Mitä kilpailuja, arvontoja olette voittaneet?

Itelläkin tuli pienenä kerättyä palkintoja ties mistä arpajaisista. Liekkö ahneus syynä siihen ettei arpaonni enää suosi :(

Olen voittanut mm. turbosupermegahyvän hiustenkuivaajan, aivan ihanan koirulirepun :haart: jostain maailman eläintenpäivä-arpajaisista, tyynyliinoja, pikkusummia rahaa, joulukinkun, 300mk:n lahjakortin ruokakauppaan jouluarpajaisissa, mitähän vielä...

Ois kyllä siisti vielä joskus voittaa isompi summa rahaa tai jotain muuten vain kallista :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus voitin Vito-ohjelman (se kumiukko) puhelinpelistä korvalappustereot, sitten yhden softatalon nettikyselystä Delphi 5(tai joku) Enterprice-version täydellä lisenssillä. Sen arvo oli sillon muistaakseni jotain 15 000 mk, olishan se pitäny myydä sillon heti vaikka vajaalla kymppidonalla, mut ajattelin sitä tarviivani. No ei todellakaan tullu edes asennetua sitä koskaan, ja nythän se tietysti on arvoltaan pelkkää paskaa. Mut voitimpa kerrankin pääpalkinnon!

Aikoinaan tuli enemmänkin osallistuttua noihin kilpailuihin netissä ja kun voittoja kertyi, niin ylläpidin oikein listaa. Tuolloin ei vissiin osallistujia ollut nykyiseen malliin, koska pitkään aikaan en ole mistään mitään voittanut. Aikamoista krääsää suurin osa - arvokkain palkinto kuitenkin 9500 markan matkalahjakortti.

Huhtikuu 1996 Frisconet Exel Frisco Salibandymaila
Heinäkuu 1996 Serveri.net Serveri.net T-paita
Marraskuu 1996 Veikkaus Veikkaus-lippis

Kesäkuu 1997 Radio City MS Encarta 97 World Atlas CD-ROM
Elokuu 1997 ? Case Logic 6 CD-levyn säilytyskansio
Lokakuu 1997 Suomen ATK Kustannus Kehitä itseäsi –opaskirjasarja (6 kpl)
Lokakuu 1997 Veljekset Keskinen/Tuuri Parfyymikaulakoru (arvo 195mk)
Lokakuu 1997 ? Mr. Bean Soundtrack CD

Helmikuu 1998 PHNet Teles ISDN-kortti
Elokuu 1998 MTV3 (Jyrki Countdown) Aqua: Mania Remix CD
Syyskuu 1998 Valiojäätelö, Joke limujääkisa Joke limujää T-paita
Syyskuu 1998 Ruoka.net & Sinebrychoff 2 kpl Battery pinssejä
Lokakuu 1998 Telia Internet-bingo Juhla Mokka -kahvipaketti
Joulukuu 1998 Sampo asiakaskysely OFA-polkupyöräriimu

Helmikuu 1999 Shell nettikisa Lego System F1 Ferrari
Syyskuu 1999 FC Atlantiksen ykkösasiantuntijakisa ½ tunnin hieronta fysikaalisessa
Marraskuu 1999 Saunalahden Serveri The Real McCoy –leffalippu
Joulukuu 1999 Jippii.fi Finnair TopClubin 9500 mk:n lahjakortti

Huhtikuu 2000 Fanta “Etsi Ercille kaveri”-kisa Ercci Collection pipo
Huhtikuu 2000 Sirkus.com Mini Maglite –taskulamppu
Kesäkuu 2000 Palloliitto/Finnforest FC Chelsea -jalkapallo Forssellin nimmarilla
Heinäkuu 2000 Hobby Hall Iso valkoinen pyyhe
Marraskuu 2000 Bol.com Kaveri t-paita

Ei tuu mielee mitään mitä olisin voittanu. Ei kyllä tuu mieleen kilpailuakaan johon olisin osallistunut... paitsi kerran ferrarin arvontaan.

NGV sanoi:
Itse voitin Fitness Expossa Boosmanin 50 euron lahjakortin, ei tainnu olla arpaonnee vaan kattoivat, että oon sen verran laiha kaveri, että kuolen pois jos en saa jotain turpaani.
Voihan räkä. Voitin viime vuonna Expossa Boosmanilta ja tänäkin vuonna voitin Boosmanilta jotain Exposta. Pitäisi tulla postiin varmaan ensiviikolla. Oikeesti taidan näyttää varaan ihan anareetikolta, kun olen voittanut 2 kertaa putkeen Boosmanilta jotain Expon arvonassa.:D

Onhan sitä kaikkee pientä sälää tullu voitettua, mutta ei mitään suurta. Ala-asteella voitettiin ryhmänä kaksi kertaa animaation tekemis kilpailu. Palkintona oli rahaa ja matkat Helsinkii. Toisella kerralla tutustuttiin Mtv3 ja Heureka ja toisella oliko se joku Ylen rakennus ja päästiin telkkariin.. :D

Kerran sit yläasteella K-kaupassa oli joku Daim kilpailu ja otin ne kaikki kilpailukupongit, jotka oli esillä ja täytin ne kotona. Seuraavana päivänä kävin viemässä ne palautuslootaan mutta en muistanukkaan irrotella niitä toisistaan vaan ne meni sinne lootaan yhtenä möykkynä.. :nolo:
Ei ollu kilpailu loota enää seuraavana päivänä eikä palkinnostakaan kuulunu mitään..

Soneran (muistaakseni) mobiilitv tutkimuksessa osui arpaonni kohilleen ja napsahti 50 euron lahjakortti s-ketjuun.

Tulipahan testattua mass plasti tuon ansiosta :)

Lintsillä oon voittanu niit jättinalleja pari kertaa.. Sit voitin jostain vammaisarpajaisista sellasen fonduee jutun vai mikä onkaa. Sitte viimeks lotosta 11 euroa.

Onhan noita kaikkee pientä. Vois taas ruveta osallistuu kaikkiin arvontoihin aktiivisesti.

Itse 5 oikein lotossa 3 kertaa, pitkävedossa 8tonnia markka-aikana ja iskä on voittanu 90luvun alussa vajaat sata tuhatta lotossa.. 6+1 lisänumero.

Vedonlyöntiä kun harrastin tuli pienempiä voittoja aika paljon. mutta mutta.. niin ja olen mä voittanut 16000 osallistujan tietokilpailun kouluaikoina, sain cd-soittimen. Joku sanomalehtivisa. Sitte sen voitin oman kaupungin samassa kisassa yläasteella ja meitin kaupungin 2 sijan voitin taloustietokilpailussa. Sitte olin koulun paras ruottin ylppäreissä ja "voitin" 4kk huvudstadsbladetteja. se ny mikään voitto ollut! mutta se 16 tuhannen osallistujan tietokisan voitto oli aika kova. siit pääs lehtee ja kaikkien opettajien lemmikiksi:) ja mä olin vielä nuorin koko palkintosijojen voittajista. tottakai seuraavaks joskus voisi harkita pyrkimistä johonkin kunnon tietokilpailuun, mä olen aina rakastanut niitä. ja aina voittanut vähintään toisen sijan 20tuhannen asukkaan kaupungissa kun osallistunut.

sitten haluaisin voittaa paikan kauppakorkeaan pääsykokeissa, ja green cardin amerikkoihin, ja joku 8 miljoonaa euroa hollannin statslotterijissä ei ois paha.

-Joskus putkahti pitkävedossa reilut 5000 mummonmarkkaa
-Muutama vuosi sitten voitin duuniporukan veikkauksen siitä, kuka arvaa lätkän mm-kisoissa eniten otteluiden voittajia oikein. Potti oli joitain satoja mummonmarkkoja. En juurikaan edes seuraa urheilua, tsekkailin vain todennäköisiä tuloksia vedonlyöntikertoimista :D
-kerran tuli perjantaipullo
-SPR:n jäsenenä mulle lähetetään joka vuosi 10 arpaa. Noita ei ole pakko ostaa, mutta olen lähes joka vuosi ostanut. Jos yksikään kymmenestä ei voita, saa lohdutuspalkinnon. Tämän olen "voittanut" useita vuosia, mutta en ole aina jaksanut lunastaa.

Joskus kamalana hevimetalliteininä voitin paikallislehden arpajaisissa matkan Savonlinnan oopperajuhlille. Lennot, majoitukset, ruuat yms. kuului pakettiin.

Liigapörssin ekana kautena sijoituin muistaakseni neljänneksi. Palkintona pleikkari, joka meni sitten kummipojalle synttärilahjaksi.

Vuotta en muista, mutta aikoinaan HUGO-pelistä voitin Jaguar-pelikonsolin. Oli hieno 64bittinen kone, mutta taisin olla koko Suomessa ainoa joka sen vehkeen omisti. Ainakaan pelejä ei tainnut olla missään.
Kilpailuun pääsin kun soitin jonkun mainoksen perusteella kaverin kotoa siihen palvelunumeroon. sitten soittivat yksi kaunis päivä, että olen mukana sen päivän kilpailussa.

Aikoinaan tuli enemmänkin osallistuttua noihin kilpailuihin netissä ja kun voittoja kertyi, niin ylläpidin oikein listaa. Tuolloin ei vissiin osallistujia ollut nykyiseen malliin, koska pitkään aikaan en ole mistään mitään voittanut. Aikamoista krääsää suurin osa - arvokkain palkinto kuitenkin 9500 markan matkalahjakortti.

...

Helmikuu 1999 Shell nettikisa Lego System F1 Ferrari
Syyskuu 1999 FC Atlantiksen ykkösasiantuntijakisa ½ tunnin hieronta fysikaalisessa
Marraskuu 1999 Saunalahden Serveri The Real McCoy –leffalippu
Joulukuu 1999 Jippii.fi Finnair TopClubin 9500 mk:n lahjakortti

Huhtikuu 2000 Fanta “Etsi Ercille kaveri”-kisa Ercci Collection pipo
Huhtikuu 2000 Sirkus.com Mini Maglite –taskulamppu
Kesäkuu 2000 Palloliitto/Finnforest FC Chelsea -jalkapallo Forssellin nimmarilla
Heinäkuu 2000 Hobby Hall Iso valkoinen pyyhe
Marraskuu 2000 Bol.com Kaveri t-paita

Täällä on listattu yli 18 000 voittoa nettikilpailuista. Parhaimmillaan tuolla on yhdellä henkilöllä monta sataa voittoa :P Ja kilpailut-osiosta löytyy satoja voimassa olevia kilpailuja.

Itse voitin Tigin hiustuotteita pari kuukautta sitten ja sen jälkeen on tullut osallistuttua enemmän.

Modelle: etsin uusia kilpailusivustoja, mutta päädyinkin Googlesta tänne. Pahoittelut, jos vastaus tulee liian vanhaan aiheeseen - moderoikaa pois! Pakkotoistoon on ollut tarkoitus rekisteröityä jo pidemmän aikaa.

ZTE Blade -puhelimen voitin Saunalahdelta. Ainoa toinen minkä muistan on koripallo Tampereen Koskikeskuksen pomppulinnamestasta joskus 90-luvulla.

Eräs tuttu voitti henkilöauton arvonnasta, sitä ennen olin varma että noita voi edes voittaa oikeasti. :)

Eräs tuttu voitti henkilöauton arvonnasta, sitä ennen olin varma että noita voi edes voittaa oikeasti. :)
Toi on jo aika hyvin, samaa itekin olen ajatellut, että joko A: niitä ei voi voittaa tai B: se on sitten joku "saat auton vuodeksi käyttöön".

^ sama juttu oli käynyt inttikaverilleni, joka oli voittanut autoliikkeen arvonnasta Alfa Romeon. En muista mallia, mutta taisi olla vuoden -98. Hienohan se kyllä siellä kassun parkkipaikalla oli. Siihen aikaan ei ollu kovin yleistä vielä niin lievää kateutta se aiheutti talvella kun se laittoi tekstiviestillä webaston päälle kun me muut käveltiin se kilometri sinne parkkikselle johtoja virittelemään. Sitä ennen enkä jälkeen en ole tiennyt ketään kuka ois autoa mistään arvonnasta voittanu. Oon kans ollu varma ettei niitä oikeasti kenellekään arvota :)

Oma kohdalle osuneita arvontavoittoja muistuu mieleen 80-luvulla telkussa pyörineen Myötätuulessa-urheiluohjelman arvonnassa 1000 mk:lla veikkausarpoja ja siihen heti perään viime MM-kisojen Suomi-Venäjä -pelin yhteydessä Ravintola Ylämummossa arvottu pitsa :D

Ainut arvontavoitto minkä muistan on ollut joku vitun pikkuinen jakkara jossain koulu-messuilta, ja senkin oli joku paikallisen amiksen palikka puolen opiskelija tehnyt, jakkara toimii kaiuttimen "jalkana". :D

Voitin arvalla lahjakortin Mensan testiin...:D Kai se on pakko käydä toteamassa oma tyhmyytensä nyt oikein virallisesti...:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom