Mitä kilpailuja, arvontoja olette voittaneet?

Kolme vuotta sitten voitin MacDonaldsin nettikilpailusta Fischerin laskettelusukset + Atomic siteet.
Se oli kyllä mukavata. Kylläkin boikotoin koko Mäkkäriä enkä harrasta laskettelua..tietysti möin sukset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voitin nelisen vuotta sitten PS2:sen, ralliratin, polkimet, muistikortin ja Formula 2000 pelin Coca-Colan kurkkaa korkin alle- kilpailusta, olihan poikani mielissään!

Jengin kertomuksista päätellen noista arvonnoista voi ihan oikeesti voittaakin jotain. Mä oon aina ajatellu että ne vaan ilmoittaa voittajaksi jonkun random tossavaisen ja naureskelee partaansa.

Olenhan mäkin tosin voittanut arvonnan. Citymarketista repullinen safkaa (reppuineen). Tämä tapahtui opiskeluaikana, joten oli periaatteessa ihan tervetullutta. Jos asiasta jotain negatiivista oikein hakemalla hakee, niin ne safkat oli kaikki pakasteita, eikä mulla ollut pakastinta.

Päikkärin arvonnoissa tullut voiteltuja vaikka mitä arvokasta. No,mutta tuossa 6vuotta sitten voitin Jippiin kilpailussa formula-matkan Belgian Spahan. Matkan arvo oli 8500mk about ja sain sen myytyä 2000mk :hyper: Syy tähän se,että postista napsahti viikkoa ennen lähtöä lippuset ja lappuset. Mukana tuli yksi iso lappu myöskin,jossa luku "onneksi olkoon". Mitään muuta ei lukenut,josta olisi saannut selville,että mistä helvetistä nämäkin tuli voitettua,kunnes soitto Finnairille selvensi tapahtumaketjun. Jep,miks en lähtenyt yksin sinne?No,16vuotias kloppi ja ei oikein innostanut tehdä moista reissua yksinään,mutta kyllä vitutti myydä niin pilkkahintaan tuo matka,että ei ole tosikaan..ristus notta kele... :curs:

Kah,avautuminen :itku:

Edit: niin siis oli kiire myydä se lippu :D

Kyllähän tuo 6+1 kymmeniä tuhansia euroja tuppaa olemaan. Ihan kiva yllätys varmasti.

Itsellä ei ole ollut sen kummempaa onnea. Kerran voitin lotossa 13 € ja arvonnasta Aku Ankan jonkun juhlapainoksen. Silloin tällöin lottoan. Kyllä se jättipotti napsahtaa kohdalle vielä. :whip:

- Reilut 20v sitten kaukana pohjoisessa paikallisessa kaupassa oli arvonta, jossa piti arvata montako cokis-tölkkiä oli jossain korissa. Arvaukseni osui lähimmäs ja voitin siitä cokis-aurinkotuolin.
- Samaisessa kaupassa muutama vuosi myöhemmin oli aarrearkun avaamista, joka oli lukittu munalukolla. Vieressä oli rasia täynnä avaimia, josta piti osata valita oikea avain lukkoon. Otin yhden avaimen käteen mutta jostain syystä laitoin sen takaisin ja valitsin uuden. Sehän sopi sitten siihen lukkoon. Avaimia oli varmaan useita satoja ja muutama oli lukkoon sopiva. Palkintona oli komeat vuodelakanat sen ajan henkeen.
- Viime vuonna voitin pyöräkisasta lahjakortin.

Sitten on veikkauspelejä mistä tulee rahavoittoja aina säännöllisen epäsäännöllisesti. Ei tässä miljonääri vielä olla :jahas:

Eräästä kuvakisasta tuli kamerakänny ja paljon muuta aiheen sälää, pipoja, reppua jne.

6+1 oikein Lotossa.

Jokerissa muutama tuhatlappunen 4:llä viimeisellä numerolla (markka-aikaan)
Tulosvedolla 300mk, v95 finaalista... se 4-0 (kiinni oli) ois tuonut hivenen enemmän.

Offtopikkia: Oot voittanu ekan ja tokan sijan melkeen samalla kuvalla! =)

...
Garagessa mansessa osallistuin nuorena kloppina johonkin arvontaan baari-illassa nimellä Bob Probert, se kuulutettiin voittajana ja sain jotain lättyjä palkinnoksi.
:offtopic: Aijai, oli se kova jätkä myllyttään jäällä... :kuola:

Aiheesta : Olen tainnut voittaa parista arpajaisista mm. muovisen joulukuusen ja hiustenkuivaajan. Cokispullojen korkeilla voitin t-paidan. Muuta ei muistu mieleen.

Joskus lukiossa ollessani tuli voitettua paikallisen valokuvausliikkeen arvonnasta Amsterdamin Ajaxin lippis Litmasen nimmarilla! :rock:

Eipä ole muuten tuo onnetar tainnut potkia, ei ainakaan niin hyvin että muistaisi. :rolleyes:

-Tulosvedossa joskus vuosia sitten 700mk muutaman markan panostuksella, pelinä Jokerit-Ässät ja tuloksena 8-1.

-Mukeja yms pientä sälää erinäisten lehtien kilpailuista.

-Aku Ankan arvonnassa jättipottina Aku Ankan toivesarjat tjsp, viisiosainen kovakantinen kokoelma Barksin parhaita. :D

Voitin kerran Pirkkarallin, jossa sai ½ minuutin ajan kahmia kaupasta pirkkatuotteita ostokoriin, ja ne sai ajan päätyttyä itselleen. Kerran myös voitin jonku kissan leikkikalusetin :lol2: .

Tuo lotto on kyllä kova saavutus. Mitä teit voittorahoilla? Viitsitkö kertoa paljoko n suurinpiirtein sait? Tunnen yhden, joka voitti tuon 6+1 ja sai muistaakseni 72 000 mk, eli ihan mukavan summan. Tyyppi osti talvitakin ja fillarin, tiedä häntä kaippa loput meni ihan vain elämiseen :kippis1:

Tarkalleen tuli siis 2002 kierrokselta 50:tä, 20 485€
Maksoin opiskellessa rästiin jääneet ruokkomaksut, ostin auton ja biletin pari iltaa. Tais siinä tulla uus pesukone, astianpesukone jne.

Kiva summa oli, kun vielä tuli tilille. Olin siinä maanantaista asti miettinyt 20€ setelin kanssa, että annanko koiran syödä kynsiä vai syönkö itse kynsiä = minä söin hernekettoa ja koira Hills'in nappuloita :whip:

Menin sitten perjantaina (tilipäivä) pankkiin ja katoin että oho !.... mielessä kävi, että joku möttölän saha kuitenkin laittanut väärälle tilille ja otion 100€ ruokakauppaa varten. Tiliotteessa näky automaatilla vain pano, eikä yhtään keneltä se oli tullut. Sitten menin kotona nettiin, avasin nettipankin ja seuraavat 3 minuuttia koira juoksikin mua karkuun :D Illalla kävin paikallisessa syömässä pihvit ja otin pari konjamiinia :eek:

Mulla menee lotot aina tilille, eli en edes tarkista niitä. Tuo 50 kierros oli vaan joulun tuplapotti, joten jos toi lisä ois ollut oikea, niin ei tässä töitä tarvis rahan eteen puurtaa ainakaan tuossa tehtaassa.

Ala-asteella voitin arpajaisis huulipunaa ja sen jälkee arvottii korvakorut.. arvaatte varmaa kuka voitti nekin. Kenossakin tuli 8e muutama viikko sitten.
Eli ei mitään hirveit voittoi oo täs elämäs viel tullu :)

ps. Oli vähän tyttömäinen olo

Onnetar suosinut tähän mennessä seuraavaa:
- Fazerin nettiskabasta herui Pantteri t-paita vuonna 2000
- Työpaikan arpajaisista Hans Välimäen grillauskirja
- Salin arpajaisista Karhun t-paita

Ja sokerina pohjalla, Kimi Räikkösen signeeraama Mclaren-West juomapullo formula-simulaattorista...ajoin nopeimman ajan :D

Maksoin opiskellessa rästiin jääneet ruokkomaksut, ostin auton ja biletin pari iltaa. Tais siinä tulla uus pesukone, astianpesukone jne.]

miten sie nuin paljon ku kierroksella 50/2002 6+1 potti oli 11,717 euroa...
ja miten sulla rahat oli tilillä perjantana kun yli 20 000 euron voitot maksetaan protestiajan jälkeen eli 21 vuorokautta arvonnasta...?

Maksoin opiskellessa rästiin jääneet ruokkomaksut, ostin auton ja biletin pari iltaa. Tais siinä tulla uus pesukone, astianpesukone jne.

miten sie nuin paljon ku kierroksella 50/2002 6+1 potti oli 11,717 euroa...
ja miten sulla rahat oli tilillä perjantana kun yli 20 000 euron voitot maksetaan protestiajan jälkeen eli 21 vuorokautta arvonnasta...?
vai oliko se 2003... en oo varma, vitustako noita vanhoja vuosia muistaa.

Siis ne rahat tuli tammikuussa, n. 4viikkoa sen kierroksen jälkeen.

Mulla on se lappu jossain jemmassa... todennäköisesti erittän hyvässä. Loppupelissä mulle on aivan sama, kun Oy Veikkaus Ab maksoi mulle tuon ym. rahan :D

Jyväshyvän tikanheittokilpailusta laatikollinen keksejä, Tupla -suklaapatukan kisasta Retkilehden vuosikerta, jostain messuilta moottorikelkkasafari, joka jäi käyttämättä kun en viitsinyt lappiin lähteä... Varmaan muitakin pikkuvoittoja on, mutta en nyt muista... Onkos nykyään mitään hyvää nettisivua, mistä löytyisi yhteen koottuna käynnissä olevia nettikilpailuja?

Pitää sen verran korjata, että kyseessä oli vuosi 2001 ja kierros 50. Meitä oli näemmä 9 muutakin ja päävoitto oli alle millin ja voittosummassakin oli pieni virhe.... no so what ?

6+1 oikein 10 kpl 20 581,66 €

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom