Mitä haluat elämältäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja niklaz
  • Aloitettu Aloitettu
Haluaisin ottaa Weakin kanssa pirkka olutta 24/7.

Lottovoitto mahdollistaisi tämänkin ainakin joksikin aikaa :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm, olen aikamoinen haaveilija luonteeltani, joten onhan näitä mitä haluaisi kokea elämässä...

Yksi tärkeimmistä on mulle varmaan se, että saisin rakastaa ja olla rakastettu. Oikeastaan en vielä osaa sanoa tahdonko lapsia, mutta ainakin onnellisen ja hyvän parisuhteen rakastamani miehen kanssa. Mukava asunto, mahdollisesti jonkun ison kaupungin keskustassa(kerrostalo) ja tietenkin upea sisustus ja miellyttävät pintamateriaalit. Tahtoisin kasvaa henkisesti niin paljon, että mulla olisi sisälläni sellainen mukava rauhan tunne koko aika, en stressaisi turhista, rakastaisin itseäni ja muita, minulla olisi rohkeutta toteuttaa kaikki haaveeni. Tahtoisin ennen kaikkea olla hyvä ihminen. Niin ja minulla on tietyt akateemiset tavoitteet mitkä tahdon saada toteutetuksi. Terveyttä niin itselleni kuin lähimmäisillenikin, rahaa tilillä niin paljon ettei tarvitse kaupassa hirveästi vertailla ostaako sitä halpismerkkiä vai ei - talous ei kaatuisi siihen(kuten tällä hetkellä kaatuu).

Oikeastaan tärkeintä mulle on varmaan toi rakastaminen ja se, että saavuttaisin henkisen tasapainon. Tahtoisin olla yhtä viisas kuin isäni.. en usko, että tulen kuitenkaan koskaan saavuttamaan samanlaista henkistä vakautta ja viisautta.

Ja tietysti haluaisin matkustaa niin moniin maihin kuin vain mahdollista elämäni aikana - tämän rakastamani henkilön kanssa. Ja yksi tai kaksi ulkomaanmatkaa vuodessa olisi sopiva.

Päällimmäisenä tulee mielee muutto Suomen ulkopuolelle ja maailman näkeminen. Vuoden olen ulkomailla asunut ja sitä kokemusta en vaihtais mihinkään.

Haluan tietenkin olla elämässäni mahdollisimman onnellinen (aiheuttamatta muille siitä harmia). Näillä näkymin onnellisuus rakentuu suurinpiirtein näistä:

1. Terveys
2. Perhe/Ystävät
3. Parisuhde ja mahd. jälkipolvi
4. Raha/menestys
5. Elää turvallisessa ympäristössä

Naisia ja rahaa. Ja hiton ison teleskoopin jota voisi ohjailla koneellisesti, istuen ruudun äärellä lämpimässä kontrollihuoneessa.

Senverran omaisuutta että 50-55 vuotiaana voi jättää työelämän. Terveys ja hyvinvointi melkein seuraa tuota. Duuni on joskus raskasta :)

Saada vakijopi omalta alalta, muuttaa Ranskaan / Australiaan , Löytää ympärille ihmisiä, joihin voi luottaa ja kenen kanssa viihtyy, Taloudellinen tilanne niin ettei tarvitse laskea jokaista penniä, en todellakaan aio vetää duunia duunia ja duunia 20-30 vuotta jotta olis fabuna paljon rahaa. Ja sit viel se et saa sen 5-10 kiloo lisää lihasta.

Haluaisin matkustella, ehkä jopa asuakin ulkomailla. Matkustelu parhaiden kavereiden kanssa ois niin hienoa...

Kyllähän se joku vaimoke on löydettävä, mieluiten semmonen jolle minä kelpaan sellaisena ku olen ja joka kelpaa mulle semmosenaan :D

Rahahan tuo varmasti onnea, joten haluan hyväpalkkaisen ammatin. Semmoisen että olisi varaa matkustella ja ajaa hienoilla autoilla ja moottoripyörillä (kyllä, haluan myös hienon auton ja moottoripyörän). Hieno talo jostakin "maaseudulta" olis kans jees, en kuitenkaan halua missään lapissa asua vaan suhteellisen lähellä sivistystä. Menestystä haluan yleensäkkin siinä mitä nyt teen ja hienoahan se olisi tehdä itseään tunnetuksi urheilijanakin, olipa laji mikä hyvänsä.

Niin ja Arnoldin "Early years" -leffan haluaisin kans joskus katsoa.

Haluaisin pystyä olemaan hyvä ihminen ja elää sen mukaista elämää. Tahtoisin myös, että kun viimeinen hetkeni koittaisi, voisin ajatella eläneeni onnellisena.

En jaksa tähän alkaa selittämään elämän filosofiaa, miten haluan elää elämäni, miten paljon rahaa haluan ja millaisen naisen haluaisin saada rinnalle tai kuinka monta facebook-ystävää haluaisin saada ennen kuin kuolen, mutta tavoittelisin kuitenkin elämää muiden ihmisten auttamiseksi, ja niinpä olen päättänyt ryhtyä lääkäriksi ja lähteä sellaisiin paikkoihin maailmaa, joissa sellaista erityisesti tarvitaan :)

Toivon, että en vanhempana muutu tylsäksi ja katkeraksi kitisijäksi, vaan jaksan aina vaan kokeilla uusia juttuja, harrastaa ja elää avoimin mielin. Kunhan saisi elää terveenä, sitten kun on aika lähteä niin ei mitään sairaalarumbaa vaan lähtö saisi tulla kun vielä pää toimii.

Tasaiset tulot, mahdollisimman vähän stressiä. Stressiltä ei voi välttyä, mutta kunhan nyt ei niin pahaksi menisi että siitä duunista tulee se elämä, kuten niin monella.

.
Aamen. Toivon myös, että saisin rakastaa ja olla rakastettu loppuun asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom