Mitä kahvia nautit aamuisin?

Yleensä kotona joko Presidentti After Dinner tai sitten Jacobs Krönung. Välillä myös ihan perinteistä Kulta Katriinaa. Töissä sitten käytössä aikamoista litkua tuottava automaatti.

Olen yrittänyt viime vuosina rajoittaa tuota kahvinjuontia rankasti. Ennen saatoin juoda monta mukillista yhdellä kertaa, nyt yritän pysyä tasolla 1-2 mukia/pvä. Kesäisin voi mennä jopa pari päivää kokonaan ilman :D Mutta nämä alati pimenevät ja kylmenevät aamut ovat sen verran murhaa että ilman kahvia ei tiedä edes olevansa hereillä..

Originally posted by Taha
Lavazza, crema e gusto...

Lavazzaa nautin minäkin, mutteripannusta ja hyvää on!

Aamulla tupla espresso, kyllä herää ja päivän kaffekiintiö on nautittu:thumbs:

Jamaikalaista Blue Mountainia tulee yleensä juotua, se on aika pehmeää ja aromikasta. No ei. Minä vitsailin. Enimmäkseen juon Jaakoppia ja ranskalaista&italialaista paahtoa pikkupaketeista.

Presidenttiä jos on saanut halvalla tai Hyvä Ostos-kahvia, en huomaa eroa Juhlamokkaan mutta on yli puolet halvempaa. Jotkut halvemmat maistuvat kyllä aivan paskalle mutta toi yllätti positiivisesti.
Lisäksi Nescafeen kulta kofeiinitonta välillä kun pidän taukoa kofeiinista.

Originally posted by MissFlightattendant
Oletkos maistanut Liptonin Tchaè green tea, Orient-makua?
Kannatta kokeilla! :thumbs: Mun suosikki, jos vihreästä teestä puhutaan.

Ite tulee enemmänkin teetä juotua, jos kahvia niin sitten sitä Presidenttiä....

Tuo Orient on muuten parasta, jos nyt vihreästä teestä puhutaan... :thumbs:

Kannattaa muuten kokeilla noita muitakin Tchaè makuja, esim. Jasmiini on ihan hyvän makuista...

Kiitos työpaikan automaattikahvin...en mitään!
Vatsa ei kestä kahvia kuin 5 kuppia viikossa rankalla
kädellä lisätyllä maidolla. Ja aamullahan voi nauttia muutakin...mmmmh:haart:

Presidenttiä aikaisemmin, nyttemmin espressoa (+kuumaa vettä ja maitoa sekaan ettei pakki räjähdä heti aamusta). Kahvin kun on tarkoitus olla nautintoaine, niin ei jaksa mitään Saludoja kipata. Joku kyllä sanoi toisaalla että suomalainen kahvinautinto on se kun hyllyn reunassa lukee "0.99€" :)

Tummapaahtoiset ei uppoa suomalaisittain suodatinkahvina valmistettuna kun vaaleaan on tottunut, mutta espressona taas ovat herkkua. Nykyisin menee aika tiheään niitä pauligin 250 gramman espressokahvipussukoita.

Vähän voisi rajoittaa kahvin juontia, mutta ollaan kuitenkin alle 5 kupin päivätahdissa.

En juo enää huorariistokahvia, aamulla nautin teetä.

Funktionaalisesti vedän satunnaisesti R-kiskan kahvia, vaikka se maistuu saatanan_perkeleen paskalle.

Kotona yleensä Juhla-Mokkaa, töissä myös aina Juhla-Mokkaa.
Parhaat kahvinautinnot olen kuitenkin saanut Robertsin, ja Coffee Housen erikoiskahveista :kuola:

Ehdottomasti huippulaatuista automaattikahvia töissä. Urglh!!:urjo:
Ja aineenvaihdunta toimii...:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom