Mitä hajustetta/dödöä käytät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tziisus
  • Aloitettu Aloitettu
ferrari black:kiä laitan kainaloon. Pakko käyttää jotakin alkoholi pitoista dödöä, sillä muuten haisee hiki lähes heti. Toisaalta pidän myös tuon ferrarin hajusta joten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Deodoranttina Nivean Pearl... joku roll-on :)

Hajuvesinä tällä hetkellä eniten käytössä Stella McCartneyn Stella ja Sergio Tacchinin Donna. Joku uus pitäis kyllä keksiä, kyllästyttää nuo nykyiset...

Tuoksut:

Emporio Armani He
Boss in Motion (Blue) Edition
Boss In Motion (black) Edition

Dödö:

Joku kunnon antiperspiranttimyrkky, ettei pääse hiki läpi. Lumenen skin tech roll-on on ihan hyvä. Adidaksen antiperspirantit toimii kans. Deodoranteilla mä en tee mitään. Menee 30min ja hiki haisee jo ;-)

Dödönä Rexona Sensitive (tjsp herkän ihon sotkua).

Tuoksut ns. päivittäisessä käytössä:
Salvador Dali: Dalissime
Salvador Dali: Laguna
Calvin Klein: Summer (viime vuoden)
Jean-Paul Gaultier: Women

Harvemmin sitten Diorin Hypnotic Poison, ehdoton suosikki mutta sen verran stydi ettei viitsi kovin usein käyttää, yliannostuksen vaara on huomattava.

Yksi kaikkien aikojen lemppareista oli superhalpa Yves Rocherin Punamarja, jota ei ole tehty enää vuosiin kai. On mulla sitä lirut vielä jäljellä, mutta alkaa olla sen verran ikääntynytta että tuoksu kestää iholla varmaan alle tunnin.

Seuraavana haaveissa Calvin Kleinin Euphoria, jota olen hypistellyt jo useampaan otteeseen, mutta vanha visukinttu minussa on aina herännyt enkä ole vielä raaskinut ostaa.

Hugo Bossia ja David Beckhamia. Sitten jos ei jaksa tuoksua niin prkleen hyvälle, niin sitten niveaa :D

Tuoksut:
Lancome - Miracle
Donna Karan - Cashmere Mist
Body Shop - Ruusuhajuvesi
Laura Biagiotti - Laura
YSL - In love again
Kenzo - Le paur Kenzo(?)

Dödönä Rexonaa.

Armani - Aqua di Gio. Pahuksen kallista, vaan tähän ihastuin heti
Yves Saint Laurent - Kouros. Klassikko valkoisessa putelissa, samaa tuoksua taisi saada jo 20v sitten :)

Sanokaas mielipiteenne Tabac sportista?
Vaikka onkin ihan perus markettituoksu, niin ite oon tykännyt kovasti. Ei oo niin voimakas kuin normi tabac, josta en tykkää yhtään.

Deodoranttina tällä hetkellä Nivea dry impact for men. Rexonatkin on ihan hyviä antiperspirantteja mut toistaseks nivea on kyllä toiminu vieläkin paremmin :5:

Sitten tuoksuja:
JP Gaultier "Le male"
Hugo boss "energise"
Hugo boss "boss"
ja sitten ilmeisesti tän vuoden hittituoksu :D Giorgio armani "attitude" joka on kyllä kieltämättä ehkä paras tuoksu mitä olen koskaan käyttänyt.

Uhhh.... Dödöinä normi perus Adidas/Nivea ja sitten on ck:ta ja armania välillä kun tarttee vähän parempaa.

hajusteina Hilfigeriä tilanteeseen kuin tilanteeseen ja Issey Miyake L'eau D'Issey pour homme mikä on kyllä parasta sitten siivutetun leivän :)

Mennen Original
Parempina päivinä Mennen Black musk aftershave (naiset tykkää :5:)

Sit dödönä perus Pirkka Deodorant. Tuoksu on kun vähän kalliimmissa kuten Hugo bossissa.

edit. Saako noita Harley Davidson tuoksuja vielä kaupoista? Ne oli hyviä. Varsinkin se dödö, jossa korkki oli männän näköinen.

Dödönä käytän yleensä Palmoliveä tai sitten Dermosilin hajustamatonta dödöä. Tuoksuina tällä hetkellä käytössä Diorin Miss Dior Cherie, Guccin Envy Me2, Escadan Ibiza Hippie, Island Kiss ja Sunset Heat sekä Oscar de la Rentan Red Orchid....noita tuoksuja vaihtelen siis fiiliksen mukaan päivittäin.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom