Omassa elämässä suurimmat saavutuksentunteet liittyy siihen, kun elämä vääntää siltaan ja sitten onnistuu kampeamaan itsensä jaloilleen.
Aikoinaan exän kanssa suunniteltiin taloprojektia. Ostin omiin nimiini ehdollisella kaupalla tontin kaavan ulkopuolelta. Heti tämän jälkeen iski kakki ropeliin ja erottiin. Samaan aikaan alue, jolla tontti sijaitsee meni yllättäen kaavoitukseen. Myyjä soitti ja ehdotti kaupan purkua. Kauppakirja oli laadittu myyjän kannalta hieman tyhmästi, koska ehto koski
rakennusluvan eikä
poikkeusluvan saamista. Niinpä ilmoitin, etten pura kauppaa, koska kaavan myötä tulen saamaan rakennusluvan. En tietenkään tiennyt onko mun pläntille asuintontti tulossa, koska kaavaluonnosta ei ollut saatavilla. Myyjä hieman kimmastui. Valitti maksamaani alihintaa ja sanoi kuulleensa, että olin juuri eronnut. Ihmetteli että mitä minä sillä tontilla yksin teen? Sillon alko tosissaan vituttaa. Ilmoitin etsiväni uuden naisen ja rakentavani talon sen kanssa. Siinä vaiheessa ei oikein jaksanut kiinnostaa raksaprojektit tai tonttikeinottelu, mutta päätin ihan urheilumielellä vääntää loppuun asti. Tuossa tilanteessa olin aika yksin, koska kukaan tutuista ei osannut auttaa riskilaskelmien teossa. Rahallisesti pelissä oli osapuilleen koko meikäläisen varallisuus, joten panokset oli kohdillaan. Käytin kaikki diplomaattiskillsit viivytelläkseni, että näkisin kaavaluonnoksen ilman, että myyjä haastaa käräjille. Konsultoin myös asianajajaa ja euroja paloi. 1,5 vuotta myöhemmin vietiin lopulta kauppa loppuun. Kauppakirjan ehto piti vielä purkaa lainhuutoa varten. Allekirjoituksia varten tavattiin joulun alla. Kun paperit oli kirjoitettu ja tein lähtöä, myyjä paskiainen palasi taannoiseen puheluun - "
No onko sulla uusi nainen?" Koitin pitää naaman pokerilla ja vastasin huolettomasti -
"On joo. Hyvää joulua!" Sitten kävelin ulos, kuin normipäivänä konsanaan. Nurkan takana :dance: Sitten naisen luo
Jos jotain tästä elämästä haluan muistaa, kun pyörin paskat vaipoissa terminaalihoidossa niin se on tuo päiväni ravintoketjun huipulla. :D