Mitä haluat elämältäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja niklaz
  • Aloitettu Aloitettu
Saada joku elinikainen suojatyopaikka hyvasta yliopistosta (palkan takia Yhdysvalloista). Nyt on tullut reissattua parin vuoden valein paikasta toiseen ja tekisi kylla mieli voida asettua jonnekin aloilleen pysyvammin. En panisi pahitteeksi, jos nyt vihdoin saisin 200kg rajan maastavedossa puhki. Jos saisi yhdistettya tuon alle 3,5 tunnin maratoniin, niin se olisi myos jees. Alle kympin rasvat olisi myos kiva, mutta mun geeneilla ei tunnu oikein onnistuvan... ehka pitaisi menna paikalliselle antiaging klinikalle hakemaan sita testoa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
helvetin paljon lihasta ja woimaa!
helvetin paljon rahaa ja mainetta!
Helvetin paljon sitä rahaa ettei tarvitsisi olla suomessa enää hetkeäkään!
Terveyttä ja rakkautta <3

Löytää jokin tyttö(vähintään täysi-ikäinen kuitenkin :D), jonka kanssa viettää loppuelämä onnellisena. Lapsia saisi olla 2-3. Omakotitalo mukavalta alueelta jostain pikkukaupungista. Työpaikka johon ei olisi vastenmielistä mennä joka aamu. Rahaa sen verran ettei tarvitse nuukailla liikaa. Terveyttä sen verran että pääsee joskus eläkkeelle. Tärkein ehkä se, kun lähtö joskus tulee niin voi todeta että on elänyt hyvän elämän.

Niin ja tietysti toivottavasti tuo itänaapuri ei tule rajalle kolistelemaan ettei sotaan joudu.

-Pitää hauskaa
-Helvetin hyvännäkösen naisen
-Rahaa vitusti
-Ystäviä
-Matkustella
-Iso kämppä
-Menestystä
-Taloja ympäri maailmaa
-No worries!

en haluu muuta ku noi.

-Kauniin naisen
-Hyvän työn
-Rahaa sopivan paljon
-Kiertää välimeren kaikki rannat
-Ison ja voimakkaan kropan
-Ystäviä ja kavereita
-Terveys
-Paljon ruokaa
-Talon joka on iso ja siinä on kunnon poreallas
-Vipit pakkikselle ;)

Haluaisin elää nyt kun -elämää, eikä sit ku -elämää. Esim. nyt on kaikki hyvin. Pitäisi osata olla onnellinen ja huomata hyvät hetket, koska paskaa joka tapauksessa jossain vaiheessa tulee. Pitää tehdä juttuja, jotka tekee onnelliseksi, eikä laiskana odotella parempaa hetkeä ja suurempaa inspiraatiota elämän kulkiessa ohi.

Raiski tuossa edellä tiivistikin aika tyhjentävästi myös mun pyrkimykseni. Lisäksi olis tarvetta oppia löysäämään tiukasti pohjaan jumittunutta henkistä käsijarrua, nimittäin mieluummin melkeinpä katuisin tekemisiäni kuin tekemättä jättämisiäni.

Allaolevan biisin kertosäkeen kehotusta kun osais noudattaa, niin hyvä tulis.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nähdä maailmaa, ymmärtää sitä ja sen elämää, oppia tästä kaikesta niin paljon kuin yhden ihmiselämän aikana ehtii. Jos siinä sivussa löytäisi jonkinlainen pysyvän onnellisuudentilan, ois se aika kiva.

Haluan päästä AC/DC:n keikalle ja juoda kaljaa paikalla.

Luin ensin etta juoda kaljaa palkalla :D Olisi sekin kai ihan jees. Joisi vaan kaljaa ja saisi palkkaa siita.

Itse tahdon parjata hyvin opinnoissani ja jattaa jalkeni omalle alalleni. Haluaisin myos tehda hyodyllista tyota, auttaa ihmisia ja ymparistoa. Haluan herata joka paiva onnellisena ja varmana siita, etta teen juuri sita mita pitaakin.
Perhe-elaman suhteen haluaisin ihan vaan rakastavan miehen (ja jota tietysti itsekin rakastan). Voisin vaikka pitaa taman nykyisen, sen kanssa olisi kiva menna naimisiin ja hankkia iso talo.

Muuten ei oikeastaan ole mitaan tiettyja asioita mita haluan. Onnellinen voi olla niin monella tapaa ja usein se koostuu asioista, mita ei etukateen olisi voinut ennustaa.

Tuo "eläkkeellä sitte..." ajattelumalli on kyllä niin paskaa. Kuinka monetkaan kaverit meni peruskoulun jälkeen johonkin paskaduuniin ja jauhaa siitä kuinka paljon he ehtii tienata ennenkuin itse valmistun ja koska ohitan heidät tuloissa.
Päivästä toiseen mennään sinne aamu- tai iltavuoroon naama norsunvitulla ja valitetaan kun ei kädet kestä työntekoa. Eläkkeellä sitten olisi aikaa ja terveyttä tai hyvällä säkällä n. 50-vuotiaana jos pääsee ns. parempiin hommiin siinä paska firmassa.

Ukko on kertonut jo niin monta tarinaa omista työkavereistaan, jotka olivat tuollaisia. Sitten kun sinne eläkkeelle päästiin niin viikko pari ehdittiin elää "hienoa ja terveellistä elämää" kunnes pilkkimässä saa sydänkohtauksen ja se on siinä.

Kyllä siitä elämästä pitää nauttia koko ajan. Vaikka opiskellessa välillä voi ahdistaa tai vituttaa ja tiukan mavesarjan aikana happi ja usko loppua niin silti se on sitä mitä itse haluaa. Elämä on täynnä kaikkea paskaa, mitä ei haluaisi tehdä. Silti mielenkiintoinen ja haastava työ on imo se elämänsuola.

Tätä oon kysyny itseltäni viimeiset 7vuotta tuloksetta, luultavimmin päädyn loppujenlopuksi johonkin paska duuniin ja raadan itseni puhki.
Muutaman vuoden päästä löydän itseni hukuttamasta murheitani erillaisiin päihteisiin koska olen ollut niin saamaton.

Viinaa, tupakkaa, seksiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom