Mitä haluat elämältäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja niklaz
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkän hakutoiminnon rämpyttämisen jälkeenen löytänyt vastaavaa threadia, joten mitä sinä haluat elämältäsi? Olen itse vasta elämäni alkutaipaleilla ja mielenkiinnolla lukisin mitä muut pakkislaiset haluavat.

Henkistä kasvua? Fyysistä kasvua? Tietyn rahasumman tilille? Tietyn auton? Tietynlaisen puolison? Minkä kokoisen asunnon? Talon?

Ennen kaikkea haluaisin tietää miten olet ajatellut saavuttavasi kyseisen asian, mitä ja ketä tarvitset, jotta saat haluamasi asian? Mikä on "deadlinesi"?

Kiitos :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljon hienoja kokemuksia, joita voi muistella. Matkustelu ja hyvät ihmiset ympärillä auttaa näiden keräämisessä. Loppujen lopuksi se materia, mitä monet haluaa niin palavasti, ei ole pysyvää. Elämässä voi sattua ja tapahtua vaikka mitä, kaiken voi menettää, mutta hyvät kokemukset ja muistot, niitä ei kukaan voi ottaa sulta pois.

Lihaksia ja voimaa. Nätin naisen, kuka ei vituta mua - ainakaan liikaa.

Viisi elämän isoa ja tärkeää asiaa, mitkä kaikki yhdessä tekevät onnellisen elämän. Mikään ei yksistään ole muita tärkeämpi ja jos yksi tai useampi puuttuu, niin elämä ei mene täysillä. Nämä kaikki haluan omalle kohdalleni tapahtuvaksi. Se on sitten eri asia, toteutuuko ne:

1. vanhemmat/sukulaiset/ystävät
2. ihanan naisen rakkaus
3. raha
4. terveys
5. vakaa ulkopolitiikka

Että saisi terveenä olla mahdollisimman pitkään. Ammatin/työn josta nauttii ja jolla elättää itsensä. Ja kasvaa isoksi ja menestyä kisoissa tulevaisuudessa.

Terveyttä lapsille, sitten itselle ja läheisille. En tartte muuta.

Saavuttaa tietyt akateemiset tavoitteet, pärjätä valitsemallani alalla (=arvostusta,tunnustusta tehdystä työstä),vierailla yli 100 maassa,työskennellä jokaisessa maanosassa(etelämannerta lukuunottamatta näillä näkymin), lopulta asettua jonnekkin päiväntasaajan seudulle ja pariutua laatunaisen kanssa ja elää iloista perhe-elämää,rasvaprosentti joskus alle 8%. Viimeisellä ei niin väliä :rolleyes:

Että perheenjäsenet ja koirat elää pitkän ja terveen elämän ja että minäkin saan elää pitkään heidän kanssaan.

Olla rikas ja työtön juoppo.

Löytää kivan naisen joka tykkää olla työttömän juopon vaimo.

Ystävätkin kävis.

Olen itse hieman miettinyt asiaa pitempään. Siirryn maahan jossa on kohtuullinen ilmasto, edullinen elintaso, peruspalvelut ja yhteydet tarvittaessa lähellä. Luovun suuresta osasta omaisuutta ja luovun arjen hektisyydestä. Ylimääräinen informaatiotulva on ollut riippakivenä ihan omasta päätöksestä. Aina pitää tietää mitä uutisissa on tai mitä mikin tarkoittaa. Nyt ei enää jaksa. Pakko hidastaa ja nauttia elämästä. Tehdä vaikka jotain työtä jolla on tarkoitus, jos ei itselle niin muille.

Toivon, että en vanhempana muutu tylsäksi ja katkeraksi kitisijäksi, vaan jaksan aina vaan kokeilla uusia juttuja, harrastaa ja elää avoimin mielin. Kunhan saisi elää terveenä, sitten kun on aika lähteä niin ei mitään sairaalarumbaa vaan lähtö saisi tulla kun vielä pää toimii.

Tasaiset tulot, mahdollisimman vähän stressiä. Stressiltä ei voi välttyä, mutta kunhan nyt ei niin pahaksi menisi että siitä duunista tulee se elämä, kuten niin monella.

e. Mun ikäluokka ei varmaan mitään eläkkeitä tule saamaan, joten jos vaikka oman kämpän lisäksi ehtisi makselemaan toisen asunnon jota sitten vuokraisi. Sitten jos tuntuu että on rahasta tiukkaa, voisi myydä kämpät ja juhlia jossain lämpimässä maassa maksullisten naisten kanssa kunnes henki lähtee. Jos joku sairaus iskee, niin sitten joku laadukas vanhainkoti, baarit ja leffasalit pitää ainakin olla.

Että perheenjäsenet ja koirat elää pitkän ja terveen elämän ja että minäkin saan elää pitkään heidän kanssaan.

Työ josta nauttii.

Löytää kivan naisen.

Ystävätkin kävis.

Korjattu. Yöllä tais vituttaa niin paljon et sain jonkun ihme päähän piston ja kirtotin haluavani olla työtön juoppo.:david: No thanks.

Korjattu. Yöllä tais vituttaa niin paljon et sain jonkun ihme päähän piston ja kirtotin haluavani olla työtön juoppo.:david: No thanks.

Joo, kannattaa se välillä jotain duunia tehdä, vaihtelu virkistää!

Tämänhetkisen tilanteen lisäksi:

-Hyväpalkkainen työ
-Hyvä vaimo
-Lapsi(a)
-Omakotitalo
-Isommat lihakset ja kovemmat tulokset
-Moottoripyöräkortti ja moottoripyörä
-Asua lähellä lapsuudenkavereitani
-10 tuuman peenis ja lottovoitto

Latest posts

Suositut

Back