Mitä kilpailuja, arvontoja olette voittaneet?

Mulla yksi mutta erikoinen voitto vuodelta 1998, kun Michael Jackson konsertoi Suomessa. MTV3 piti skaban jossa kysyi montako Thriller levyä Jackson on myynyt. Tiestin vastauksen (silloin oli ~45 miljoonaa kpl), soitin, ja voitin sen pääpalkinnon mikä oli Michael Jacksonin päässään pitänyt Billie Jean-hattu nimmarilla.
Jätkällä on ihan oma hattumerkki, mistä näkee sen aitouden. Hikinauhassa otsan kohdalla on puuterinjämiä :P

Ajattelin lähinnä myydä sen, mutta tässä välissä se mies on ehtinyt olla mukavasti esillä pedofiilisyytteineen, levyt flopanneet ja mies jossain Bahrainissako se majailee ja käyttää naisten vaatteita.
Ehkä siitä jossain vaiheessa saa rahaa joltain die hard fanilta että viitsii myydä.
Sen musiikista pidän silti!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suunnittelin koulun eka luokan piirustuskilpailuissa (vuonna 1983) Valmetille uuden metsätyötraktorin..ja voitin! Sittemmin ne ovat olleet suunnitelmani näköisiä...
Palkinnoksi sain pipon..:( Mua on käytetty hyväks!!!

Heh, tuli mukava muisto mieleen lapsuudesta. Olin kuulemma sanonut äitille että, "äiti mie haluun tuon kellon", no äiti oli tähän sanonut että, "et sie voi saada sitä kun se arvotaan mutta ostetaan sulle nyt arpa". Ja kappas kun voitin sen kellon :D Sillo ei ollu riemulla rajoja :) Vieläkin vissiin se tallessa.. äitin ilme oli kuulemma ollut näkemisen arvoinen :rolleyes:

'03 mm-kisojen aikaan löin vetoa paf:lla ja olin tietämättäni arvontaan osallistunut. Siitä pari viikkoa niin kuriiri koputtaa ovelle ja lykkää helvetin painavan paketin kouraan. Meitsi on että wtf, väärä osote, mutta lapussa oli kaikki ihan oikein. Paketissa sitten onnittelu kirje ja joku kirjasarja mm-kiekosta ja suomalaisista sillä saralla (a ~200e, myynnissä vieläkin :)).

Jotain pieniä voittoja tullut lotosta joskus (4 oikein tms) ja ässäarvalla myös jotain pientä.

www.arvontasivut.com tuolta löytyy paljon nettikisoja ja tulee itsekin joskus huvikseen täyteltyä noita.

Vuhuu! Minut oli valittu saamaan 7-päivää lehti 3 viikoksi ilmaiseksi. Jeeh, joku tutustumistarjous. Nooh, kyllä ilmanen 7-päivää lehti aina kelpaa. Muutenhan sitä ei ostaiskaan. Tänään näköjäät saapu eka lehti. Ps. kyllä elämä nyt hymilee. hahaa

Kyllä on kaikki voitot hyvin mut kiertäny.
Joskus kun on kaupassa ollu kahvitarjoilu ja siinä yhteydessä arpajaiset niin
pari kahvipakettia olen voittanu.

Vuhuu! Minut oli valittu saamaan 7-päivää lehti 3 viikoksi ilmaiseksi.
Täällä sama homma :rock:
Niin ja tänään totesin että postilaatikolla vois käydä useammin kun kahden viikon välein.... Olin nimittäin saanut radio cityn herätysliikkeeltä kaksi lippua miljoona rockkiin joka oli viime viikonloppuna!!!!:curs: :curs:
Onneksi tuli mukana kaks kortsua niin niitäkään ei nyt tarvi seuraavaan kahteen vuoteen ostaa tällä mun panotahdilla :jahas:

Repesin aika hyvin tohon Boneheadin juttuun :D:D. Itse olen voittanu gamcuben joskus neljä vuotta sitten, hauskaahan siinä oli kun kaveri siinä vieressä sano , että miten jakksat täyttää noita lappuja :D.

voitin arvasta kerran taskulampun
ja sit sprite limu pulloja voitin kolme peräkanaan se luki pullon korkis.
ja sit muutaman kerran on voitettu arvalla elokuva reissu...

erinäisistä arvonnoista oon elämäni aikana voittanut t-paidan, palapelin, legopaketin, cd-singlen, muutamia leffalippuja ja pinon Golden Rax All you can eat vapareita :D
siinäpä ne. lottovoittoa odotellessa.

Maybellinen meikkisetin olen joskus voittanut ja eilen tuli postissa kolme Lumenen tuotetta :) Arvoltaan siis ei päätä huimaavia, mutta ainakin nuo voitot on tullu tarpeeseen!

Ite en oo voittanu oikein mitään, mutta tyttöystävä on osallistunu myös minun nimellä johonkin arvontoihin, mm. 3 dvd-soitinta, 2 kännykkää ja kaikkea pikkusälää on postista putoillut.
Suurin voitto tytsillä oli lähes kahden viikon reissu Thaimaaseen ja Kambodzaan viime syksynä, ite jäin sateiseen Suomeen..:curs:

E: niin, noita T-paitoja on kyllä tullut mullekin vino pino, kaikenmaailman "erotiikan suurvisiiri"-paitoja yms.. :hyper:

Kasikenossa ollu jo kolme kertaa 7 oikein, eli sillä tais tulla se 120e?! Harmittaa vaan se yksi numero! Menee taas vähän kauas, mutta kuitenkin. Kaverin tyttöystävän perhe voitti ässä-arvalla 100 000e, ja lapun tottakai kinus perheen nuorimmainen, 6 vuotias poika. No kyllähän vanhemmat kuulemma poikaa kiittivät..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom