Mitä bodysafkaa halvalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timse
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- 1 purkki rainbow tunaa sataykastikkeessa tai vastaavassa (0,99€), lusikka jäätelöaltaasta tai myyjältä, + 2 valio perinteinen jogurttia, 150gx2 = 0,40e = Yhteensä 1,40
-raejuustopurkki ja joku hedelmä esim. pieni bansku tai omena
-1,60 taitaa saada jo 35g prdepatukankin jos sellaista halajaa.
-kinkkupaketti
-nakkipaketti

EDIT ON SE HIDAS!!11! (siis mä)

Mitenkäs multa pääsi ihan toi tuna unohtumaan! Kotona vetelen tonnikalaa usein mutta eipäs tullut mieleen että kaupungillakin sitä helposti voi syödä. Ja toi kalkkunaleike on kanssa hyvä vinkki. Olipas hyvä että tuli kysyttyä. :)

Tulipa tuossa mieleen että perunasalaattiakin saa tuolla 1,5e kivan lodjun. Ja taas vaan pitää ottaa lusikka jätskipuolelta.

Löytyykö kaikista kaupoista muka noita lusikoita?

Melkein kaikista löytyy...

Miten te immeiset nykypäivänä vielä ootte noita lusikoita saanut ehrameihinne kaupasta? :D

Minulle on useasti sanottu kassalla eri kaupoissa, että antavat lusikoita vain jäätelöiden ostajille.

Ainakin täällä Oulussa on joka kaupan pakasteallas puolillaan noita tikkuja ja lusikoita. Ehramin syöjät asuu varmaan etelässä :D

Oma vakkarisatsi tulee napattua aina lähikaupasta kun lähtee vähän kauemmaksi jääkaapista eli verilätyt ja rasvaton maito. Pirkka verilätyt 99snt ja euroshopper maito muistaakseni 55snt. Kaloreita reilu tonni ja prodea vajaa 90g. Lähtee nälkä vähäksi aikaa ja sopii opiskelijan budjetille.

mielestäni hyvä setti on ostaa raejuusto purkki ja siihen lisäks pieni purkki jogurttia(rasvaton) ja sekottaa ne keskenään ja avot, kyllä maistuu eikä maksa paljon....ja niinku on aiemmin mainittu niin lusikka jätskialtaasta

Kaupan sellasella punasella muovilusikalla on aika vittumaista syödä tonnikalaa varsinki jos se tonnikala on yhtää kovempaa.

Miten te immeiset nykypäivänä vielä ootte noita lusikoita saanut ehrameihinne kaupasta? :D

Minulle on useasti sanottu kassalla eri kaupoissa, että antavat lusikoita vain jäätelöiden ostajille.

En myöskään ymmärrä että pikkuasioista kaupassa pitää tehdä vaikeita:D.. eihän ne oo ku muovilusikoita eikä mitään uusia elämänmuotoja mitä ei saa luovuttaa uusille omistajille. Helsingin s-marketis saa tehdä melkein luovutuspöytäkirjan et saa valkoisen muovilusikan kassalta.:lol2:

Mä käsitin, että tässä kysyjän tilanteessa ollaan kaupungilla ja rahaa on taskussa 1,50 EUR. Ei siis lusikkaa, eikä tehosekotinta repussa.

Sitä minäkin. Heh. Alkaa mennä jo aika meiningiksi jos alkaa kaupungil olemaa rinkka, tehosekoitin ja kenttäkeittiö mukana ;)

Itse olen syönyt valion raejuustoja varmaan yli 100 käyttäen sitä muovikantta lusikkana. Taittelee silleen kivasti ja lapioi naamariin, ei se mikään elämys ole mutta elämä on :)

Itse olen syönyt valion raejuustoja varmaan yli 100 käyttäen sitä muovikantta lusikkana. Taittelee silleen kivasti ja lapioi naamariin, ei se mikään elämys ole mutta elämä on :)

Haha, vaiks kuin näppärää:D kyl sitä keksii mitä vaan kunhan saa sen protskun. Ja jotkut kehtaa viel väittää et bodarit on tyhmiä.

Tomaatti, leipien paistopisteestä moniviljasämpylä/riisipiirakka ja raejuustopurkki. Jos jaksaa niin voihan nuo vaikka yhdistellä jossakin kahviossa, jos ei, niin menee erikseenkin.

Ananaspurkki ja edelleen se raejuusto... tässä on nyt tullut niin monta hyvää ehdotusta lusikan hankkimisesta, ettei pitäis olla ongelma. Riippuu varmaan maantieteellisestä sijainnista, mahtuuko nuo 1.5e budjettiin.

Lihatiskistä esim. savulohta tai muuta kypsää kalaa 1.5 eurolla. Ainakin tytölle riittää pieneksi ateriaksi tuollakin euromäärällä. :)

Jäiset marjat on kivoja eväitä kunhan ne syö nopeasti, kaveriksi vaikka jogurtti tai rahkaa.

Kotimaiset omenat toimii tällä hetkellä, maistuu ihanilta ihan kuorineen.

Dieetillä olevalle hyvä välipala on vaikka naposteluporkkanat (jos mahtuu budjettiin), tomaatit, porkkanat irrallisina.

Kyllä sen protskumäärän saa korjattua kohdalleen sitten muilla aterioilla. Ihan turhaan stressiä, jos ottaa paineita yhden aterian makroravinnejakaumasta. ;)

Sheikkeriin protskujauhetta ja reppuun, sit käyt ostaa sen maidon ja pistät sheikkeriin. (Maito hidastaa imeytymistä)

Tuo Heikki722:n banaani + ehrmann kuulostaa hyvältä, pitää itsekin muistaa kun tuollainen tilanne tulee.

Itse olen vastaavissa tilanteissa ostanut usein jonkun tarjouspaketin kinkki tai kalkkunaleikettä taikka sitten lihapullia tai jauhelihapihvejä. Myös se litran jogurtti (niitä on myös sokerittomia) toimii hyvin, eikä tartte edes sitä lusikkaa pölliä jätksialtaasta.

Kohta muuten Valio ihmettelee että miten lusikoita menee 10 x enemmän mitä jäätelöitä kun jokainen potari käy nappaamassa lusikan välipala-aterioilleen. ;)

- irtomyynnistä 1kpl ruispala tyylistä tummaa leipää ja kyytipojaksi 150g painoinen paketti kalkkunaleikettä tai keittokinkkua. Hinnaksi tulee joku 1,8e riippuen vähän tuosta leivän hinnasta :)

- 500g maitorahkaa ja pussi pakastemustaherukoita (unohtakaa nyt se ehrmann ja ostakaa rahkanne lidlistä,paremmat ravintoarvot,parempi hinta ;) )

Sheikkeriin protskujauhetta ja reppuun, sit käyt ostaa sen maidon ja pistät sheikkeriin. (Maito hidastaa imeytymistä)

No siinäpä se kun protudrinkki tuli juotua 2h sitten, siksi se siellä repussa tyhjänä haiseekin :) Ennen tuli juotua 2h välein litran maitopurkki mutta ei se oikeen toimi kun luentojen aikana pidättelee kusihätää niin ettei opi mitään (jos muutenkaan).

Voishan sitä kanniskella minidrip-pussissa valmiita satseja protujauhoa mutta se on vaivalloista. :D Banaani dipattuna rahkaan meni kokeiluun tänään päivällä, oikein hyvää ja sai kaavittua ehrmannin puhtaaksi asti. :thumbs:

Talvella piilotin yliopistonmäelle (en paljasta paikkaa) hankeen 3 raejuustopurkkia aamuisin ja söin sitten kyseisestä kätköstä päivän mittaan. :)

Paljon hyviä ideoita, kiitti! :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom