Mitä bodysafkaa halvalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timse
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Itteä kiinnostaa usein että mitä helkkaria sitä ostaisi välipalaksi kun liikun kaupungilla ja taskussa kilisee hurjat 1 euro 50 senttiä rahaa. Mukana on vaan rapussa haiseva tyhjä sheikkeri. Jotain sellasta minkä voi huitasta näppärästi naamaan ilman että pitää rehata lusikkaa mukana (ehrami) tai maksaa ittensä kipeäksi (hesen kanasalaatti).

Mitä siis kannattaa hakea siitä k-lähikaupasta tai ruokavarastosta jonka ohi kävelet ja 2h edellisestä ruokailusta on kulunut?

Omat kokeiluni:
1l rasvatonta maitoa
ei maksa paljoa, täyttää, jonnin verran protua. Negatiivinen puoli on helvetillinen kusihätä noin 15min päästä.

pari banaania
maksaa saman verran kuin maitolitra, ei kusiongelmaa, kalorit. Negatiivinen puoli nopea hiilari, eikä täytä.

litra 0,1% rasvaa sisältävää YO-ghurtia
maksaa just alle budjetin, voi ryystää naamariin helpohkosti, täyttää, kalorit. Negatiivinen puoli: sisältää sokeria, ei protua. Lisäksi jugurtin ryystäminen kaupungilla purkista näyttää lievästi sanoen oudolta.

paketillinen rusinoita
maksaa noin euron, sisältää mukavasti protua ja hiilaria, ei paljoa rasvaa ja sekin "hyvää". Negatiivinen: hintaan nähden ei täytä. Kaipaa pähkinöitä.

pussillinen pähkinöitä (pieni)
maksaa budjetin verran, sisältää hyvää rasvaa ja paljon kaloreita. Täyttävää. Negatiivinen: kallista suhteessa täyttöasteeseen.

raakoja kananmunia
sopii hyvin budjettiin, täyttää, sisältää kaloreita, protua, saa HC-maineen kaupungilla. Voi sekoittaa mukana olevassa haisevassa sheikkerissä. Negatiivinen: kuoret, kolesteroli, hajuhaitat, sheikkeri haisee illalla vielä kauheammalle, lisäksi maku on :urjo:.

Muita ideoita? Nytkin on armoton kusihätä kun huitasin naamaan litran rasvatonta maitoa... siksi hakeuduinkin kirjastoon. Mut ei tätä joka päivä jaksa tehdä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aukaise ehrmanni miltei kokonaan (jätä kansi kuitenkin osittain kiinni purkkiin) ja kuori banaani puoliksi. Dippaa banaania ehrmanniin ja tunge nassuun. Banaanin jämällä on hyvä kaapia ehrmannipurkki siistiksi kun sapuskointi alkaa olla suoritettu. Lopuksi tunge banaaninkuoret tyhjään ehrmannipurkkiin ja paiskaa siistinä pakettina roskiin. Tai vaikka naapuria.

Siitä minä saan katseita, kun syön kaupungilla välipalana puistossa tai kävelykaduilla maitorahkaa tai raejuustoa, mutta jos kananmunia alkaa vetelemää raakana niin sitten menee jo sen verta HC-meiningiksi kyllä että huh heh.

Suhteellisen halvalla saattaa kaupasta saada 2 euron hintaan 300 grammaa kalkkunaa ja 0,5 litran maidon. Jos on sheikkeri mukana niin ravintolan vessaan hakemaan vettä ja pesemään shakeri ja pelkkä kalkkunasetti alas veden kera.

Moi,

Itsekin olen asiaa useasti pähkäillyt, enkä ole muuta keksinyt kuin:

1) Raejuustoa (pöllin lusikan aina jätskiosastolta, sellasia irtolusikoita)

2) Paketti kalkkuna-, tai muita nakkeja.

Aukaise ehrmanni miltei kokonaan (jätä kansi kuitenkin osittain kiinni purkkiin) ja kuori banaani puoliksi. Dippaa banaania ehrmanniin ja tunge nassuun. Banaanin jämällä on hyvä kaapia ehrmannipurkki siistiksi kun sapuskointi alkaa olla suoritettu. Lopuksi tunge banaaninkuoret tyhjään ehrmannipurkkiin ja paiskaa siistinä pakettina roskiin. Tai vaikka naapuria.

ehrmanni on legendaarinen tuote:) mites jos sen banaanin soseuttaa tehosekottimella ja sekoittaa hyvin siihen rahkaan?

ehrmanni on legendaarinen tuote:) mites jos sen banaanin soseuttaa tehosekottimella ja sekoittaa hyvin siihen rahkaan?

Jos sattuu olemaan mukana tehosekotin kaupungilla messissä ja kehtaa käyttää kirjaston pistoketta niin mikä ettei. Lähinnä kuitenkin aattelin ihan kaupungilla liikkuessa vedettäviä safkoja, budjetin rajoittamina. ;)

Toi ehram ja dippibanaani o hyvä idis! Oon harmitellu kun lusikkaa ei ikinä oo messissä, muutoinhan ehrammi/raejuusto olis ehdoton valinta. Toi jäätelöosastolta lusikan pölliminen käy omatunnolle, myönnän kerran tehneeni moisen teon. :nolo:

Mä käsitin, että tässä kysyjän tilanteessa ollaan kaupungilla ja rahaa on taskussa 1,50 EUR. Ei siis lusikkaa, eikä tehosekotinta repussa.

Matkustavana myyntimiehenä mulla on aina lusikka mukana. Ehrmannin sekaan kun lorauttelee ananasmurskaa ja vetelee lusikalla nassuun, niin toimii hyvin. Nykyjään kun ainakin prismasta saa niitä ananasmurskapurkkeja jossa on kätevä kahva-avaus-systeemi.

Hmm jos budjetti olisi ollut 2 euroa niin olisin ostanut Pro FX patukan, mutta ei niin ei. Noh ehramia vaan ilman mitään lisukkeita suoraan purkistaan, maistuu aika :urjo:, mutta kyllä yhden purkin pystyy syömään.

Jos sattuu olemaan mukana tehosekotin kaupungilla messissä ja kehtaa käyttää kirjaston pistoketta niin mikä ettei. Lähinnä kuitenkin aattelin ihan kaupungilla liikkuessa vedettäviä safkoja, budjetin rajoittamina. ;)

Toi ehram ja dippibanaani o hyvä idis! Oon harmitellu kun lusikkaa ei ikinä oo messissä, muutoinhan ehrammi/raejuusto olis ehdoton valinta. Toi jäätelöosastolta lusikan pölliminen käy omatunnolle, myönnän kerran tehneeni moisen teon. :nolo:

no emmie sitä.....:hyper: tarkoitin niinku ihan vaan yleensä..
No jos on 1,5e mukana niin menee ja ostaa kalkkuna fileen ja vetää pelkästään (raakana):D respectit sille:rock: ja jos tulee sairauksia niin ei ollu sitten mun idea...:lol2:

Toisinaan ostan paketin niitä broilerin rintafileitä. Ne on valmiiksi grillattu ja maustettu 2,2e/150g paketti. Proteiinia on ihan kivasti tais olla 23g/100g
Sit siihen kaveriks pari klementiiniä, saa vähä hiilihydraattia+vitamiinia.

Maksaa jotain alle 3e, eli vähän tyyristä.

Toi jäätelöosastolta lusikan pölliminen käy omatunnolle, myönnän kerran tehneeni moisen teon. :nolo:

no huhhuh, jos on tuon tasoisia omantunnonongelmia :D
Itse ainakin samankaltaisessa tilanteessa käyn hommaamassa sen ehrmannin ja syön sen sillä jäätelölusikalla. Aivan hyvää on pelkiltään

Mä ostan yleensä kaupasta banaanin ja purkin ehrmannia ja vetelen ne istuen vaikka puiston penkillä. Niin ja kyl mä otan aina sellasen lusikan sieltä jätski-osastolta. Samahan se niille on lusikoinko rahkaa vai jätskiä, ku kuitenkin jotain ostan.

Juupsis,

ehkä olisi pitänyt käyttää sanan "Pöllin" sijasta "Otan" siinä lusikkahommassa.

Kun ajattelee pöllivänsä sen, niin siitä vaan saa enemmän kiksei, vaikka se siinä kassalla sojottakkin kädessä ihan näkyvillä. :O)

Kyllä lusikka on hyvä mukana. =) Ja joku linkkari tai leatherman vielä millä saa purkin auki.

- 1 purkki rainbow tunaa sataykastikkeessa tai vastaavassa (0,99€), lusikka jäätelöaltaasta tai myyjältä, + 2 valio perinteinen jogurttia, 150gx2 = 0,40e = Yhteensä 1,40
-raejuustopurkki ja joku hedelmä esim. pieni bansku tai omena
-1,60 taitaa saada jo 35g prdepatukankin jos sellaista halajaa.
-kinkkupaketti
-nakkipaketti

Eikö kukkaan tykkää tonnikalasta? Ostaa sellasen purkin misä on rinkula siinä päällä et saa vetämällä auki ja sihen sellanen PUNANEN irtolusikka mitä jäätelöis o sihen mukaan. Tämän jälkeen jää 1,50 eskosta viel sentti poikineen ahaa-patukkaan tai pätkikseen tai laku patukkaan. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom