Mitä aerobista treenausta harrastatte

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DOMS man
  • Aloitettu Aloitettu
H.C sanoi:
Mitäs vikaa vesijuoksussa on? Minä tunnen monia jotka harrastaa ja tykkää.

Vesijuoksussa ei ole mitään vikaa, mutta siinä, että se on trendilaji on. Siitä annoin :david::n

Trendilaji käsite on jotenkin pelle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuten tuolla punttimimmien puolella luettelin, mun aerobisiin kuuluu myös vesijuoksu. Se on oikein hyvää palauttavaa treeniä. Ja kivaa niin pitkään, kun aurinko paistaa. Uiminen olisi toki tehokkaampaa (kaiketi), mutta uidessa on vaikea jutella samalla, enkä usko, että jaksaisin yli tunnin mittaisia uintisessioita. Tavallisesti aerobiset treenini koostuvat kuitenkin lähinnä sisävehkeillä tehtävistä eli crosseroinnista, kuntopyöräilystä ja stepperöinnistä. Sulkkista olen myös pelannut nyt kesällä ja joskus lenkkeillyt punttikselle. Saan itseni vain niin paljon paremmin huijattua tekemään "ihan pienen ja lyhyen treenin", jos voin tehdä sen himassa missä tahansa kuteissa (tai ilman!) ja katsella samalla tv:tä tai kuunnella valikoimaani musiikkia.

Pertti 123 sanoi:
Vesijuoksussa ei ole mitään vikaa, mutta siinä, että se on trendilaji on. Siitä annoin :david::n

Trendilaji käsite on jotenkin pelle.

Jaa, no sitten ymmärrän.
Täällä päin se ei varsinainen trendilaji ole vaan vanhempien ikäpolvien suosima laji. Niillehhän laji sopii esim. alhaisen loukkaantumisriskin puolesta.

Kävelyä/juoksemista 15-20kg painoa repussa( pitää antaa pojille tasoitusta).
Uintia, ja joskus maastofillarointia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom