Mitä merkittävää olet saanut aikaan elämässäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ArtRider
  • Aloitettu Aloitettu
Omasta mielestäsi ja/tai muiden mielestä?
Muista että pienetkin asiat ovat merkittäviä ..... sehän riippuu kuka niitä tekoja ja saavutuksia tarkastelee :)

Itse katson omalta osaltani merkittävimmiksi saavutuksiksi:
- Terveyteni säilyttämisen ja ylläpitämisen (sen kun voi niin helposti tuhota...)
- minulle läheisten ihmisten auttamisen (se tuo mielekyyttä elämääni)
- kouluttautumisen (voin toteuttaa itseäni paremmin)
- työnteon (jota olen saanut tehdä jo hyvinkin nuoresta pitäen)

Muiden kertoman mukaan olen saavuttanut ja saanut paljon merkittävää aikaan juuri kouluttautumisella ja työlläni ihmisten parissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Asuin teininä lahdessa, missä erittäin huonot elämäntavat.. Merkittävää mulle oli se, että sain muutettua pois sieltä sekä muutettuani elämäntavat täysin, poistin facebookin ja katkaisin suhteet oikeastaan kaikkiin kavereihin sieltä, kun nyt kuulee heistä niin todellakin olen iloinen, että niin tein. Merkittävää kanssa se, että olen ollut töissä 15v lähtien vaikka lopetin koulunkäynnin 9 luokan jälkeen(iso virhe, nytten tähtäimessä tosin hakea hyvä koulutus). Merkittävää, että olen vihdoin aidosti tyytyväinen itseeni enkä välitä muitten mielipiteistä (ei siis ylimielisellä tavalla).

Viime viikolla söin muiden ruokien lisäksi 400g suklaahippukeksejä vuorokaudessa ja sitä edellisellä viikolla ison sipsipussin ja 350g karkkia ja 250g keksejä samassa ajassa ja niin edelleen. Ei tässä oo vielä mitään mainitsemisen arvoista tullut tehtyä. Kovasti yritän muuttaa suomalaista kulttuuria hedonistisempaan ja seksuaalisempaan suuntaan, jossa paneskeltaisiin ympäriinsä, ehdottelemella ja hypettämällä orgioita satunnaisesti. Saa nähdä tuottaako se tulosta. 2000:s viesti ja aika etsiä uusi paikka, jossa vaikuttaa. VIP-puolella vaikuttanen edelleen.

Pitäisikö elämässä saada aikaiseksi jotain merkittävää? :wtf: En tahdo! :jahas: Jätän mieluusti ne merkittävät teot muille, haluan olla ihan vaan tylsä tavis enkä saada aikaiseksi mitään suurta ja ihmeellistä.

syntysin.

80-luvulla vastasin puhelimeen ja siellä oli Esa Pakarinen Jr. Siitä lähtien kaikki on ollut alamäkeä.

80-luvulla vastasin puhelimeen ja siellä oli Esa Pakarinen Jr. Siitä lähtien kaikki on ollut alamäkeä.

Oliko se sitten merkittävää :D

Itse menetin elämäni kun perse ja tietokone tuoli kohtasivat, myöhemmin löysin pakkikselle ja ajattelin että nyt musta tulee bodari, no en oo sitä vieläkään. Sormilihakset on mun dominoiva lihasryhmä nimim. yli 2000 viestiä 3 vuodessa.

No en mitään. Eipä tähän mennes oo ehtiny muuta tehä ku tutkinnot, duunit, omat oktalot ja uudehkot autot. Välissä reissata.
Merkittävintä taitaa olla, että nuorena poikana sai rutosti vittua. Kaiholla muistelen.

Merkittävintä taitaa olla, että nuorena poikana sai rutosti vittua. Kaiholla muistelen.

Nyt tuli muuten oikeasti merkittävä teko. Harvalla muulla asialla tässä elämässä on mitään väliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom