Mitä aerobista treenausta harrastatte

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DOMS man
  • Aloitettu Aloitettu
Lähinnä hyötyliikuntaa, koiran perässä meno ja joskus se pariminuuttinen "hetki" rouvan kanssa johonkin väliin. Pyörälläkin on joskus tullu ajeltua, tänäkesänä pääasiassa moottoripyörällä. Semmoisia 15 - 30 minuutin hölkkälenkkejä pitäis tehdä edes kerta viikkoon, tekis jokatapauksessa hyvää, vaikka onkin niin vastenmielistä (joo, älkää kertoko mitään rasvanpoltosta noilla minuuteilla) Jotenkin oon kuitenkin osannut laistaa nuo juoksentelut.

T: nimim. lihavan ei oo helppo juosta

(tiedän, kävellen se rasva palaa, kävelen joka päivä väh 3 reissua koiran kanssa, muttei se vielä oo alkanut palaa. Onko tarviskaan?)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Pertti 123
Uinti olisi varmaan aika hyvä teille kaikille, mutta luonnollisesti vaativin kaikista mainituista.

Uinnissa ei nivelet rasitu ja siinä tulee tehtyä yläkropallekkin palauttavaa reeniä punttia ajatellen.

Mä käyn kerran viikossa hallissa uimassa pari kilsaa..ei oo tylsää! Välillä voi käydä vaikka hyppimässä ja katsella kanssa uimareita ;)

Myös juoksulenkit kuuluu ohjelmaan 2-3 kertaa viikossa, yleensä niin, että kesällä se 3, talvella kaks. Kävelen ja pyöräilen joka paikkaan. En omista autoa, ja bussilla en kulje jos alle tunnissa pääsee kävellen :)

Uintia joskus, pyöräilyä aika paljon kun ikä ei riitä autoon, rahat ei taksiin ja bussit niin hitaita. Golffia kesäsin aika paljon. Vaikka se ei olekaan hikiliikuntaa, tekee hyvää ainakin huonolle kunnolle, yhdeksännen luokan kuntotestissä 2000m @ 11min XXsek, ja vuoden kuluttua syksyllä kun olin kesän golffaillut 7min 57sek.

:kippis1:

Myös eräillessä tulee hyvin pitkäkestoista aerobista liikuntaa.

jalkapallo, koripallo, aamulenkki silloin kun jaksaa, jos ei jaksa, joko futis tai koris :)

Kävelylenkkejä ympäri vuoden. Kesäisin uintia ja ehkä jotain juoksuharjotuksia (ei lenkkeilyä) ja pari rantalentismatsia silloin tällöin.

Tarkoituksena olisi kesäisin aina kun on toisenlaista liikuntaa tarjolla jättää punttitreeni väliin ja tehdä sitä toisenlaista. Vaihtelua haetaan!

Kesäisin juoksulenkkejä, rullaluisteluu, koripalloa, lentopalloa, satunnaisesti jotain uintia.
Talvisin hiihtoa, juoksua, uintia ja koripalloa! :thumbs:

Originally posted by Deat
Lähinnä nyrkkeilysäkin spänkkimistä, kuntopyörää ja soutulaitetta..
Ite harrastan rullaluistelua sauvojen kans! Luistelen ainoastaan 6km kolme kertaa viikossa + hyötyliikuntaa päälle.

Boksausta, säkkiin takomista jonkin verran, pyöräilyä ja lenkkiä vähemmän. Pitäisi ehkä muutenkin lisätä määrää että sais ton pelastusrenkaan pois vyötäröltä...

Vapaaottelua,potkunyrkkeilyä,nyrkkeilyä.....nyt keväällä pakon edessä kävelyä ja juoksua(kuntotestit erääseen kouluun).

Originally posted by Gamzae
Golffia kesäsin aika paljon.
OFFTOPIC

Paljos on tasotus?

OFFTOPIC

Juu, sitten aiheeseen eli kesäisin pelailen jalkapalloa ja joskus käyn lenkkiä heittämässä (;)). Golfia pelaan kanssa n.1-2 krt/vko ja tuleehan siinä liikuntaa kun 10km kävellään ja kiskotaan kärryjä perässä ja siihen päälle vielä parisataa mailanheilautusta.

Originally posted by valtanen
Minä olen yrittänyt löytää jonkinlaista kultaista keskitietä salitreenin (nyt kesällä vain 2-3 krt. viikossa) ja lenkkeilyn (3-4 krt. viikossa)

Lähes samat reeni määrät mullakin... +2-4 futis reeniä viikkoon :D

Itse pelailen näin kesäisin todella paljon kaveriporukassa/yksin koripalloa 1-3 tuntiin..... ja talvella jääkin sitten aerobinen vähän vähemmälle mitä nyt pieniä kävelylenkkejä tulee vedettyä

Sähly. :D

Tunnin mittasia kävelylenkkejä monta kertaa viikossa ja uintia,pari kilometriä kerran viikossa.

Lenkkeilyä ja kävelyä useita kertoja viikossa, tosin ei kovin pitkiä matkoja, lähinnä sellasta intervalli tyyppistä. :)

Kuntopyräl tulee nyt dietillä sotkettua sellaset 2-4ktr/vko. Massakaudella ei yhtään aerobista. Taino mitä nyt koululiikuntaa viikos joku reilu tunti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom