Mitä huomioitava käytetyn mp:n ostossa?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
enceli sanoi:
Siellähän noi huitelee aika isolla haarukalla 1500 - 5500 €.

Hyväkuntosen vois saada jo 1500€?

Sit vois kyl pistää tänä kesänä ihan harkintaan.. ku jo monta vuotta tehny mieli hommata..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
vegitax sanoi:
Toi olis aika helmi LINKKI

Tämä kuutiotilavuus nyt jakaa mielipiteet mutta; älä hyvä mies osta 125-250 pyörää. Siihen hermostuu varmasti ensimmäisen kuukauden jälkeen kun voimaa ei ole. Customit muutenkin raivostuttavia ajaa. Ei sillä että ei ne radalle ole tehtykään mutta kun ei edes ohi pääse.

535 viragolla kerran ajaneena voisin sanoa että ihan turha peli, ei voimaa, ei ajettavuutta, toki keskustassa ajeluun tai tytölle ensipyöräksi mutta ei muuhun.

Sitten toi 900cc ekaksi pyöräksi, ei se liian iso jos tosiaan pysyy järki kädessä sen kanssa. Turhauttavampaa olisi ostaa 600 pyörä ja alkaa kuukauden päästä laskemaan rahoja että kuinka saan isomman.

TheSami sanoi:
Tämä kuutiotilavuus nyt jakaa mielipiteet mutta; älä hyvä mies osta 125-250 pyörää. Siihen hermostuu varmasti ensimmäisen kuukauden jälkeen kun voimaa ei ole. Customit muutenkin raivostuttavia ajaa. Ei sillä että ei ne radalle ole tehtykään mutta kun ei edes ohi pääse.

535 viragolla kerran ajaneena voisin sanoa että ihan turha peli, ei voimaa, ei ajettavuutta, toki keskustassa ajeluun tai tytölle ensipyöräksi mutta ei muuhun.

Sitten toi 900cc ekaksi pyöräksi, ei se liian iso jos tosiaan pysyy järki kädessä sen kanssa. Turhauttavampaa olisi ostaa 600 pyörä ja alkaa kuukauden päästä laskemaan rahoja että kuinka saan isomman.

No mutta kun.

Minua ei ole juurikaan koskaan kiinnostanut ne tehot.
+ minua ei kiinnosta pätkääkään maksella niitä isojen pyörien vakuutusmaksuja.
Tommosella 125cc customilla joskus ajelin ja ihan kelpo peli.
En tarvi tehokkaampaa ja ajo-ominaisuuksista sen verran, että en tarvi
myöskään pyörää mikä kulkee 240 ja kiihtyy nollasta sataan alle kolmessa
sekunnissa.
+ olen tarpeeksi äijä, ettei itsetuntoni kärsi jos alla on alle 1000cc prätkä. :D
Mut makunsa kullakin. :)

vegitax sanoi:
No mutta kun.

Minua ei ole juurikaan koskaan kiinnostanut ne tehot.
+ minua ei kiinnosta pätkääkään maksella niitä isojen pyörien vakuutusmaksuja.
Tommosella 125cc customilla joskus ajelin ja ihan kelpo peli.
En tarvi tehokkaampaa ja ajo-ominaisuuksista sen verran, että en tarvi
myöskään pyörää mikä kulkee 240 ja kiihtyy nollasta sataan alle kolmessa
sekunnissa.
+ olen tarpeeksi äijä, ettei itsetuntoni kärsi jos alla on alle 1000cc prätkä. :D
Mut makunsa kullakin. :)

Ok pointteja mutta alle 650cc pyörissä on sama vakuutus oli se sitten 125 tai 600cc. Silti suosittelen että käyt ajamassa tollaisella ennen kuin ostat. Tehonpuute on todellinen jos pelkästään ohituksia ajatellen. 250nelaricustomi kiihtyy hitaammin kuin laiska henkilöauto.

Jos haluat kätevän ajelupyörän niin osta enduro, voisi ajella vaikka talvella jos pakottaa ja on helppo ajella vääntävällä koneella + hyvä ajoasento.

650 Dr tai vastaavia saa edullisesti.

TheSami sanoi:
Ok pointteja mutta alle 650cc pyörissä on sama vakuutus oli se sitten 125 tai 600cc. Silti suosittelen että käyt ajamassa tollaisella ennen kuin ostat. Tehonpuute on todellinen jos pelkästään ohituksia ajatellen. 250nelaricustomi kiihtyy hitaammin kuin laiska henkilöauto.

Mulla on tällä hetkellä laiska henkilöauto, eikä tähän mennessä ole haitannut. :D

600cc onniii kalliita.

Jos haluat kätevän ajelupyörän niin osta enduro, voisi ajella vaikka talvella jos pakottaa ja on helppo ajella vääntävällä koneella + hyvä ajoasento.

650 Dr tai vastaavia saa edullisesti.

En halua enduroa, vaan customin... Mä mihinkään montuille ole menossa :D

TheSami sanoi:

Eilen kävi kaveri kylässä ja totesi tehneen suuren virheen kun laittoi eka pyöräksi kuussasatasen, lähinnä vituttaa väännön puute. Ajokuukausia kaverilla on nyt käytännössä 2, joten kyllä se oma mopo tulee olemaan 900 cc. Todennäköisesti cbr tai zx-9r(sairaan siisti vihreänä).

Krusifiksi sanoi:
Eilen kävi kaveri kylässä ja totesi tehneen suuren virheen kun laittoi eka pyöräksi kuussasatasen, lähinnä vituttaa väännön puute. Ajokuukausia kaverilla on nyt käytännössä 2, joten kyllä se oma mopo tulee olemaan 900 cc. Todennäköisesti cbr tai zx-9r(sairaan siisti vihreänä).

Onko pakko olla kawa ? 1100R suzuki tai 1000 Thunderace samassa hintaluokassa mutta luotettavuus ihan eri luokkaa.

TheSami sanoi:
Onko pakko olla kawa ? 1100R suzuki tai 1000 Thunderace samassa hintaluokassa mutta luotettavuus ihan eri luokkaa.

Ei ole, tässä on vielä vaihtoehdot auki, ykköshaave on edelleen cbr 900, jos vain sopiva yksilö löytyy. Kawa on vain niin pirun siisti... Ja nuo mainitsemasi mallit ovat kyllä mukana harkinnassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Krusifiksi sanoi:
Ei ole, tässä on vielä vaihtoehdot auki, ykköshaave on edelleen cbr 900, jos vain sopiva yksilö löytyy. Kawa on vain niin pirun siisti... Ja nuo mainitsemasi mallit ovat kyllä mukana harkinnassa.

Minäkin täältä taas huutelen, että älä hyvä mies vaan osta Kawaa.
Toi budjettihan sulla, ainakin mun mielestä, vähän rajoittaa, mutta tossa olis mun mielestä pari hyvää.

http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=44021

http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=43550

http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=43624

Gixxereita ei kyllä saa millään 00-> <-10 000 € ellei sitten jotain kaksikilpistä tai yli 60tkm ajettua.

Ajoin junnuna prätkäkorttia hankkiessani ne muutamat pakolliset ajotunnit 125cc nelari Honda Rebelillä. Paskempaan pyörään en olekaan sen jälkeen törmännyt vaikka monenlaista on tullut ajettua. Eli en myöskään ole pienen customin kannalla. Jessus kun pääsi oman NSR:n puikkoihin. Se tuntu raketilta verrattuna Rebeliin.

Antzu sanoi:
Ajoin junnuna prätkäkorttia hankkiessani ne muutamat pakolliset ajotunnit 125cc nelari Honda Rebelillä. Paskempaan pyörään en olekaan sen jälkeen törmännyt vaikka monenlaista on tullut ajettua. Eli en myöskään ole pienen customin kannalla. Jessus kun pääsi oman NSR:n puikkoihin. Se tuntu raketilta verrattuna Rebeliin.

No tässä kai on se, että Vegitax on vastaavaa ajanut ja haluaa nimenomaan sellaisen. Siihen tarkoitukseen tuo linkin pyörä näytti mun mielestä varsin hienolta ja sopivan hintaiselta. Joku tykkää äideistä ja joku tyttärista. Taitaa meillä kyykkykuskeilla olla välillä vaikeuksia käsittää, että kaikki eivät halua ajaa kovaa tai "mukavasti" :D

enceli sanoi:
Toi budjettihan sulla, ainakin mun mielestä, vähän rajoittaa, mutta tossa olis mun mielestä pari hyvää.

Noita olen itsekin kuolannut. Nyt kun kävin katsomassa -96 cbr 900 rr, niin oli sellainen näky, että kelpaisi mulle. Ei nyt tietenkään mikään ikäloppu ole haaveissa, mutta tingitään nyt sitten mieluummin iästä kuin kilometreistä tai mallista. Yritän nyt unohtaa sen kawan, vaikka se on kyllä pirun siisti.

enceli sanoi:
No tässä kai on se, että Vegitax on vastaavaa ajanut ja haluaa nimenomaan sellaisen. Siihen tarkoitukseen tuo linkin pyörä näytti mun mielestä varsin hienolta ja sopivan hintaiselta. Joku tykkää äideistä ja joku tyttärista. Taitaa meillä kyykkykuskeilla olla välillä vaikeuksia käsittää, että kaikki eivät halua ajaa kovaa tai "mukavasti" :D

Niin, jokainen taaplaa tyylillään. Kahta en vaihda. Toinen on kyykky :D (pätee myös punttaamiseen...)

Toi että tingitään mielummin iästä ku kilsoista on vähän sieltä ja täältä, moottoripyöriä ku ei tartte katsastaa niin ei noi kilsatkaan oikein oo aina taulussa..
Harvoimpa on ees myynnissä paljon yli 30tkm ajettua ;) ..
Esimerkkinä muistan ku olin itse piikki iässä 6v sitten ja ostin -92 NSR Hondan, oli ostaessa ajettu 28tkm, kuten kaikki ton ikäset oli silloin. Niillä ei vissiin oo sen jälkeen sit enää ajettu ku niissä kaikissa tuntuu nytkin (ku oon joskus seurannu huvikseni)olevan samat noin 30 tonnii mittarissa. Ja loppuun provo: kawan vihree on hirveintä mitä mp-rintamalla on tarjota, sininen tai musta on ihan sit jees..

Little boy sanoi:
Ja loppuun provo: kawan vihree on hirveintä mitä mp-rintamalla on tarjota, sininen tai musta on ihan sit jees..

[provoon tarttuminen] Saatanan puusilmä, eikö sulla ole minkäänlaista makua!?! [/provoon tarttuminen].

Tosiasiahan on ettei makuasioista voi kuin kiistellä, minusta pyörän pitää myös näkyä, joku taas tykkää hillitymmästä(autokin voi olla minkä tahansa värinen, kunhan se on punainen). Mutta kyllä niissä kilometreissä on eroja noiden ilmoitusten perusteella. Kun tuon 30 tkm panee hakuun ehdoksi putoaa puolet tuon ikäluokan pyöristä pois.

No joo oli se kärjistetty toi 30 tonnii, mut oikeesti ku jotain alle -00 on ostamassa niin ei ne kilsat enää näyttele pää osaa, itse en ainaskaan luota pätkääkään noihin mistä niitä voi kierittää pois tunnin työllä. Digimittarit on sit vähän luotettavampia. Ja siitä ollaan samaa mieltä et pyörän täytyy näkyä ja vedettäessä läpät vaaterissa myös kuulua.

Little boy sanoi:
No joo oli se kärjistetty toi 30 tonnii, mut oikeesti ku jotain alle -00 on ostamassa niin ei ne kilsat enää näyttele pää osaa, itse en ainaskaan luota pätkääkään noihin mistä niitä voi kierittää pois tunnin työllä. Digimittarit on sit vähän luotettavampia. Ja siitä ollaan samaa mieltä et pyörän täytyy näkyä ja vedettäessä läpät vaaterissa myös kuulua.

No se on oikestaan tässä vaiheessa kait ihan sama, kunhan nyt saa sen min. 900 cc alle ja pääsee baanalle. Ja siten että se näkyy ja kuuluu. :)

Zone-sarja -42%
Oikein.
Ollut helvetillisen pitkä kuukausi, mutta viikon päästä ois taas kortti taskussa ja sit se näkyy ja kuuluu.
Turvallisia ja mukavia kilometrejä hienon ja "halvan" harrastuksen parissa, paistas vaan nyt toi arska viime kesänkin edestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom