Mitä merkittävää olet saanut aikaan elämässäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ArtRider
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pelastanut ihmisen hukkumasta.
Saanut aikaan jälkikasvua.
Tukenut Suomen valtiota anteliaasti verojen muodossa.

Muuten on ollut vähän hiljaisempaa.

Upee skidi kenen ilosuutta kaikki ihmettelevät kilpaa.
Upee muija joka sietää kaikki mun vikani.
Upee asunto upeella sijainnilla, vaikkakin vaan vuokralla.
Ei stressiä.

Omassa elämässä suurimmat saavutuksentunteet liittyy siihen, kun elämä vääntää siltaan ja sitten onnistuu kampeamaan itsensä jaloilleen.

Aikoinaan exän kanssa suunniteltiin taloprojektia. Ostin omiin nimiini ehdollisella kaupalla tontin kaavan ulkopuolelta. Heti tämän jälkeen iski kakki ropeliin ja erottiin. Samaan aikaan alue, jolla tontti sijaitsee meni yllättäen kaavoitukseen. Myyjä soitti ja ehdotti kaupan purkua. Kauppakirja oli laadittu myyjän kannalta hieman tyhmästi, koska ehto koski rakennusluvan eikä poikkeusluvan saamista. Niinpä ilmoitin, etten pura kauppaa, koska kaavan myötä tulen saamaan rakennusluvan. En tietenkään tiennyt onko mun pläntille asuintontti tulossa, koska kaavaluonnosta ei ollut saatavilla. Myyjä hieman kimmastui. Valitti maksamaani alihintaa ja sanoi kuulleensa, että olin juuri eronnut. Ihmetteli että mitä minä sillä tontilla yksin teen? Sillon alko tosissaan vituttaa. Ilmoitin etsiväni uuden naisen ja rakentavani talon sen kanssa. Siinä vaiheessa ei oikein jaksanut kiinnostaa raksaprojektit tai tonttikeinottelu, mutta päätin ihan urheilumielellä vääntää loppuun asti. Tuossa tilanteessa olin aika yksin, koska kukaan tutuista ei osannut auttaa riskilaskelmien teossa. Rahallisesti pelissä oli osapuilleen koko meikäläisen varallisuus, joten panokset oli kohdillaan. Käytin kaikki diplomaattiskillsit viivytelläkseni, että näkisin kaavaluonnoksen ilman, että myyjä haastaa käräjille. Konsultoin myös asianajajaa ja euroja paloi. 1,5 vuotta myöhemmin vietiin lopulta kauppa loppuun. Kauppakirjan ehto piti vielä purkaa lainhuutoa varten. Allekirjoituksia varten tavattiin joulun alla. Kun paperit oli kirjoitettu ja tein lähtöä, myyjä paskiainen palasi taannoiseen puheluun - "No onko sulla uusi nainen?" Koitin pitää naaman pokerilla ja vastasin huolettomasti - "On joo. Hyvää joulua!" Sitten kävelin ulos, kuin normipäivänä konsanaan. Nurkan takana :dance: Sitten naisen luo :pano:
Jos jotain tästä elämästä haluan muistaa, kun pyörin paskat vaipoissa terminaalihoidossa niin se on tuo päiväni ravintoketjun huipulla. :D

Olen onnistunut lillumaan elämä nimisen paskajoen pinnalla virran viedessä eteenpäin ilman pään painumista pinnanalle.

Kaikki on suhteellista, mutta menkööt:

1) Säilynyt suht terveenä ja elämänmyönteisenä monen koettelemuksen jälkeen. Jaksanut selvittää vuosikymmenet, mikä vaivaa, ja ilmeisesti se selvisi viime viikolla labroista, sattumalta, nettifrendin ehdotuksen perusteella.
2) Onnistunut tapaamaan hyvän vaimon (siis omani :)).
3) Jeesannut vanhempiani hädän hetkellä.
4) Kasvanut epävarmasta ja pienestä kundista, vähän vähemmän varmaksi ja isommaksi, kiitos punttien kolistelun :) > Ei olla hirveästi kiusailtu enää vanhemmalla iällä.
5) Saavuttanut arvokisamenestystä potkupallossa ja itsepuolustuslajissa.

Tulipas kehuttua itseään, meh.

Tulin hopealle hippohiihdossa -82.
Samat kisat, pronssia. Matkana 20 metrin sprintti. Selvisin täpärästi mitaleille, koska tiukan taistelun jälkeen nelonen jäi kymmenen metrin kohdalla syömään lunta. Ei omia muistikuvia, mutta hyvät kisat, pääsin lehteen.

Tausta:
- kotoisin pieneltä paikkakunnalta, vanhemmat eronneet, työttömyyttä, köyhyyttä.. Ujo ja lihava rillipääpoika, jota kiusataan koulussa..

Aikajärjestys:
- muutto kaupunkiin
- laihdutus 12 -vuotiaana lenkkeilemällä
- eka suudelma 14 -v, tyttö jäi ujosti jälkeen kavereistaan, marssin luo ja annoin palaa..
- 15 -v mopolla kaverin kyydissä ja olutreppu selässä Fiatin ohi pientareen puolelta 80 km/h, bileisiin..
- kotiin levypainot 12 -v ja eka salikortti 16 -vuotiaana
- neitsyys meni 16 -v, ja voi sitä juhlaa sen jälkeen..
- kaveri veti peltoautomme katon kautta ympäri 80 km/h vauhdista, itse pelkääjän paikalla, hengissä
- penkistä 100 kiloa
- suoritin lukiossa pitkän matikan ja fysiikan
- takapenkkipano bussissa, jossa 10 muutakin matkustajaa
- sain vakiduunin ennen valmistumista amk:sta
- leikkaututin rillit pois
- firma pystyyn 26 -vuotiaana, toimitusjohtajaksi
- vein firman kaikki 35 työntekijää, keski-ikä 30 v., pitkäksi viikonlopuksi etelään saavutetuista tavoitteista, elämäni paras reissu
- viimeiset 20 -vuotta salilla 3-5 krt/vko pois lukien lomat
- nyt yrityskonserni, jossa 12 yritystä 4:ltä toimialalta, liikevaihto 35 milj. euroa, henkilöstöä 350..
- ja tärkein viimeiseksi; kaksi poikaa

Onpa oma elämä tylsää kun näitä lukee. Tosin vielä on hyvin aikaa saavuttaa vaikka mitä. Aloitetaan siitä että valmistun ammattikoulusta viikon päästä :D

Mahdollisesti pelastin kerran pikkuveljen hengen. Olin kyllä aika skidi silloin vielä itsekin, eli tapauksesta on olemassa vain melko sumeita muistikuvia. Kuulemma olin tarrannut paidanniskasta kiinni, kun pikkuveikka oli äkkiarvaamatta yrittänyt lähteä juosten ylittämään vilkasliikenteistä katua, ja äiti ei ollut ehtinyt tehdä mitään. Sen jälkeen onkin ollut aika hiljaista urhoollisuusrintamalla. :)

Tausta:
...

Aikajärjestys:
- muutto kaupunkiin
- laihdutus 12 -vuotiaana lenkkeilemällä
- eka suudelma 14 -v, tyttö jäi ujosti jälkeen kavereistaan, marssin luo ja annoin palaa..
- 15 -v mopolla kaverin kyydissä ja olutreppu selässä Fiatin ohi pientareen puolelta 80 km/h, bileisiin..
- kotiin levypainot 12 -v ja eka salikortti 16 -vuotiaana
- neitsyys meni 16 -v, ja voi sitä juhlaa sen jälkeen..
- kaveri veti peltoautomme katon kautta ympäri 80 km/h vauhdista, itse pelkääjän paikalla, hengissä
- penkistä 100 kiloa
...

No tällaisesta rykelmästä onnistumisia/saavutuksia pitääkin tuuletella :). Hieno juttu.

pannut muutamaa shemalea, vetanyt hanskaan ja juonnut helvetisti viinaa ja jopa kokeillut hieman mietoja huumeita!

Onnistunu viemään auki olevasta ravintolasta tiskiltä pähkinäautomaatin tuhannen tuubassa. Lähetin sen takaisin ravintolaan seuraavalla viikolla tunnon tuskissa lähettäjä nimellä kaupunki xxx:n pähkinä oy. Ihan pro tason tempaus imo.

Lisäksi on perhe tullut perustettua ja jokunen firma.

1. muutama mukula :)
2. Täyskäännös "rikollisesta" kunnolliseksi veronmaksajaksi. 90% mun vanhoista kavereista olisi varmasti 20v sitten lyönyt vetoa etten ole enää hengissä 2015.
3. Harrastustoiminnan kautta antanut ihmisille harrastus mahdollisuuksia ja suuntaa elämälleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom