SUPERCARB 1kg -40%

Mitä miehelle joululahjaksi?

Vinkkejä kaivataan... Olen ilmaissut poikaystävälleni hyvin suorasti, että opiskelijabudjetillani ei pahemmin joululahjoja ostella, mutta tiedän, että se "penska" kuitenkin odottaa saavansa jonkun pienen yllätyksen. Eli mitä ihmettä antaisin aikuiselle miehelle, jolla on jo kaikkea?:haart:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Itsetehdyt lahjat tulee melko halvaksi, jos ei laske käyttämäänsä aikaa mukaan... Mä olen monena vuonna neulonut ystäville ja perheenjäsenille lapasia, villasukkia, pipoja yms. Yhtenä vuonna tein naispuolisille ystäville korvakorut. Poikaystäville (siis ei usealle samana vuonna *naur*) oon tehnyt erityisesti pipoja koska sitä ei tarvitse sovittaa ja yllätysmomentti säilyy. Tietysti villasukkienkin teko onnistuu jos pöllii kundin laatikosta sukan malliksi...

Mutta jos käsityöt ei suju niin voisit harkita yleistä hemmottelua, laitat ruokaa tms... Toisaalta esim. cd-levyjä voi löytyä n. kympillä, samoin sarjakuvia ja kodin pieniä turhakkeita. Itsetehdyssä lahjassa on kuitenkin aina sitä jotain, kunhan vain muistaa aloittaa ajoissa :)

Kannattasikohan kysyä tuolla yleisessä keskustelussa niin saisi vähän miesnäkökulmaa :)

Minä ostan kultsille lompakon (entisestä tippuu rahat ulos...) ehkä jonkun kamasurtan tai vastaavan :) ja neulon villasukat... Eli hyödyllistä, kivaa ja itsetehtyä

Haha, tuli mieleen vaan tosta itsetehdystä, että kun Tuomi puhui cd-levystä, niin itse olen ainakin joskus poltellut ukolleni cd:n, jossa on kaikki "meidän biisit", tai siis sellaset joista tulee jotain yhteistä mieleen. Jollei sellasta ole, niin voi myös polttaa sellasen levyn, jossa on miekkosen kaikki lempparit. Tosin jollei ole poltettavaa käytössä, niin tästähän voi muodostua pienoinen ongelma :jahas: Toisaalta ennen cd-vallankumousta taisin tehdä saman jutun ala-asteella parhaalle kamulleni ihan kasettimuodossa...eikä maksanut juuri mitään.

Annoin myös jokunen rutiköyhä joulu sitten miehelleni lahjaksi itseni lahjapaketissa :D Eli ostin sellasen valtavan, punaisen rusetin jonka kiinnitin itseni ympärille ja olin toki nakuna rusetin alla, paitsi että ostin myös joulunpunaiset pitsistringit jalkaani...lahja tuntui olevan hyvin hyvin mieluinen. Voithan kokeilla tuota lahjaa, ellette sitten aio viettää jouluanne esimerkiksi anoppilassa...

Itse sovin poikaystäväni kanssa tänä vuonna, että hankimme jotain yhteistä, jotta kummallekaan ei tule kamalan kalliiksi ja on molemmille mieluinen lahja. Tilasimme suomalaisesta Suzi Godsonin seksikirjan, ja ainakin sitä on tullut luettua.. (Kukaan perheenjäsenistä ei ole sanonut vielä mitään, varsinkaan äitini..) Viime vuonna ostin ei-silkkiset-mutta-sinne-päin bokserit, joissa oli laskettelevan snoopy:n kuva.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Voithan väkertää miehellesi lahjakortin, jossa lupaat hieronnan tmv. Sitten vain öljyt kehiin, kynttilöitä tunnelmaan jne ;).

Me yleensä sovitaan, ettei osteta joululahjoja (tai muutakaan lahjoja). On kivempi saada lahjoja muulloin, kun toinen on tehnyt kuningaslöydön kaupasta. Jouluisin ollaan saatettu ostaa sitten jotain yhteistä, esimerkiksi nyt tänä jouluna hankittiin makuupussit ja olkkarin lamput. Silti mua himottais vielä ostaa hänelle Urheilun värityskirja..

Kaikille miehille on niin vaikea keksiä lahjaa, että hyvä jos täältä tulee ideoita! Mun tän vuoden lahjat poikaystävälle on vatsalihaslaita (se millä voi rullata punnerrusasennosta maahan) ja merkki dödö ja treenikassi. Muille suvun miehille tulee sitten hommattua iänikuisia arpoja, sukkia ja saunatarvikkeita.

Originally posted by Bizz
Annoin myös jokunen rutiköyhä joulu sitten miehelleni lahjaksi itseni lahjapaketissa :D Eli ostin sellasen valtavan, punaisen rusetin jonka kiinnitin itseni ympärille ja olin toki nakuna rusetin alla, paitsi että ostin myös joulunpunaiset pitsistringit jalkaani...lahja tuntui olevan hyvin hyvin mieluinen. Voithan kokeilla tuota lahjaa, ellette sitten aio viettää jouluanne esimerkiksi anoppilassa...

Mä kans viime jouluna yllätin silloisen hoitoni kun se tuli suihkusta. Kynttilänvalo ja punainen rusetti. Tapahtu hyvissä ajoin ennen joulua, kun vietettiin joulu eri puolilla Suomea. Tyyppi oli ihan innoissaan ja vakuutti että se oli paras lahja mitä se oli ikinä saanu.

Originally posted by Bizz

Mä kans viime jouluna yllätin silloisen hoitoni kun se tuli suihkusta. Kynttilänvalo ja punainen rusetti. Tapahtu hyvissä ajoin ennen joulua, kun vietettiin joulu eri puolilla Suomea. Tyyppi oli ihan innoissaan ja vakuutti että se oli paras lahja mitä se oli ikinä saanu.

Mun yks kaveri antoi viime jouluna miehelleen tosi mahtavan lahjan. Se teki itsestään seinäkalenterin! Sillä on tuttu, joka otti siitä kuvia digikameralla, ne duunas sitä kesästä asti, kaikkia bikinikuvia, alusvaatekuvia ja sellaisia. Sitten ne käsitteli niitä jollain kuvankäsittelyohjelmalla, osa musta-valkoisiksi ja mitä kaikkea nyt tekivätkään. Sen jälkeen tietsikalla vaan kuvat johonkin valmiiseen kalenteripohjaan ja tulostivat vissiin sellaiselle valokuvapaperille. No lopputulos oli tosi hieno, kuvat oli tyylikkäitä ja kundi oli tiputtaa silmät päästään kun sai sen! Kalenteri löysi paikkansa niitten makkarin seinältä, ei kuulemma voinut keittiöön laittaa, ei ollut vieraiden silmille sopivaa...
No tuo on tietty tosi työläs eikä tässä nyt enää kukaan sellaista ehdi tehdä. Mutta yksi kuvakin olis ihan kiva lahjaidea. Jos löytyy joku kaveri joka osaa kuvata, niin sellaisen mv-taidekuvan tyylikkäissä kehyksissä voisin itse ajatella antavani, jos siis nimittäin olis joku jolle antaa se. :)

Vaikka tuolla jääkaapin ovessa on tontuille katseltavaksi toivelista, tämä tonttu aikoo keksiä jotain ihan muuta.:) Muut saakoon ostaa noi cd-levyt ym. Musta lahja on kivoimmillaan, jos se jollain tavalla kuvaa nimenomaan teitä pariskuntana tai jollain tavalla jompaa kumpaa.. tai jotain yhteistä juttua.

Meillä tänä vuonna on joululahja jo pulpahtanut paketistaan - pieni kultaisen noutajan pentu, joka on henkisesti "asunut" unelmissamme jo alusta saakka. :)

Ei siinä silti kaikki, jotain pientä hauskaa ja härskiä kehittelen vielä.

:)

Vaikka tuolla jääkaapin ovessa on tontuille katseltavaksi toivelista, tämä tonttu aikoo keksiä jotain ihan muuta.:) Muut saakoon ostaa noi cd-levyt ym. Musta lahja on kivoimmillaan, jos se jollain tavalla kuvaa nimenomaan teitä pariskuntana tai jollain tavalla jompaa kumpaa.. tai jotain yhteistä juttua.

Meillä tänä vuonna on joululahja jo pulpahtanut paketistaan - pieni kultaisen noutajan pentu, joka on henkisesti "asunut" unelmissamme jo alusta saakka. :)

Ei siinä silti kaikki, jotain pientä hauskaa ja härskiä kehittelen vielä.

:joulu6:

Pihtaatteko muuten vai kuinka mies voi olla noin älyttömän ilonen siitä että näkee sut suihkunraikkaana kynttilänvalossa? :lol2:

e: Ai se olikin hoito eikä pitkäaikanen kumppani.....

e: mä en kyllä ikinä kehtais laittaa itseäni pakettiin ja olla et "tadaa"! Tulis ehkä semi itserakas olo...Tai tulee pelkästä ajatuksesta et noin tekis...:rolleyes:

Meillä tykätään nyt Barney Stinsonista ja How I met your motherista niin ajattelin ostaa jonkun siihen liittyvän mukin/tms oheisjutun. Varsinkin jos löytyy jotain sellaisia läppiä, mitä on viljelty runsaammin keskenämme.

Joka vuotinen pulma.. Tuntuu että tuolla miehekkellää on kaikkea, mutta tulin siihen tulokseen että teen hänelle kaulaliinan, ostin kosmetiikka paketin ja mp3-soittimen. Ku ei oo ku yks mp3 soitin niin tulee aina riitaa :D Pitäähän se joskus vissii munkin ostaa sille vähän kalliimpi lahja :D

Pihtaatteko muuten vai kuinka mies voi olla noin älyttömän ilonen siitä että näkee sut suihkunraikkaana kynttilänvalossa? :lol2:

e: Ai se olikin hoito eikä pitkäaikanen kumppani.....

e: mä en kyllä ikinä kehtais laittaa itseäni pakettiin ja olla et "tadaa"! Tulis ehkä semi itserakas olo...Tai tulee pelkästä ajatuksesta et noin tekis...:rolleyes:

Vahan samoja ajatuksia taalla. Mies varmasti tykkaisi mutta itselle tulisi vahan hassu olo. Tuntisin myos paasevani liian helpolla :D

Itse ostin poikaystavalle Paul Smithin lompakon koska tiedan etta han tarvitsee uuden ja ollaan joskus puolisen vuotta sitten katseltu noita netista. Han tilasi pari paivaa sitten uuden, joten oli pakko kertoa mita olin hankkinut. Paatti sitten ottaa mun lahjan ja perui tilauksensa :) Lompakko maksoi lahemmas 200e joten mitaan kovin kallista en tuohon lisaksi pysty hankkimaan. Hienon kortin ajattelin ostaa (en oikein osaa askarrella joten ostan valmiina kasin tehdyn kortin) ja kirjoittaa sinne jotain suloista.

Ajattelin itse ostaa miehelleni lahjakortin jonnekin romanttiseen hotelliin. Haluan että saamme molemmat nauttia lahjasta ja toisistamme. Romanttinen hotelli viikonloppu keskellä kylmää talvea :) mutta oon ruvennu miettimään että mitähän tämä mieheni tykkää ajatuksesta... hän on kyllä romantikko, mutta pitäisikö tuohon ostaa vielä jotakin muuta lisää? mitä mieltä olette.

Jos budjettinne on tosi pieni, niin itse tekisin varmaan seuraavan:

Askartelisin vihkosen, johon jokaiselle sivulle kirjoittaisin jonkun asian minkä miehelleni toteuttaisin.

Esim.

1. Tällä kupongilla olet oikeutettu kokovartalohierontaan

2. Tällä kupongilla kokkaan sinulle mitä ikinä haluat

3. Tällä kupongilla.....

Vain mielikuvitus rajana ja sivumäärän saa valita itse :D

Mies saa sitten sitä mukaa käyttää kuponkeja ku siltä tuntuu :)

Tämän vuoden toivelistalla miehellä oli uusi treenivideo motivaatiota nostamaan, luulen että se on hintansa väärti, sen verran on noita entisiä treenivideoita kulutettu dvd soittimessa :D
Viime vuonna ostin miesten naamarasvaa ja se tuntui olevan mieluinen lahja vaikka äijämäinen mieheni ei sitä alkuun myöntänytkään, silti on rasvaa käytetty säännöllisesti ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom