SUPERCARB 1kg -40%

Mitä miehelle joululahjaksi?

Minä ajattelin antaa lahjakortin jalkahoitoon tai ihonpuhdistukseen tai urheiluhierojalle. Tai jos me sovitaan niin ettei kumpikaan osta lahjoja. Tämä on kyllä meidän ensimmäinen yhteinen joulu.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä en tee kenenkään kanssa "ei-lahjoja-diilejä". En myöskään lupaa antaa mitään. Tarkoittaa että en vaihda lahjaa. Annan jos haluan antaa. Saan jos minulle halutaan antaa. Ei mitään "lahja lahjasta"-juttuja mulle. Pätee kaikkiin ihmisiin. :)

Vinkkejä kaivataan... Olen ilmaissut poikaystävälleni hyvin suorasti, että opiskelijabudjetillani ei pahemmin joululahjoja ostella, mutta tiedän, että se "penska" kuitenkin odottaa saavansa jonkun pienen yllätyksen. Eli mitä ihmettä antaisin aikuiselle miehelle, jolla on jo kaikkea?:haart:

Alkaa tuleen taas tänäkin vuonna aiheelliseksi miettiä itsekin tätä aihetta.

mutta nyt oon aatellu etsiä jostain äijäl käsipainoja kun joka kerta kun ollaan"salilla" se harmittelee painojen vähyyttä käsipainoissamme, eikä malta ostaa.

Niin nuo ekassa linkissä olevat lukot on itestäkin kivat, meillä on vähän tuon tyylisiä mut niihin ei saa tarpeex painoo.
ja tuo seuraava linkki siin nuo ylemmät lukot mul on niihin menny monesti jo käpy kun isäntä on kiristänyt ne ja mä hakkaan pää punasena niit jollain painolla auki kun ovat ihan jumissa.
Isäntä on katellu sellasia painoja joissa painot on neliänmuotosia (joissa on kulmat pyöristettyjä) lituskoita= säädettäviä käsipainoja jois on n.40 kg/kpl.
kun etein niit halvimmat jotka löysin oli 169e kpl eli 338e 2kpl mut nyt mietityttää pitäskö ostaa eka 1 jos ei se niist tykkäiskään ja onkohan ne hyvät. kyl se harmittaa kun ain joittenkin huonojenkaa tappelee, miks ei sit hommaa kunnollisia.

Mä oon aina ollut tosi hyvä ostamaan joululahjoja miehille (ja kaikille muillekin) eikä ole koskaan ollut kiinni budjetista. Joskus on mennyt joululahjoihin helvetisti rahaa ja joskus taas erittäin maltillisesti, eli kaikenlaista on tullut osteltua.

Nyt mun joululahjaostokset miehelle joutuu kyllä ihan erilaiseen syyniin kuin koskaan aiemmin, nimittäin nykyinen ukko on yllättävän tarkka. Ennen mä pystyin ostamaan lähes mitä vaan ja eksillä oli tosi laaja maku asioiden suhteen, ja mun maku oli AINA samanlainen niiden kanssa, eli oli helppo ostaa vaatteita tai tavaraa, ja osa joskus jopa itse toivoi jotain.

Vaan nytpä piru vie on semmonen ukko jolla on oikeasti todella tarkka maku esim. vaatemerkkien suhteen. Tässä kun ollaan reilu puolisen vuotta seurusteltu niin olen välillä ollut ihan järkyttynyt kun itse kehun jotain vaatetta tai vaatemerkkiä, niin se ei syty yhtään ja dumaa sen heti, tai esim. sanoo että tosi paska ja laaduton merkki (näin sanoi mm. Espritistä minkä yleensä ihmiset kokee hyväksi merkiksi). Kääk.

Ennen on uskaltanut ostaa paljon rohkeammin lahjoja koska kukaan ei ole nipottanut vaatemerkkien tai jonkun "aidon nahkavyön" tms. tietyn merkin perään, vaan pitipä valita ukko kellä on vitun kallis maku :lol2: Noh, pannaan sitten rahaa haisemaan.

Ja mä haluaisin uusia sen alusvaatevarastoa kun kaikki on pikimustaa (oltiin ulkomailla elokuussa ja sain sen painostettua ostamaan kahdet harmaat ja yhdet ORANSSIT Calvin Kleinin bokserit), mutta kaikki hienot mitä olen vihjannutkin on HYI YÖK MIKÄ VÄRIHIRVITYS JA KUVIOHELVETTI!!! :D (Noh, yksivärisiä sitten)

En mä valita että ois vaikeaa, mutta sanotaan että on haasteellisempaa. Kalliimpi mies kuin aiemmat :joulu2:

Edit: Tiedän jo useamman lahjan minkä aion ostaa ja tulevat tarpeeseen, mutta sattuneista syistä en voi tänne kirjoittaa kun voi olla että Pakkislaisena vahingossa lukee tämän postini. Pakko pelaa varman päälle ettei paljastu etukäteen.

Edit: Tiedän jo useamman lahjan minkä aion ostaa ja tulevat tarpeeseen, mutta sattuneista syistä en voi tänne kirjoittaa kun voi olla että Pakkislaisena vahingossa lukee tämän postini. Pakko pelaa varman päälle ettei paljastu etukäteen.

no ite mietein tuota et mahtaax lukee mut uskoisin ettei lue kun on täl osiolla. ja kun kulki tuosta ohitseni et älä lue tätä. ei sitä tämmäset kiinnosta mitkään lahjat tai muu vastaava.(vaikka olikin mulle ostanu ukloilupuvun ihan muutenvaan viimex kun kävi kaupungissa lastenkanssa )
mut tiän et se tunnistaa mut ku mun nimi sama jokapaikaas, mut äijän nimimerkistä mul ei oo tietoo.

Niin nuo ekassa linkissä olevat lukot on itestäkin kivat, meillä on vähän tuon tyylisiä mut niihin ei saa tarpeex painoo.
ja tuo seuraava linkki siin nuo ylemmät lukot mul on niihin menny monesti jo käpy kun isäntä on kiristänyt ne ja mä hakkaan pää punasena niit jollain painolla auki kun ovat ihan jumissa.
Paljonko sitä painoa pitäis saada sitten? Kyllä meillä on ainakin ohuita Wrangen 10kg lätkiä joita saa helposti käsipainoon ainakin 3 lätkää / puoli ja tommosilla lukoilla kiinni. :) Ainakin meillä olevat kierrelukot on paljon kapeampia kuin nuo tokan linkin hirvitykset. Meillä ne voi olla sitten niin kökkölaatuisia että löystyy? Parhaita mitä meillä on, on vähä vastaavat jotka kirrataan pultilla. Mut vaivalloista sit jos pitää usein vaihella painoja.

Kyllähän nuo wrangetkin tulee yhtä kalliix, ja noita lähes nelijöitä säädettävii käsipainoja se on katellu vaikka ja kuin kauan. Kai sil sellaset pitäs jostain löytää ainoo et ovat jokapuolella loppu. niis on 42,5kg.min 5kg. En kyllä tiä onko nekään hyvät, tuntuvat olevan mahottomii saada mistään yks mun kaveri rano et on metsästänyt niit puol vuotta ain loppu jokapuolella. saas nähä löydänkö joulux mut jotku hommaan joulux.

Toivottavasti mies ei lue tätä osiota, mutta yleensä olen hyvä ostamaan lahjoja, koska huomaan pienistä vihjeistä ja omalla tarkkasilmäisyydellä mitä mieheltä sattuu puuttumaan. :evil: :lol2: Näitä en osta, mutta voisi olla ihan ok juttu lahjoiksi tai niiden osaksi: bokserit (miehillä ei ole koskaan tarpeeksi tai ne on virttyneitä), kello, latauskuori kännykkään, pleikkapeli, soodastriimeri, viedä Megazoneen pelaamaan värikuula-aseilla, hierontalahjakortti, kirja, miesten ihonhoitotuotteita (riippuu miehestä), uusi lompakko, oluttuopit jne. :)

Toivottavasti mies ei lue tätä osiota, mutta yleensä olen hyvä ostamaan lahjoja, koska huomaan pienistä vihjeistä ja omalla tarkkasilmäisyydellä mitä mieheltä sattuu puuttumaan. :evil: :lol2: Näitä en osta, mutta voisi olla ihan ok juttu lahjoiksi tai niiden osaksi: bokserit (miehillä ei ole koskaan tarpeeksi tai ne on virttyneitä), kello, latauskuori kännykkään, pleikkapeli, soodastriimeri, viedä Megazoneen pelaamaan värikuula-aseilla ,hierontalahjakortti , kirja, miesten ihonhoitotuotteita (riippuu miehestä), uusi lompakko, oluttuopit jne. :)

näin meillä
bokserit=ostaa ite aikoo käyttää kuitenkaan ei tykkää jos ostan
kello=ei käyttäs
latauskuori=oon vaan maalta entiä mikä...
pleikkapelit= inhoo jo mukuloittenkin pelaamista kuulemma vois tehä jotain järkevääkin.
soodastriimeri= naapuris haukku kapistuksen sano et saa kaupasta valmiina.

Megazoneen pelaamaan värikuula-aseilla= varmaan vois tykätä jos olis kiva poikaporukka mukaan
hierontalahjakortti= tykkää viimevuon ostin ja alux oli vastaan sit varasin sen ajankin ja kun sil paikas on mies puolinen hieroja äijä sano katokin etten varaa sil aikaa, varasin sille "nuorelle tytölle" no tykkäs

kirja=liian vaikee homma ostaa tuolle kirjaa
miesten ihonhoitotuotteita=ei taatusti normi saippuat,deororantit muita ei oo keksittykään sille (anto just yhen saippuan kun äitinsä oli ostanu sille mut se tuoksu jollekin sano et voiks tätä joku muu käyttää)

uusi lompakko=käyttää nyt kahta toista suomessa toista naapurimaassa ni ei rahat sekoo.ei haluu uutta.
oluttuopit= nuokin mitä oon ostanut on useesti sanonut et eix niit vois hävittää kun nehän tulee jo sellases tölkissä jost sen voi juoda ja rutata(mun kiusax ruttaa etten viä ees niit suomalaisii kauppaan kun ne haisee sit josain eteisessä ja valuu autoon vaik laitankin ne niihin laatikoihin jos kerkeen nappaan ennen kun ruttaa)
et ostaa sille sit mitään no ton ns salil jos ostaa jotain tai jotain autotalliin ne ok . yks mitä vois kans ostaa olis uudet biljardikepit mut nekin niin tuhottoman kalliita mut olis kyl... pitää tuotakin miettii

Mulla paha kun joka tapauksessa hoidan 95% miehen vaatehankinnoista ihan muutenkin vain. Joten ne jää pois laskuista kyllä. Ei tunnu niin lahjalta, se kun saa ne kuitenkin.
Kirjoja se ei lue, leffoja katellaan kanavapaketista tai netflixistä.. Lompsa on ihan loistava jo, ja sillä on toinen samanlainen kaapissa oottamassa.
Kelloja ei käytä, sodastream meillä jo on, pleikkapelitkään ei oikein passaa lahjaksi kun ei hän halua juuri pelata (plus meillä on jo monta joita satunnaisesti hakataan, visailuja yms), HIRVEÄÄ! :D
Tekis mieli hankkia jotain henkilökohtaista, mutta kun en tiiä mitä.

Minä mietin jotain pienempää matkaa Eurooppaan.

Sitten ajattelin ostaa uuden tyynyn ja elämyslahjoihin lahjakortin. Tai en joululahjaksi kaikkea, kun joulukuussa on sillä myös synttärit.

Viime vuonna köyhänä likkana ajattelin, että mulla oli tosi hyvät lahjaideat miehelle.

Musta oli valmiiksi olemassa ammattikuvaajan ottamia tyylikkään seksikkäitä kuvia, joten teetin yhdestä kuvasta miehelle kahvimukin. Siinä ei kuitenkaan näy kasvoni, joten ei haittaa vaikka joku muu sattuisi mukin näkemään ;) Toisena lahjana, ostin miehelle laadukkaan kokomustan bokserin, johon painatin tekstiilimaalilla omat kädenjälkeni pakarakohtiin. Kummastakin lahjoista tuli ihan älyttömän hienoja. Mies tykkäsi ja kehui niitä vuolaasti.

Tosin omat lahjani tuntuivat kauhean arvottomilta sen jälkeen, kun avasin mieheltä saamani paketin. Kahden viikon lomareissu Balille majoituksineen päivineen, mulle ja hänelle.
Jep, vähän meinaa HÄVETTI silloin omat typerät lahjat, mutta oli kyllä upea ja unohtumaton reissu!

Ja tulipa vielä mieleen, että olen iskälle antanut lahjaksi mm. bensalahjakortin, sekä pienen korillisen Alkon erikoisoluita. Tykkäsi! :)

Itsetehdyt villasukat on aina olleet kova juttu (tai ainakin miekkoset on hyvin teeskennelleet ilahtunutta). Nyksä ihan liikuttui kun paketista paljastui tyyliin sopivat musta-harmaa-raidalliset villasukat :) Tänä vuonna ehkä itsetehty pipo, hankalaa tosin neuloa salassa toiselta.

Lomalentoja olen miettinyt, mutta niissä on hankalaa säilyttää yllätys-momentti kun ajankohta pitäisi kuitenkin sopia yhdessä, hmm. Hierontalahjakortti taikka keikka-/lätkämatsiliput voisi myös olla hyvä lahja.

Viime vuonna köyhänä likkana ajattelin, että mulla oli tosi hyvät lahjaideat miehelle.

Musta oli valmiiksi olemassa ammattikuvaajan ottamia tyylikkään seksikkäitä kuvia, joten teetin yhdestä kuvasta miehelle kahvimukin. Siinä ei kuitenkaan näy kasvoni, joten ei haittaa vaikka joku muu sattuisi mukin näkemään ;) Toisena lahjana, ostin miehelle laadukkaan kokomustan bokserin, johon painatin tekstiilimaalilla omat kädenjälkeni pakarakohtiin. Kummastakin lahjoista tuli ihan älyttömän hienoja. Mies tykkäsi ja kehui niitä vuolaasti.

Tosin omat lahjani tuntuivat kauhean arvottomilta sen jälkeen, kun avasin mieheltä saamani paketin. Kahden viikon lomareissu Balille majoituksineen päivineen, mulle ja hänelle.
Jep, vähän meinaa HÄVETTI silloin omat typerät lahjat, mutta oli kyllä upea ja unohtumaton reissu!

Ja tulipa vielä mieleen, että olen iskälle antanut lahjaksi mm. bensalahjakortin, sekä pienen korillisen Alkon erikoisoluita. Tykkäsi! :)

Ite en oo monenakaan vuonna ostanut isännälle mitään joululahjaa ja vaikka olisin saanut häneltä lahjan ei mua todellakaan hävetä. (tietysti meillä on ollut yhteiset rahat aivan alusta asti) mutta kuitenkin olihan hän ostanut itselleenkin lahjan kun oli yhteinen lomareissu. eikä minusta lahjan hinta merkkaa mitään vaan että on miettinyt mitä toinen haluu/tarvii/mistä hän pitäisi.

Itsetehdyt lahjat on kyl söpöjä ja edullisia, mut en oo mikään käsitöiden ihmislapsi, niin jäävät kyllä multa antamatta. (Ehkä parempi.. :D) Mä keksisin kyl poikaystävälle vaikka mitä, mut budjetti tulee vaan jossain vaiheessa vastaan! :D Vaatteet on aina kivoja (ainaki mun mielestä.. :dance:). Ostan tänä jouluna varmaan ainakin jonkun hienon t-paidan/ paidan (paidan koko on ainakin helppo kurkkia tai kautta rantain tiedustella). Toisaalta harkintaan menee joku hyvä hajuvesi/partavesi. Axen lahjapakkaus, hopeinen kaulaketju, kunnon käsineet/pipo/kaulaliina... Lahjakortti poitsun mielikauppaan? Joku harrastusväline? Jnejne... :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom