Minä ajattelin antaa lahjakortin jalkahoitoon tai ihonpuhdistukseen tai urheiluhierojalle. Tai jos me sovitaan niin ettei kumpikaan osta lahjoja. Tämä on kyllä meidän ensimmäinen yhteinen joulu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vinkkejä kaivataan... Olen ilmaissut poikaystävälleni hyvin suorasti, että opiskelijabudjetillani ei pahemmin joululahjoja ostella, mutta tiedän, että se "penska" kuitenkin odottaa saavansa jonkun pienen yllätyksen. Eli mitä ihmettä antaisin aikuiselle miehelle, jolla on jo kaikkea?:haart:
Edit: Tiedän jo useamman lahjan minkä aion ostaa ja tulevat tarpeeseen, mutta sattuneista syistä en voi tänne kirjoittaa kun voi olla että Pakkislaisena vahingossa lukee tämän postini. Pakko pelaa varman päälle ettei paljastu etukäteen.
Paljonko sitä painoa pitäis saada sitten? Kyllä meillä on ainakin ohuita Wrangen 10kg lätkiä joita saa helposti käsipainoon ainakin 3 lätkää / puoli ja tommosilla lukoilla kiinni. Ainakin meillä olevat kierrelukot on paljon kapeampia kuin nuo tokan linkin hirvitykset. Meillä ne voi olla sitten niin kökkölaatuisia että löystyy? Parhaita mitä meillä on, on vähä vastaavat jotka kirrataan pultilla. Mut vaivalloista sit jos pitää usein vaihella painoja.Niin nuo ekassa linkissä olevat lukot on itestäkin kivat, meillä on vähän tuon tyylisiä mut niihin ei saa tarpeex painoo.
ja tuo seuraava linkki siin nuo ylemmät lukot mul on niihin menny monesti jo käpy kun isäntä on kiristänyt ne ja mä hakkaan pää punasena niit jollain painolla auki kun ovat ihan jumissa.
Toivottavasti mies ei lue tätä osiota, mutta yleensä olen hyvä ostamaan lahjoja, koska huomaan pienistä vihjeistä ja omalla tarkkasilmäisyydellä mitä mieheltä sattuu puuttumaan. :evil: :lol2: Näitä en osta, mutta voisi olla ihan ok juttu lahjoiksi tai niiden osaksi: bokserit (miehillä ei ole koskaan tarpeeksi tai ne on virttyneitä), kello, latauskuori kännykkään, pleikkapeli, soodastriimeri, viedä Megazoneen pelaamaan värikuula-aseilla ,hierontalahjakortti , kirja, miesten ihonhoitotuotteita (riippuu miehestä), uusi lompakko, oluttuopit jne.
Viime vuonna köyhänä likkana ajattelin, että mulla oli tosi hyvät lahjaideat miehelle.
Musta oli valmiiksi olemassa ammattikuvaajan ottamia tyylikkään seksikkäitä kuvia, joten teetin yhdestä kuvasta miehelle kahvimukin. Siinä ei kuitenkaan näy kasvoni, joten ei haittaa vaikka joku muu sattuisi mukin näkemään ;) Toisena lahjana, ostin miehelle laadukkaan kokomustan bokserin, johon painatin tekstiilimaalilla omat kädenjälkeni pakarakohtiin. Kummastakin lahjoista tuli ihan älyttömän hienoja. Mies tykkäsi ja kehui niitä vuolaasti.
Tosin omat lahjani tuntuivat kauhean arvottomilta sen jälkeen, kun avasin mieheltä saamani paketin. Kahden viikon lomareissu Balille majoituksineen päivineen, mulle ja hänelle.
Jep, vähän meinaa HÄVETTI silloin omat typerät lahjat, mutta oli kyllä upea ja unohtumaton reissu!
Ja tulipa vielä mieleen, että olen iskälle antanut lahjaksi mm. bensalahjakortin, sekä pienen korillisen Alkon erikoisoluita. Tykkäsi!