edt: Ferrari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyy edes joku näin ajatteleva. Itse en käytä mitään hajusteita. Vaihdan alusvaatteet ja käyn suihkussa päivittäin, enkä juurikaan hikoile. Tansseihin, treffeille ym. pistän kainaloon mineraalideodoranttia, joka rajoittaa bakteerien elämää. Ei ole kuulunut valituksia hajusta. Itseäni häiritsee toisinaan naisten voimakkaat hajusteet.Miesten tökötit ovat kaikki haistamani pahan hajuisia, ne rupeavat aivastuttamaan tai ärsyttävät jotenkin muuten. Paras tuoksu on se miehen normaali ominaistuoksu (en siis mitään hienlemua tarkoita, se karkoitetaan hajuttomalla dödöllä ja säännöllinen peseytyminen on luonnollisesti suotavaa).
Päivitetäämpäs omakin tilanne, kun löytyi uus suosikki, eli Diorin Homme. Lisäksi kaapista löytyy Calvin Kleinin obsession sekä Bossin in motion.
Jakaa vähän mielipiteet tuo dior homme, mutta on myös meitsin lemppari. Eikä ole ihan joka jätkällä. Tosi äijä tuoksu ilman että tuoksuu vanhalle ukolle.
Boss - Hugo & Selection
Azzarro - Crome
Jean Paul Gaultier - Le Male
Davidoff - Cool Water
Boss - Hugo & Selection
Azzarro - Crome
Jean Paul Gaultier - Le Male
Davidoff - Cool Water
Ootko mistä Richard hommannut tota Azzarro-Cromea? Mä sain joskus etelän matkan tuliaisina tota ja tykästyin siihen. Nyt se on loppu ja kävin paikallisesta kemikaliosta kyselemässä, sanoivat että sitä ei tuoda ollenkaan Suomeen. ko? Aattelin kuitenkin, että sitä saattaisi löytyä ehkäpä Helsingistä...? Tai jostain päin Suomea. Tietysti sitä on nyt pakko saada sen jälkeen kun sanotaan että se ei oo mahdollista
e- Oon väijynyt koko threadin ajan, että joku mainitsis ton merkin