SUPERCARB 1kg -40%

Mitä miehelle joululahjaksi?

Mun mies on semmonen luonteistuote-hörhö. Se uskoo kaiken, minkä mitkäkin tuotteen kuvaukset kertovat, eikä koskaan epäile niitä. Kaiken maailman siitepölyt, macat, nukahtamisteet, heräämisteet, niveliä parantavat levätabletit jne. Joku aika sitten kun aamupalalapöydässä istuttiin, se sanoi, että olisi siistiä jos olisi semmonen pieni termari, jonka voisi aina ottaa aamuisin mukaan ja juoda vain koulussa teetä. Suhteellisen harvoin keksin lahjoja omasta päästäni vaan muistelen vaan juuri tuommoisia pieniä asioita, mitä toinen on joskus maininnut. Niinpä ostin tänä miehelle Class Ohlsonilta termosmukin ja Ruohonjuuresta "Energy teetä". Ei maksa paljoa, ei ole kummoinen lahja, mutta se on juuri sitä, mitä hän varmasti tahtoo. :D Jos keksin jotakin muuta, saatan vielä lisäillä tohon lahjaan jotakin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä tykkään ostella miehelle aina jotain härpäkettä - tai sitten jotain vitsikästä. Eniten digatut vuosien saatosta (poimi omaan budjettiin sopiva):

- Supermies kylpytakki (mulletoista). Maksaa n. 60e.
- Videopelit (räiskintä, ajopelit) n. 50-70e
- Uusi peliohjain, ohjaimeen akkuja, pelaa&lataa paketti, pelikuuloke jne. lisävarusteita n. 50e/kpl
- Uusi hiiri & näppissetti. Pc-pelaajalle hifimpää. Hinnat 50-> (näistähän saa maksaa niin paljon kun haluaa)
- Teräsketju kaulaan ja ranteeseen. Sellainen "prätkän ketjun" näköinen (mies on motoristi). Hinta n. 100e kultakaupasta
- Parranajokone, jota voi käyttää suihkussa (kestää vesipesun jne.). Olikohan Braun. Maksoi jotain 200e.
- Wacom-piirtopöytä tietokoneeseen. Eka minikokoinen maksoi n. 150€ ja pari vuotta myöhemmin ostin xl-mallin n. 500e kun diggasi niin kovasti piirtämisestä.
- Canon Digijärkkäri. Ostin reilun 10v sitten maksoi n. 500e. Tänä jouluna tähän tulee upgreidaus kun entinen hajosi. Samalla vaihto Nikoniin.
- Married/Available/Animal/jne. kalsarisetti. Eli erilaisia kalsareita, joiden peppuun on painatettu eri tekstit. Mies diggaa niistä edelleen ja kysyy aina esim. firman pikkujouluihin mennessä pilke silmäkulmassa että laitetaankos Married vai Available? Nää tuli aikoinaan ostettua jostain mulletoi-tyyppisestä mestasta.
- Uusi monitori tietokoneeseen. Tätä en ole vielä ostanut. Ehkä ensi synttäreille... hinta tosi hyvällä varmaan jotain 300e
- Sykemittari n. 100e
- Seksikkäät kalsarit n. 50e (ei mitään tyhmää "kanaa" tai "norsua" vaan oikeasti sexyt esim. mesh-verkkopökät, neppareilla varustetut pois "repäistävät" tms.)

Osa noista tyyriimmistä kannattaa hankkia vaikka kimppalahjana isommalla porukalla - kysy esim. miehen sukulaisilta lähtisivätkö messiin. Mä olen vaihtelevasti ostanut jotain "tyhmää" (mutta vitsikästä), edullista (mutta tarpeeseen tulevaa hyödyllistä) tai sitten jotain superkallista mitä mies on pitkään himoinnut. Näin ukko ei totu saamaan aina luxusta. Tulisi liian kalliiksi :-)

- Seksikkäät kalsarit n. 50e (ei mitään tyhmää "kanaa" tai "norsua" vaan oikeasti sexyt esim. mesh-verkkopökät, neppareilla varustetut pois "repäistävät" tms.)

Osa noista tyyriimmistä kannattaa hankkia vaikka kimppalahjana isommalla porukalla - kysy esim. miehen sukulaisilta lähtisivätkö messiin.

Joo. Anopilta vois kysyy osallistuuko se poikansa harsokankaisiin ja pvc-paikkaisiin narustringeihin :lol2: No ei vaiskaan, tuskin tarkoitit ihan tätä ;)

Mä oon jo ostanut oikeastaan kaikki lahjat miehelle. Kymmenisen pakettia löytyy, pari vielä hommaamatta koska aion tehdä joitain heräteostoksia. Omasta mielestäni ihan huiput lahjat olen saanut koottua. Harmi kun ei voi täällä sanoa kun se lukee nää kuitenkin. Mur.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
I phonen kotelo ja iso toblerone. Oltiin sovittu, ettei ostettais mitään, kun just oltiin lomamatkalla ja budjetti vähissä, mutta se kun tossa vihjas että on kuitenkin jotain ostanut, niin oli pakko hankkia myös...

Suositut

Back
Ylös Bottom