Mitä kehitystä on tapahtunut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jkk
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Jkk

Tässä threadissa voi taputella itseään selkään (julkisilla paikoilla ei vielä (?) kannata pullistella) ja retostella omalla kehityksellään, ts. mimmosia tuloksia on treeniuran alkuvaiheessa tullut?

Tässä oma :david: -cv:ni
-totista treeniä takana 3 kk
-painoa tullut 6 kg
-sarjapainot nousseet huimasti :rolleyes: esim. penkistä tulee 3x10 nykyään 30 kg suuremmalla painolla kuin alussa
-olen lopettanut röökinpolton (9 vko takana)
-olen alkanut harrastamaan aerobista liikuntaa välipäivinä, ennen tuli enintään käveltyä ulko-ovelta autolle ja takaisin

Laitanpa tähän pituuden ja painon, joista jälkimmäistä naureskelen kuset housuissa vuoden päästä; toivottavasti huomattavasti kovemmassa kunnossa.

175 cm / 81,5 kg

Jkk (31 v tänään)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
2kk treeniä takana
painoa lisää 4 kg (nykyinen paino 80kg)
penkkitulos 65-85kg
hauis ja reisi kasvanut "aivan mielettömästi" vaikka en oo niitä treenannut yhtään enempää kuin muitakaa lihasryhmiä

- Treeniä takana 3kk~
- sarjapainot noussu aika hyvin, toisissa liikkeissä vähemmän ja toisissa enemmän, mutta suurimmassa osassa liikkeistä olen joka kerta saanut lisätä painoa
- paino noussu 10kg (paino nyt n.80kg)
- olkavarsi kasvanu n. 3-4cm (muita mittoja en aloittaessani ottanut :david: )
- yläkroppaan tullut ihan kohtalaisesti massaa ja reisiin vähäsen

Treeniä takana noin 2.5 kuukautta.
Painoa tullut lähes 10kg.
Penkistä nousee nyt 60kg, alussa ehkä 40kg? :D
Käsivarret ja rintalihakset kasvaneet ehkä eniten. Niin joo ja selkä. Kaikki kasvaa :D Kyllä on kivaa!
Kyllä tästä vielä kasvetaan isoksi. Nyt olen 195/82.

Tällä nyt ei pääse retostelemaan, mutta pistetään nyt joukon jatkoksi.

Treeniä takana 5kk.

Tuloksena 11kg lisää painoa. Enimmäkseen fläsää, pelkään.
Voimatasoissa tasaista mutta yllättävänkin pientä kasvua. Toisaalta treenini ei olekaan voimahakuista. Saisi vaan nuo kädet kasvaa samaan tahtiin kuin jalat.. :D

Ajattelin aloittaa pian elämäni ensimmäisen dieetin, sittenhän tuon näkee onko mäkkärin bulkkikuuri tuonut mitään muuta kuin rasvaa kroppaan.

2 kk takana
Penkkitulos noussut 75kg 105kg:hen
Paino noussut 5 kiloa.. Jä näkyyhän se päällepäinkin!!
Kehitykseen olen ollut aikas tyytyväinen!

Oho!! Onpas äijät kehittyny hyvin ! Mulla on ~3kk takana ja painoa on tullut lisää about 2kg :) No on tuo ruokavalio muuttunu vähän terveellisemmäksi tässä... Mitä nyt tuloksista, niin penkki on noussu 65kg -> 72,5kg :( No sarjoissa on sitten toistot melkeenpä tuplautunu samoilla painoilla. Eipä oo kovin kehitystä tapahtunu verrattuna äijiin, kyllä mie reenannu oon: 4-5 kertaa viikossa ja yks reenikerta joku ~70min. No eiköhän se tästä ko syö vaan paljon ½ :lol2:

2kk (aktiivista) takana, kehitystä tullu reilusti. Jalat paisuu, vaikka niille tekisi kevyemmän reenin kuin muille lihasryhmille(prässistä ~180kg)Penkkitulos noussut n. 20 kilolla,(isot) vetoliikkeet nousseet n. 15 kilolla ja käsivarsiliikkeet(hauiskääntö, ojentajaliikkeet) nousseet n. 5 kilolla tai vähän yli. Puolisen vuotta aikaa päästä trimmiin kuntoon, joten eiköhän tässä lihasta tartu luiden ympärille vielä reilusti!

Mitathan oli samat kuin Jkk:lla, mutta painoa on muutama kymmenen kiloa vähemmän(rasva% jossain 8-10 tosin).

..meni muuten aika itsensä ihailuksi :D

Syöminenkin on muuttunut totaalisesti.
Nykyään en syö pizzoja, hampurilaisia ym. Joskus hieman karkkia, tosin ei tee sitäkään enää mieli. Ja jos syö huonosti (lue rasvaista ruokaa) niin sitten on veto ihan pois ja oikein harmittaa.
Ehkä tuo ruokailun muutoskin no hieman edes auttanut hyvää kehitystä. Tosin käytän hieman "extra jauhojakin" :D

Kunnollista salia ja ravinnon tarkkailua 3kk takana, painoo tullu 78kilosta 85kiloon. Eniten kasvanu selkä ja hauikset.

Sarjapainot nousee melkein joka kerta ja penkki noussu 55kilosta 90kiloon ja ikää kohta 17v

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Treeniä takana 11kk
Paino 75--> 95 kg
Penkki 50--> 95 kg
Kykky 60--> 145 kg
Mave 70--> 120 kg

Kädet ja jalat kasvanu ihan silmissä :)
Vanhemmat on jopa sanonu et vois jalkojen treenaamist jättää vähän vähemmälle.

Originally posted by JustinCre
Mites yajon penkki sujuu?? :D
Siinä missä muutkin liikkeet. En oo ikinä maksimia kokeillu, mutta alussa ois noussu ehkä joku 30-35kg, nyt varmaan joku 60kg. Eipä huvita mitään maksimia kokeilla tässä vaiheessa.

Originally posted by jjuppotukki
Treeniä takana 11kk
Paino 75--> 95 kg
Penkki 50--> 95 kg
Kykky 60--> 145 kg
Mave 70--> 120 kg

Onko nuo sarjapainoja vai maksimeita? Kyykky kehittynyt todella paljon. Miten syvälle kyykkäät?

Originally posted by Force
Onko nuo sarjapainoja vai maksimeita? Kyykky kehittynyt todella paljon. Miten syvälle kyykkäät?
Noi on maksimeja paitti kyykyssä sain ton 2x145kg. Kyykkään sellattii et reidet ja lattia on saman suuntaset elikkä niinku 90 asteeseen

4 kuukauden kehitys...

maastaveto 120kg------>155kg
kyykky 90kg--------->135kg
penkki 89kg------>125kg

oma paino 73kg---->84kg
ja hanska 33cm--->38cm :D

Originally posted by jjuppotukki
Treeniä takana 11kk
Paino 75--> 95 kg
Penkki 50--> 95 kg
Kykky 60--> 145 kg
Mave 70--> 120 kg

Kädet ja jalat kasvanu ihan silmissä :)
Vanhemmat on jopa sanonu et vois jalkojen treenaamist jättää vähän vähemmälle.

juu tosiaan kyykky noussut aika räjähtävästi. ootko pelannut kenties jalkapalloa tai jotain ennen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom