Onska
Banned
- 1 purkki rainbow tunaa sataykastikkeessa tai vastaavassa (0,99€), lusikka jäätelöaltaasta tai myyjältä
Edit: ON SE HIDAS!!!! (siis mä)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- 1 purkki rainbow tunaa sataykastikkeessa tai vastaavassa (0,99€), lusikka jäätelöaltaasta tai myyjältä
Edit: ON SE HIDAS!!!! (siis mä)
- 1 purkki rainbow tunaa sataykastikkeessa tai vastaavassa (0,99€), lusikka jäätelöaltaasta tai myyjältä, + 2 valio perinteinen jogurttia, 150gx2 = 0,40e = Yhteensä 1,40
-raejuustopurkki ja joku hedelmä esim. pieni bansku tai omena
-1,60 taitaa saada jo 35g prdepatukankin jos sellaista halajaa.
-kinkkupaketti
-nakkipaketti
Miten te immeiset nykypäivänä vielä ootte noita lusikoita saanut ehrameihinne kaupasta? :D
Minulle on useasti sanottu kassalla eri kaupoissa, että antavat lusikoita vain jäätelöiden ostajille.
Mä käsitin, että tässä kysyjän tilanteessa ollaan kaupungilla ja rahaa on taskussa 1,50 EUR. Ei siis lusikkaa, eikä tehosekotinta repussa.
Itse olen syönyt valion raejuustoja varmaan yli 100 käyttäen sitä muovikantta lusikkana. Taittelee silleen kivasti ja lapioi naamariin, ei se mikään elämys ole mutta elämä on
Sheikkeriin protskujauhetta ja reppuun, sit käyt ostaa sen maidon ja pistät sheikkeriin. (Maito hidastaa imeytymistä)