Mitä kahvia nautit aamuisin?

Ikä
41
Eli toisin sanoen.. Mikä kahvilaatu on ollut tähän astisen elämäsi maukkain kahvinautinto? ( Toivottavasti aihe jaksaa kiinnostaa edes himpun verran muitakin foorumin kahvin kuluttajia :).)

Oma ehdoton suosikkini tähän asti... :haart:

Presidentti Tumma Paahto on täyteläinen ja voimakasarominen, tumma makuelämys, joka takaa pitkään viipyvän ja hienostuneen nautinnon. Maku on peräisin maailman parhailta kahvialueilta.
Ylelliseksi tumman paahdon nautinnon tekee korkealla kasvaneen Kenia-pavun antama suklaan maku.

Nautinnollisen kauniita ja romanttisia saksofonin säveliä...
www.paulig.fi/mainosvideot/presidentti_saksofoni.mpg

:haart:

Originally posted by MissFlightattendant
Presidentti Tumma Paahto on täyteläinen ja voimakasarominen, tumma makuelämys, joka takaa pitkään viipyvän ja hienostuneen nautinnon. Maku on peräisin maailman parhailta kahvialueilta.
Ylelliseksi tumman paahdon nautinnon tekee korkealla kasvaneen Kenia-pavun antama suklaan maku.
:lol2: Toivottavasti tuo ei ollut omasta suustasi! :lol2:

EDIT: Mä en muuten juo kahvia.

Re: Re: Mitä kahvia nautit aamuisin?

Originally posted by Warheart
:lol2: Toivottavasti tuo ei ollut omasta suustasi! :lol2:

EDIT: Mä en muuten juo kahvia.

Ei ollut omasta suustani, mutta kuvasti aika hyvin ko. kahvin makua :D ... Ei toi nyt oikeasti noin hauska juttu voi olla... :thumbs:

Originally posted by Missukka
Hävettää myöntää etten erota EuroShopperia JuhlaMokasta.

Mun makuun Juhlamokalla ja Presidentin tumma paahdolla taas on selkeä ero :D ...

Kyllä se melkein menee niin, että mitä halvempaa kahvia, niin sitä huonompaa se on. Presidenttiä vois juoda vaikka joka aamu, mutta siitä ei jo ennestään laiha lompakko tykkäis hyvää. Kahvia meikäläisellä kuluu kuitenki paljon.

Originally posted by MissFlightattendant
Eli toisin sanoen.. Mikä kahvilaatu on ollut tähän astisen elämäsi maukkain kahvinautinto? ( Toivottavasti aihe jaksaa kiinnostaa edes himpun verran muitakin foorumin kahvin kuluttajia :).)

Oma ehdoton suosikkini tähän asti... :haart:

Nautinnollisen kauniita ja romanttisia saksofonin säveliä...
www.paulig.fi/mainosvideot/presidentti_saksofoni.mpg

:haart:
Eli siitä asti kun kyseinen tuote tuli markkinoille en ole ostanut mitään muuta.:david: Enkä osta.:D

:thumbs: Voisinpa yhtyä samaan! :D ..paitsi, että "löysin" tuotteen aika vasta tässä...
Kuuman maidon kera, ja maitovaahdolla kruunattuna ja avot mikä nautinto! :D

Kahvia ei oo tullu joutua 6 vuoteen.
Sillon ku join, presidenttiä. Monesti myös cafe au lait:ta. Pannukahvi oli tietty parasta.

Aamuisin sitä mitä töissä on. Muuten kotona yleensä juhlamokkaa. Kahvi ei ole vain nautinto, se laittaa koneen käyntiin. Joo pitäis vähentää/lopettaa..

Presidentti, presidentti after dinner, juhlamokka
tai brazil, perusjamppakahveista kaikki menee,
ihan sama onko robustaa vai arabicaa.
Suosikkeihin sitten kuuluu cappuccino, espresso ja
pauligin cafe parisién, sekä espressojauhe tavallisessa kahvinkeittimessä a la Välimäki.

Mä juon kotona vain alle 1€ maksavaa pakettikahvia. Yleinsä kun on jossain joku tarjous n. 99c ostan monta pakettia kerralla. :thumbs:

Kahvia en juo vaan teetä. Menee sen verran lähelle varsinaista kysymystä, että uskallan vastata.

Eli suosikkini on Twiningsin Earl Grey Green Tea.

Originally posted by Tahvo Tohveli
Kahvia en juo vaan teetä. Menee sen verran lähelle varsinaista kysymystä, että uskallan vastata.

Eli suosikkini on Twiningsin Earl Grey Green Tea.

Oletkos maistanut Liptonin Tchaè green tea, Orient-makua?
Kannatta kokeilla! :thumbs: Mun suosikki, jos vihreästä teestä puhutaan.

Duunipaikan kuravesiautomaatti. Jos sitäkään.:)
Nyt viikonloppuna olen kokeillut Pauligin "Parisien cafe au lait"
suodatinsekoitusta.. Aika paljon voimakkaampaa kuin normi
Presidentit.

Kulta Katriinaa ryystän.Tassilta.
Joskus lankesin "Kulta hetki"-nimiseen,hienoksi jauhettuun rotan paskaan,ihmeen kauan sitäkin tuli juotua.

Ehdottomasti parhaat kahvit keittää velipojan muija,kultaisella moccamasterillaan.Ilmeisesti Presidenttiä.

Isoäiti oli kerran ostanut melkein trukkilavallisen Lyx mokka-merkkistä sumppia,halvalla kun kerran sai.Sitä on vieläkin kaapissa. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom