- Ikä
- 45
enceli sanoi:Siellähän noi huitelee aika isolla haarukalla 1500 - 5500 €.
Hyväkuntosen vois saada jo 1500€?
Sit vois kyl pistää tänä kesänä ihan harkintaan.. ku jo monta vuotta tehny mieli hommata..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
enceli sanoi:Siellähän noi huitelee aika isolla haarukalla 1500 - 5500 €.
vegitax sanoi:Hyväkuntosen vois saada jo 1500€?
Sit vois kyl pistää tänä kesänä ihan harkintaan.. ku jo monta vuotta tehny mieli hommata..
enceli sanoi:Ei noita tuohon 1500 € varmaan montaa löydy, mutta
katseleppa vaikka tuolta, pääasiassa liikkeiden pyöriä, joten kunto on tarkastettu ja sulla on se puolen vuoden takuu.
http://www.motopalsta.com/vaihtop.p...ub=Hae&pvm=1999&mvm=&pkm=&mkm=&ppr=&mpr=&sp=0
vegitax sanoi:Toi olis aika helmi LINKKI
TheSami sanoi:Tämä kuutiotilavuus nyt jakaa mielipiteet mutta; älä hyvä mies osta 125-250 pyörää. Siihen hermostuu varmasti ensimmäisen kuukauden jälkeen kun voimaa ei ole. Customit muutenkin raivostuttavia ajaa. Ei sillä että ei ne radalle ole tehtykään mutta kun ei edes ohi pääse.
535 viragolla kerran ajaneena voisin sanoa että ihan turha peli, ei voimaa, ei ajettavuutta, toki keskustassa ajeluun tai tytölle ensipyöräksi mutta ei muuhun.
Sitten toi 900cc ekaksi pyöräksi, ei se liian iso jos tosiaan pysyy järki kädessä sen kanssa. Turhauttavampaa olisi ostaa 600 pyörä ja alkaa kuukauden päästä laskemaan rahoja että kuinka saan isomman.
vegitax sanoi:No mutta kun.
Minua ei ole juurikaan koskaan kiinnostanut ne tehot.
+ minua ei kiinnosta pätkääkään maksella niitä isojen pyörien vakuutusmaksuja.
Tommosella 125cc customilla joskus ajelin ja ihan kelpo peli.
En tarvi tehokkaampaa ja ajo-ominaisuuksista sen verran, että en tarvi
myöskään pyörää mikä kulkee 240 ja kiihtyy nollasta sataan alle kolmessa
sekunnissa.
+ olen tarpeeksi äijä, ettei itsetuntoni kärsi jos alla on alle 1000cc prätkä. :D
Mut makunsa kullakin.
TheSami sanoi:Ok pointteja mutta alle 650cc pyörissä on sama vakuutus oli se sitten 125 tai 600cc. Silti suosittelen että käyt ajamassa tollaisella ennen kuin ostat. Tehonpuute on todellinen jos pelkästään ohituksia ajatellen. 250nelaricustomi kiihtyy hitaammin kuin laiska henkilöauto.
Jos haluat kätevän ajelupyörän niin osta enduro, voisi ajella vaikka talvella jos pakottaa ja on helppo ajella vääntävällä koneella + hyvä ajoasento.
650 Dr tai vastaavia saa edullisesti.
TheSami sanoi:Sitten toi 900cc ekaksi pyöräksi, ei se liian iso jos tosiaan pysyy järki kädessä sen kanssa. Turhauttavampaa olisi ostaa 600 pyörä ja alkaa kuukauden päästä laskemaan rahoja että kuinka saan isomman.
Krusifiksi sanoi:Eilen kävi kaveri kylässä ja totesi tehneen suuren virheen kun laittoi eka pyöräksi kuussasatasen, lähinnä vituttaa väännön puute. Ajokuukausia kaverilla on nyt käytännössä 2, joten kyllä se oma mopo tulee olemaan 900 cc. Todennäköisesti cbr tai zx-9r(sairaan siisti vihreänä).
TheSami sanoi:Onko pakko olla kawa ? 1100R suzuki tai 1000 Thunderace samassa hintaluokassa mutta luotettavuus ihan eri luokkaa.
Krusifiksi sanoi:Ei ole, tässä on vielä vaihtoehdot auki, ykköshaave on edelleen cbr 900, jos vain sopiva yksilö löytyy. Kawa on vain niin pirun siisti... Ja nuo mainitsemasi mallit ovat kyllä mukana harkinnassa.
Antzu sanoi:Ajoin junnuna prätkäkorttia hankkiessani ne muutamat pakolliset ajotunnit 125cc nelari Honda Rebelillä. Paskempaan pyörään en olekaan sen jälkeen törmännyt vaikka monenlaista on tullut ajettua. Eli en myöskään ole pienen customin kannalla. Jessus kun pääsi oman NSR:n puikkoihin. Se tuntu raketilta verrattuna Rebeliin.
enceli sanoi:Toi budjettihan sulla, ainakin mun mielestä, vähän rajoittaa, mutta tossa olis mun mielestä pari hyvää.
enceli sanoi:No tässä kai on se, että Vegitax on vastaavaa ajanut ja haluaa nimenomaan sellaisen. Siihen tarkoitukseen tuo linkin pyörä näytti mun mielestä varsin hienolta ja sopivan hintaiselta. Joku tykkää äideistä ja joku tyttärista. Taitaa meillä kyykkykuskeilla olla välillä vaikeuksia käsittää, että kaikki eivät halua ajaa kovaa tai "mukavasti" :D
Little boy sanoi:Ja loppuun provo: kawan vihree on hirveintä mitä mp-rintamalla on tarjota, sininen tai musta on ihan sit jees..
Little boy sanoi:No joo oli se kärjistetty toi 30 tonnii, mut oikeesti ku jotain alle -00 on ostamassa niin ei ne kilsat enää näyttele pää osaa, itse en ainaskaan luota pätkääkään noihin mistä niitä voi kierittää pois tunnin työllä. Digimittarit on sit vähän luotettavampia. Ja siitä ollaan samaa mieltä et pyörän täytyy näkyä ja vedettäessä läpät vaaterissa myös kuulua.