Mitä lihakset merkitsee sinulle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkotin lähinnä sitä, että merkkaako kuninkuutta tai että sixpacin kautta tunteet voi paremmin. Sitä että mitä ne eniten merkkaa.

Itsetunto vahvasti liitoksissa lihaksiin. Egon kuva itsestä on hyväkroppainen. Jos kondis on huono niin ego ei tykkää. Sad but true.

Emt. En oo ikinä ollu ainakaan lähellekkään rapakunnossa, mut kuvittelisin että se on masennuksen alimpia portaita. ''Lihakset'' näyttää ihan hyvältä, jos erehtyy ihaileen itteään peilistä 😅. Näkyy semmonen oman käden työ tjs. Mut pääasiassa iha vitun sama, kuhan kroppa toimii ku hyvin öljytty kone. Se on hieno tunne ku on fyysisesti pätevä, atleettinen, eikä oo mitää rajotteita. Voi vaan tarttua kiinni ja tehdä X:n sen enempiä miettimättä. Fyysisyys kiehtoo, actioni.

Tunnen olevani jossain parempi kuin muut ihmiset. Todella suuri osa persoonallisuutta. Voi olla tyytyväinen kovan työn tulokseen.

Emt. En oo ikinä ollu ainakaan lähellekkään rapakunnossa, mut kuvittelisin että se on masennuksen alimpia portaita. ''Lihakset'' näyttää ihan hyvältä, jos erehtyy ihaileen itteään peilistä 😅. Näkyy semmonen oman käden työ tjs. Mut pääasiassa iha vitun sama, kuhan kroppa toimii ku hyvin öljytty kone. Se on hieno tunne ku on fyysisesti pätevä, atleettinen, eikä oo mitää rajotteita. Voi vaan tarttua kiinni ja tehdä X:n sen enempiä miettimättä. Fyysisyys kiehtoo, actioni.
Itseäkin kiehtoo fyysisyys, onhan ne tunteet kropassa, merkkaa paljon enemmän kuin se pään sisällä asioitten pyörittely, vaikka pitää sitäkin duunaa niin samalla kehittyy kropan kanssa...

Ne on asia jota ei voi ostaa vaan ne on hankittava ja ylläpidettävä omalla työllä, geeneistä riippuu miten iso se työ sitten on ja millainen on lopputulos. Ja tietysti alfauros on iso ja vahva jota naiset tuijottaa ja muut miehet väistää tieltä. Vähintään yhtä paljon tykkään treenaamisesta kuin tuloksesta niin edellämainitut on lähinnä kiva sivutuote, varsinkin kun pääpaino on voimailussa eikä estetiikassa.

Tunnen olevani jossain parempi kuin muut ihmiset.
Ei oo kerta tai kaksi kun olen miettinyt että ''perkele olenpahan sentään vahvin ihminen tässä huoneessa''. Vaikka eihän se oikeasti ketään kiinnosta, mutta itselle tulee hyvä mieli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nuorempana oli iso merkitys itseluottamukseen. Ennen urheilua olin 56 kiloinen pelokas hiiri. Urheilu ja miehen kokoiseksi kasvu antoi itsevarmuutta. Tytötkin tykkäsivät paljon enemmän kun oli sopivasti lihaa. Se kasvatti entisestään itsevarmuutta. Muutuin hiljaisesta hiirestä sosiaaliseksi ja rohkeaksi. Tuo myös turvallisuuden tunnetta kun tietää että pystyy puolustamaan itseään tarvittaessa. Nykyään merkitsee enempi hyvää terveyttä kun on kunnossa. Fyysisestä kunnosta on ollut paljon hyötyä kuntoutuksissa ja sairaala hoidoissa. Ei muutu heti luuksi ja nahkaksi jos joutuu osastolle. Vahvat lihakset auttavat myös arjen liikkumisessa jos sattuu joku haaveri ja toimintakyky heikkenee. Esim nyt kun on toinen jalka paskana olen kiitollinen että on hyvä fysiikka. Tavan plösö ei taatusti rämpisi metsässä kyynärsauvan kanssa. Olisin toimintakyvytön jos olisi ylipainoa tai heikot lihakset. Lääkäri sanoikin että on ihme kuinka voit liikkua noin hyvin vaikka toinen etureisi on kokonaan pelistä pois. Kerroin että olen treenannut tukilihakset mahdollisimman vahvaksi 🙂

Lihakset liittyy paljon myös fiilikseen, oon huomannut, että mitä paremmat lihakset, sitä parempi fiilis on. On myös tunteikkaampi olo, mitä puntimmassa kunnossa on.

Vaikken mikään bodari olekaan niin pakko myöntää että kasvaneet hartiat ja paisuneet olkapäät nostaa kyllä itsetuntoa kummasti. Hihattomia paitoja on alkanut kertyä kaappiin ja mahakin näyttää kaiketi pienemmältä vaikka itse laihtumista ei olekaan tapahtunut. Selfieitä tullut otettua enempi kuin ennen. Ties miten ego kasvaisi jos vielä käsivarretkin alkaisi olla timmimmässä kunnossa, nythän ne on kyllä isot mutta verrattuna vähempirasvaisiin ihmisiin niin lihaserottuvuus ei ole niin komiata. :LOL: Mutta anyway, lihakset ei ole mulle se pääasia mutta tervetullut lisä voimailuharrastuksen oheen :sneaky:

Ne on asia jota ei voi ostaa vaan ne on hankittava ja ylläpidettävä omalla työllä, geeneistä riippuu miten iso se työ sitten on ja millainen on lopputulos. Ja tietysti alfauros on iso ja vahva jota naiset tuijottaa ja muut miehet väistää tieltä. Vähintään yhtä paljon tykkään treenaamisesta kuin tuloksesta niin edellämainitut on lähinnä kiva sivutuote, varsinkin kun pääpaino on voimailussa eikä estetiikassa..
Itselle merkkaa paljon estetiikka, se, että on varmasti parasta muotoa lihaksissa. Oon huomannut, että lihasten muoto on yllättävän tärkeä juttu. Mitä parempaa muotoa, sitä parempi verihän siellä lihaksissa luonnollisesti kiertää.

Kiinnostava aihe kieltämättä. Moni kommentoinut itseluottamuksen ja itsetunnon kohoamista lihasten myötä. Itse valitettavasti en voi sanoa lihaksien tuoneen ainakaan merkittävästi itsevarmuutta tai parannusta itsetuntoon. Se täytyy sanoa, että kyllä se tuo tietynlaista lohtua muuten niin synkkään minäkuvaan. Tuo mitä @Nero Rennelo ylempänä totesi usein ajatelleensa ''perkele olenpahan sentään vahvin ihminen tässä huoneessa'' on kyllä tuttu miete minullekin. En ole koskaan ollut älyllisesti lahjakas tai sosiaalisesti taitava, niin kyllä se tuo paljon lohtua, että on edes jossain parempi kuin keskivertoihminen. Vaikka onhan tuo järjellä ajateltuna hieman surullista.

Kyllä se itsetunto (vaikkakin heikko sellainen) mullakin on jonkin verran kiinni fyysisestä olemuksesta. Saan tänä päivänä aika hyvässä kondiksessa ollessani kohtalaisen paljon huomiota kroppaani liittyen ja se tuo hetkeksi pienen boostin itseluottamukseen, mutta valitettavasti se boosti haihtuu aika nopeasti pois.

…kyllä se tuo paljon lohtua, että on edes jossain parempi kuin keskivertoihminen. Vaikka onhan tuo järjellä ajateltuna hieman surullista.
Sekin voi olla ihan mikä tahansa asia, joku on rikas, joku on paras tikanheittäjä, jollakin on nopein auto ja minä olen varautunut siihen että yhtäkkiä puhkeaa penkkipunnerruskilpailu tai aletaan mittaamaan hauiksia.

Mutta eihän ihmisen identiteetti toki ole asia jota tekee, eli olisin varmasti pitkälti sama ihminen ilman punttiakin.

Muutama pointti sinkku miehen näkökulmasta. Monesti puhutaan ettei ulkokuorella ole mitään väliä seuranhaku mielessä. Vain sisin ratkaisee. En allekirjoita. Ainakin itsellä parani vienti nais rintamalla moninkertaiseksi kun kasvatin itseni miehen kokoiseksi. Ihan taviksetkin tykkäävät kun miehellä on sopivasti lihasta ja voimaa. Esim Suomen vahvin mies kilpailut ovat kiehtoneet naisia aina. Tykkäävät katsoa kun voima jyllää. En tarkoita tällä viestillä että lihaksikas ihminen on muita parempi tai ettei taviksilla olisi vientiä 🙂 Mutta kyllä hyvä fysiikka on etu sinkku markkinoilla. Poislukien ääripäät. Rajansa tottakai kaikella.

En tarkoita tällä viestillä että lihaksikas ihminen on muita parempi tai ettei taviksilla olisi vientiä 🙂 Mutta kyllä hyvä fysiikka on etu sinkku markkinoilla. Poislukien ääripäät. Rajansa tottakai kaikella.

Todennäköisesti olet väärässä, sillä meitä on moneen makuun. Toinen tykkää lihaksista, toinen inhoaa, toinen haluaa tyhmän, toinen älykön, toiselle pitää olla vihree, toiselle punainen.

Noh, mitä asiaan tulee niin hengissä pysymisen lisäksi onhan se tärkeä, että nousee rautaa niin paljon kun mahdollista ja (vahvat) lihakset sen mahdollistaa. Ikinä en oo lihasta/massaa hankkimalla hankkinut, tulee sivutuotteena voiman kans. Parempi olla vaan vahva naturaali pulkannaru vs. yrittää olla He-man tai muu vastaava supersankari. Sen verran paljo asunu salilla, että välillä on suorastaan jopa hauskaa oikeasti lihaksikkaidenkin (nopeasti hankittua...) kustannuksella, miten heikkoja monesti ovat. Mieluummin vahva ja mulla on se vahvana pysyminen ja lisää vahvistuminen se juttu mikä kiehtoo. Eikä sillä oo paskan väliä mitä muut on mieltä mun lihaksista, paitsi vaimo tietysti joskus sanoo, että eikös ne jo riittäisi.

Itsevarmuutta pitäisi jokaisen kehittää niin, ettei se riipu mitenkään lihaksista tms. tai ulkoisista tai aineellisista tekijöistä, koska ne voi olla katoavaista kun paska osuu tuulettimeen 😀

Itsevarmuutta pitäisi jokaisen kehittää niin, ettei se riipu mitenkään lihaksista tms. tai ulkoisista tai aineellisista tekijöistä, koska ne voi olla katoavaista kun paska osuu tuulettimeen 😀

Ne on katoavaisia myös sillon kun ei vaan kiinnosta paskaakaan treenata. Egolla kuva lihaksikkaasta äijästä ja jos tuleekin kausi/aika kun ei kiinnosta yhtään lähteä treenaamaan niin on ristiriita. Oma kokemus on että treenaamisesta pitää tykätä tai se loppuu ennemmin tai myöhemmin ja pelkkä lopputulos (lihakset) ei riitä motivaatioksi. Monia jaksoja ollu elämässä kun on ollu treenitaukoa puntista.

Lihakset, tai oikeastaan niiden suorituskyky merkkaa itselleni. Kehoilu on täysin oman fyysisen olotilan ylläpitoa itselleni. Ei niin väliksi onko ne isot vai pienet, kunhan olo hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom