Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseäkin kiehtoo fyysisyys, onhan ne tunteet kropassa, merkkaa paljon enemmän kuin se pään sisällä asioitten pyörittely, vaikka pitää sitäkin duunaa niin samalla kehittyy kropan kanssa...Emt. En oo ikinä ollu ainakaan lähellekkään rapakunnossa, mut kuvittelisin että se on masennuksen alimpia portaita. ''Lihakset'' näyttää ihan hyvältä, jos erehtyy ihaileen itteään peilistä . Näkyy semmonen oman käden työ tjs. Mut pääasiassa iha vitun sama, kuhan kroppa toimii ku hyvin öljytty kone. Se on hieno tunne ku on fyysisesti pätevä, atleettinen, eikä oo mitää rajotteita. Voi vaan tarttua kiinni ja tehdä X:n sen enempiä miettimättä. Fyysisyys kiehtoo, actioni.
Ei oo kerta tai kaksi kun olen miettinyt että ''perkele olenpahan sentään vahvin ihminen tässä huoneessa''. Vaikka eihän se oikeasti ketään kiinnosta, mutta itselle tulee hyvä mieli.Tunnen olevani jossain parempi kuin muut ihmiset.
Itselle merkkaa paljon estetiikka, se, että on varmasti parasta muotoa lihaksissa. Oon huomannut, että lihasten muoto on yllättävän tärkeä juttu. Mitä parempaa muotoa, sitä parempi verihän siellä lihaksissa luonnollisesti kiertää.Ne on asia jota ei voi ostaa vaan ne on hankittava ja ylläpidettävä omalla työllä, geeneistä riippuu miten iso se työ sitten on ja millainen on lopputulos. Ja tietysti alfauros on iso ja vahva jota naiset tuijottaa ja muut miehet väistää tieltä. Vähintään yhtä paljon tykkään treenaamisesta kuin tuloksesta niin edellämainitut on lähinnä kiva sivutuote, varsinkin kun pääpaino on voimailussa eikä estetiikassa..
Sekin voi olla ihan mikä tahansa asia, joku on rikas, joku on paras tikanheittäjä, jollakin on nopein auto ja minä olen varautunut siihen että yhtäkkiä puhkeaa penkkipunnerruskilpailu tai aletaan mittaamaan hauiksia.…kyllä se tuo paljon lohtua, että on edes jossain parempi kuin keskivertoihminen. Vaikka onhan tuo järjellä ajateltuna hieman surullista.
En tarkoita tällä viestillä että lihaksikas ihminen on muita parempi tai ettei taviksilla olisi vientiä Mutta kyllä hyvä fysiikka on etu sinkku markkinoilla. Poislukien ääripäät. Rajansa tottakai kaikella.
Itsevarmuutta pitäisi jokaisen kehittää niin, ettei se riipu mitenkään lihaksista tms. tai ulkoisista tai aineellisista tekijöistä, koska ne voi olla katoavaista kun paska osuu tuulettimeen