmoittamatta...

Originally posted by Jellie
Protein Blend (Calcium Caseinate, Hydrolysed Protein, Whey Protein Concentrate) Chocolate Flavour Coating (15%) ( Contains Vegetable Fat, Lecithin) Water, Glycerine.

Nutritional Information per 100g Bar:
Energy 1467/352Kcal
Protein 50g
Carbohydrate 12.4g
of which Sugars 11.3g
Polyols 6g
Fat 8.7g
of which Saturates 5.7g
Dietary Fibre 1.4g
Sodium 120mg

Tässä PeakBodyn Megapro 50 patukan arvot. En löytäny tuoteselosteesta naudan tahi sian sidekudoksia (gelatiinia), tosin ovat voineet vain jättää sen ilmoittamatta...

Toi hydrolysed protein merkintä tarkottaa juuri gelatiinia

Protein60 juomat on hyviä, etenkin banaani on ihan taivaallista. Miinuspuolena ne 50g sokeria eli ei esim. just nyt sovi mulle. Oon viimeaikoina ostanu ABB:n Extreme body RTD 50 tölkkejä joissa on 50g proteiinia ja hiilaria 6-8g, rasvaa 1-1,5g. Sopii paremmin mun dieetille.

Originally posted by Fat22
Protein60 juomat on hyviä, etenkin banaani on ihan taivaallista. Miinuspuolena ne 50g sokeria eli ei esim. just nyt sovi mulle. Oon viimeaikoina ostanu ABB:n Extreme body RTD 50 tölkkejä joissa on 50g proteiinia ja hiilaria 6-8g, rasvaa 1-1,5g. Sopii paremmin mun dieetille.

Mistäs noita EXTREME BODY tölkkejä saa ja paljonko maksaa?

mm. prismat nostivat vähän aikaa sitten AllStarsin pulloprotskut 3.50e--->4.00e rontit....:curs:

Entäs nämä tuotteet?

ALL STARS TRI PLEX 2 kg sekä ALL STARS ZELL TECH II 2,5 kg. Nämä bongasin tuolta ja ainakin kahdeksi kuukaudeksi laskin näiden riittävän jos treenais joka toinen päivä. Onko porukka täällä kokeillu näitä, onko hintansa väärtejä? entä makuisia?

Jep, herkullisia ovat nuo Protein 60:t, vielä kun saisi hiilarittoman version tuosta niin se vasta olisi :thumbs: .

ABB:n lisäravinteita saa käsittääkseni M-Double-You-Shopista Turuuuusta.. :D :david:

Originally posted by Jortsu
Näinkö on? :lol2:

Totta vitussa lisäravinnefirmat laittaisivat mitä proteiini hydrolisaattia heidän tuotteensa sisältävät, jos kyseessä olisi esim. hera tai kaseiini. Toi merkintä nyt tarkoittaa poikkeuksetta gelatiinia. Tämä siis patukoiden kohdalla.

Salilta saan Protein60 pullon hintaan 3.15. Ois se kiva saada vähän halvemmalla vielä tosin : /
ABB:n extreme bodyä, pure pro:ta ja paria muuta valmisjuomaa saa mdy:lta.

Toivottavasti sai kertoa, ei ollu kuitenkaan suora linkki : )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom